'کمی عجیب و غریب' آلاسکا پوستی با, بنفش, وضعیت دولت

آلاسکا هرگز در نظر گرفته شده است به یک میدان نبرد دولت در سطح ملی است. پس از تبدیل شدن به یک دولت در سال 1959

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

آلاسکا هرگز در نظر گرفته شده است به یک میدان نبرد دولت در سطح ملی است. پس از تبدیل شدن به یک دولت در سال 1959 آن سه انتخابات رای رفته اند به یک دموکرات تنها یک بار در سال 1964. آلاسکا تک خانه در ایالات متحده عضو Rep. همین جوان شده است برای همه اما 15 سال از آلاسکا کل تاریخ به عنوان یک دولت است. حداقل یکی از آن کرسی سنا شده است به نمایندگی از جمهوری خواه یا اواخر بهداشت ، تد استیونس یا کسی که با نام Murkowski از سال 1968. آن قابل توجه ترین شکل تا کنون در سیاسی ملی مرحله معینی "هاکی" تبدیل فرماندار تبدیل معاون نامزد ریاست جمهوری.

اما دموکرات ها در آلاسکا و در کمربندی در حال سنجش تغییر و به طور فزاینده ای در خوش بینانه در مورد شانس خود را برای رقابت در اینجا—به خصوص در کنگره نژادها که در آن دو دموکراتیک تراز نامزدهای مستقل در حال جذب ملی دلار و استعداد خود را در تلاش برای سرنگون کردن دو ایران امتیازهای.

در سال 2018 جوان است که معمولا انتخاب رساندهاند آمد عرض 6 امتیاز از شکست به مستقل Alyse گالوین, بدون سرمایه گذاری ملی در این مسابقه است. گالوین در حال اجرا است دوباره در برابر جوان در سال 2020 و یک بررسی اخیر از pollster داده ها برای پیشرفت در بر داشت دو نامزد به طور موثر گره خورده است. و آلاسکا اول دوره اوباما سناتور دن سالیوان نگاه کرد فقط کمی آسیب پذیر به ملی حزب دموکرات به عنوان چهره او گشتند. او کشیده معتبر چلنجر جراح ارتوپدی Al ناخالص و حزبی طبخ سیاسی گزارش شده است نقل مکان کرد در این مسابقه به رقابتی آن ستون با استناد به نظرسنجی نشان می دهد که در این مسابقه تقریبا حتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب