GE دریافت سفارش برای Aeroderivative تکنولوژی برای کمک به DS اسمیت کاغذ و آسیاب آن را کاهش می دهد هزینه برق و تولید گازهای گلخانه ای در ایتالیا

GE (NYSE: GE) امروز اعلام کرد یک نظم جدید از DS اسمیت کاغذ Italia S. r.l. (DS اسمیت) برای جنرال الکتریک LM6000

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

GE (NYSE: GE) امروز اعلام کرد یک نظم جدید از DS اسمیت کاغذ Italia S. r.l. (DS اسمیت) برای جنرال الکتریک LM6000PF aeroderivative توربین گاز و هفت سال خدمات آن کاغذ آسیاب واقع در لوکا, ایتالیا. کارخانه کاغذ سازی در حال حاضر طراحی شده توسط دو نفر از جنرال الکتریک aeroderivative توربین گاز که یکی از آنها مدرن در سال 2015. اضافی GE aeroderivative واحد کمک خواهد کرد که DS اسمیت گیاهی افزایش بهره وری از حدود 2 درصد با کاهش قابل توجهی از انتشار گازهای گلخانه ای در حالی که اطمینان بخار عرضه برای فرایند صنعتی. بیش از یک سال این است که تخمین زده می شود تقریبا 2 میلیون استاندارد متر مکعب گاز طبیعی و تا به 4000 تن کربن* معادل حدود 900 احتراق موتور ماشین هدایت می شود در جاده ها برای یک سال.

"به عنوان تولید کننده پیشرو جهانی پایدار موجدار مورد مواد و تخصص مقالات ما متعهد به ایجاد کیفیت بالا انجام محصولات ارائه راه حل های است که مشتریان و جامعه تقاضا" گفت: Stefano Andreotti پروژه مدیر برای DS اسمیت DS اسمیت کاغذ Italia S. r.l. "ما تصمیم به تکیه بر GE ثابت aeroderivative توربین گاز فناوری برای بهبود بهره وری و قدرت خروجی و طول عمر ما قدرت نسل دارایی."

جنرال الکتریک LM6000PF شامل آخرین پیکربندی جنرال الکتریک خشک و کم تولید گازهای گلخانه ای (DLE) فن آوری است. این LM6000PF ارائه می دهد قدرت بالاتر خروجی از LM6000PB مدل با افزایش بهره وری در حالی که به طور قابل توجهی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.

"تولید 420,000 تن کاغذ در سال, کارخانه کاغذ سازی در لوکا یکی از بزرگترین در DS اسمیت شبکه اروپایی است که اغلب در خط مقدم پیشرفته پایداری فرآیندهای. این پروژه بر اساس ما در حال حاضر رابطه قوی با DS اسمیت بیش از 20 سال ثابت ما تکنولوژی را ادامه خواهد داد به ارائه اضافی مورد نیاز قدرت برای حفظ خود را به کارخانه تولید" گفت: Michael Rechsteiner معاون اروپا و گاز GE قدرت "DS اسمیت را بهره مند از بهبود پایداری و مداوم decarbonization فرآیند در کارخانه اجازه می دهد آنها را به ادامه با برنامه کاهش تولید گازهای گلخانه ای."

100 مگاواتی کارخانه کاغذ سازی در لوکا ساخته شده بود در سال 1998 با دو تا از جنرال الکتریک LM6000PB aeroderivative توربین گاز. با بیش از 1,320 واحد و بیش از 40 میلیون ساعت های عامل جنرال الکتریک LM6000 ناوگان است که بزرگترین در نوع خود با صنعت پیشرو قابلیت اطمینان بیش از 99 درصد است و بیش از 98% در دسترس بودن.

*ماشین حساب کربن



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب