نارنجی بلژیک معرفی 400Mbps سرعت گزینه برای تمام مشتریان و افزایش عمده به آن عشق Pro ارائه به صورت مستقل و کوچک/صفحه اصلی دفاتر از طریق چند محصول استفاده

فقط در یک سال متوسط ثابت, اینترنت, توان, مصرف, افزایش 100٪: یک سطح شیب دار تا با توجه به همیشه در حال تکامل مس

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

فقط در یک سال متوسط ثابت, اینترنت, توان, مصرف, افزایش 100٪: یک سطح شیب دار تا با توجه به همیشه در حال تکامل مسکونی اما همچنین استفاده حرفه ای از اینترنت است. همانطور که از ژوئن 15, اینترنت, افزایش گزینه ارائه خواهد شد به روز رسانی دانلود با سرعت 400 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود تا 40 مگابیت در ثانیه. برای حرفه ای مشتریان جدید اینترنت افزایش گزینه نیز اجازه می دهد تا آنها را برای بهره مندی از چند مزایای محصول در حال حاضر در دسترس برای مشتریان مسکونی.

افزایش ثابت استفاده از اینترنت داده شد غیب شتاب با مستند که باعث یک تغییر مهم نسبت به homeworking. یک پیکربندی جدید که منجر به مهم رشد مصرف اینترنت نه تنها در دانلود طرف با افزایش به طور متوسط بیش از 15 درصد بلکه در ها با بیش از 50 درصد افزایش از ماه فوریه به عنوان homeworkers باید به همکاری در اسناد و مدارک, ارسال فایل, سازماندهی ویدئویی و غیره.

به منظور انطباق با تغییرات آن را مشاهده روی بازار, نارنجی, بلژیک تصمیم به وصله پینه کردن عشق خود را ارائه می دهیم: همانطور که از 15 ژوئن مشتریان می توانید انتخاب کردن برای یک نونما اینترنت افزایش خدمات که اجازه می دهد تا 400 مگابیت در ثانیه سرعت دانلود – به جای 200Mbps و آپلود با سرعت 20 مگابیت در ثانیه برای مشتریان در رد پای VOO به 40 مگابیت در ثانیه برای مشتریان در رد پای Telenet.

برای مشتریان حرفه ای, نیاز به یک سریع انجام و اتصال قابل اعتماد است که حتی بیشتر مهم است به عنوان آن می تواند تاثیر خود را در کسب و کار روزانه. با نگه داشتن آن پررنگ challenger, مشخصات, نارنجی بلژیک به همین دلیل نیز تصمیم به اعطای دفاتر کوچک و خانگی (به طور معمول در رستوران, مشاوران, لوله کش, ...) امید بستن برای عشق Pro با ارائه اینترنت افزایش چند مزیت محصول در حال حاضر در دسترس برای مشتریان مسکونی در رفتن شدید و به اشتراک نامحدود. برای مثال یک مشتری های حرفه ای انتخاب یک پیشنهاد دارم Duo Pro + Internet افزایش + 2 mobile رفتن شدید اشتراک (نامحدود calls & SMS 15GB mobile data) را تنها به پرداخت 91€ (75.21€ مالیات بر ارزش افزوده به استثنای).

کریستف Dujardin, مدیر ارشد کسب و کار مصرف کننده افسر نارنجی بلژیک نظرات: "کسب و کارهای کوچک در حال رفتن را از طریق عجیب و غریب و اغلب دشوار به دلیل Covid19 همه گیر و انتظار می رود آن تاثیر اقتصادی. از این رو حتی مهم تر برای ما به آنها ارائه قابل اعتماد و کیفی خدمات سازگار با کاربردهای جدید خود را در بهترین قیمت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب