قالب و دیگر خطرات بالقوه در زیر آب آسیب های ناشی از بلایای طبیعی و یا ساخته دست انسان رویداد

هر سال ادعا بیمه ناشی از صدمه به آب یکی از رایج ترین و گران قیمت انواع ادعا می کنند. صدمه به آب می تواند نه تن

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

هر سال ادعا بیمه ناشی از صدمه به آب یکی از رایج ترین و گران قیمت انواع ادعا می کنند. صدمه به آب می تواند نه تنها از بین بردن مصالح مبلمان و وسایل آن نیز اغلب در نتیجه رشد کپک به ذکر آلاینده های دیگر که ممکن است معرفی شده اند و با آب است. این اغلب شامل فاضلاب و حتی مواد شیمیایی.
 
برای کمک به مالکان و اجاره مقابله با قالب و خطرات دیگر پس از سیل ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) وزارت مسکن و توسعه شهری (HUD), National Institutes of Health (NIH), سازمان مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) منتشر کرده اند هدايت سند به آدرس این چالش است. سند صاحب خانه و مستاجر راهنمای قالب پاکسازی پس از بلایای طبیعیرا فراهم می کند اطلاعات مفید در مورد برخی از این خطرات در افراد ممکن است روبرو می شوند و نکاتی برای محافظت از کسانی که در مواجهه با قالب و دیگر قرار گرفتن در معرض خطرات.
 
"برخی از جزئیات از این سند عبارتند از: اهمیت سرعت خشک کردن خانه و از بین بردن آب-موارد آسیب دیده برای جلوگیری از رشد کپک گفت:" فرانکو سیف, رئیس جمهور, Clark, سیف کلارک (CSC). "اگر یک خانه و یا نوع دیگری از ساختمان آب گرفتگی است و آن را همراه با مبلمان و سایر اموال نیست خشک را در عرض 24 تا 48 ساعت رشد کپک باید به عهده گرفت. قالب ممکن است قابل مشاهده است و ممکن است کپک زده بوی, اما آن را نیز ممکن است پنهان در زیر یا پشت اقلام مانند کابینت, فرش, بالشتک یا دیوار. در بسیاری از موارد مربوط به صدمه به آب ارزیابی و remediating ملک باید توسط متخصصان با تجربه به عنوان سازمان های دولتی پشت هدایت سند هشدار می دهند که این کار ممکن است بیش از حد دشوار یا خطرناک است."
 
صاحبان ساختمان صاحبخانه اجاره و مالکان نگران قرار گرفتن در معرض کپک و باکتری ها و ویروس ها و مواد شیمیایی سرب بر اساس رنگ آزبست و خطرات دیگر زیر صدمه به آب می تواند به نوبه خود به CSC برای محیط داخلی کیفیت محیط زیست (IEQ) ارزیابی های انجام شده توسط متخصصان با تجربه. از طریق بازرسی ساختمان, تست و نظارت بر CSC می تواند شناسایی مسائل و ارائه بازسازی نظارت برای کمک به اطمینان حاصل شود هر گونه قرار گرفتن در معرض خطرات هستند به درستی حل و فصل شود. CSC حتی حمایت از فیلم های آموزشی در مورد صاحب خانه و مستاجر راهنمای قالب پاکسازی پس از بلایای طبیعی است که می تواند در دیده می شود: https://youtu.be/BbNsFkwj10g
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و یا دیگر کیفیت هوای داخل ساختمان علم شغلی و زیست محیطی و بهداشت و ایمنی خدمات مراجعه کنید www.csceng.com ایمیل csc@csceng.com تماس بگیرید و یا (800) 807-1118.
 
در مورد کلارک کلارک Seif
CSC در سال 1989 تاسیس شد برای کمک به مشتریان در هر دو بخش دولتی و خصوصی آدرس کیفیت هوا در محیط داخلی شغلی و زیست محیطی و ایمنی و بهداشت (EH&S) مسائل. CSC پیشرو در ارائه دهنده این خدمات را با دفاتر متعدد در امتداد حاشیه غربی و جنوب غربی. این شرکت معتقد است که در علم مبتنی بر پروتکل ها و دارای یک پس زمینه قوی در مهندسی ساخت آنها ترجیح زیست محیطی مشاوران صنعتی, مشتریان, امکانات بهداشتی معماران مدارس و سازندگان و پیمانکاران توسعه دهندگان و حرفه ای املاک و مستغلات.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن