ایتالیا: Camorra قبیله مافیایی تلاش باز گشت میان coronavirus

گرفتار COVID-19 و بحران اقتصادی ایتالیا در حال حاضر رو ممکن است تجدید حیات Camorra قبیله. این سندیکای جرم و جن

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

گرفتار COVID-19 و بحران اقتصادی ایتالیا در حال حاضر رو ممکن است تجدید حیات Camorra قبیله. این سندیکای جرم و جنایت مانند دیگران در سراسر ایتالیا در تلاش است برای بهره برداری پست-مستند خلاء.

با ایتالیا هنوز در حالت ریکاوری سازمان های جنایی در سراسر کشور در حال تلاش برای استفاده از آن به نفع خود و به دست آوردن مجدد کنترل بر قلمرو از دست رفته در سال گذشته است.

"در حال حاضر بیش از همیشه محبوب پشتیبانی می آید در تخفیف می گوید:" لوئیجی Cuomo, رئیس جمهور SOS Imprese ملی ضد racketeering سازمان حفاظت کوچک و متوسط.

در جنوب غربی منطقه کامپانیا, Camorra در حال حاضر نفوذ اجتماعی پارچه با رقابت در برابر جامعه مدنی در تلاش برای حمایت از مردم محلی است. توسط توزیع بسته مواد غذایی و یا €50 (54 دلار) صورتحساب آنها در حال نزدیک شدن به آسیب پذیر ترین در نیاز به کمک فوری. "آنها بخواهید برای پول در حال حاضر آنها را به آن بدهید. آنها در حال دادن به آن در مقادیر کوچکتر و سپس آنها را برای درخواست چیزی در بازگشت" کومو می افزاید.

قادر به قرعه کشی در مقدار زیادی از آماده برای استفاده و سرمایه Camorra است که با استفاده از آن مدل با قصد قاچاق آن را در قانونی کسب و کار. "ما ثبت نام شتاب از عمل است که با بهرهگیری از گسترش بحران" در ادامه کومو. "در حال حاضر وجود دارد بدون نیاز به تهدید صاحبان کسب و کار. کارآفرینان به دنبال کسی برای کمک به آنها."

کومو مقصر دولت مرکزی برای تاخیر و نادانی و سردرگمی در مدیریت بحران است که او می گوید: افزایش درک از مافیا پول به عنوان یک فرصت و آخرین چاره برای جلوگیری از ورشکستگی. در تلاش برای گرفتن در وضعیت مقامات تازگی کشف و ضبط دارایی به ارزش حدود 15 میلیون یورو در سراسر کشور است.

ادامه مطلب: ایتالیا coronavirus 'مجلس' طرح: کمی بیش از حد, بیش از حد دیر شده ؟

جایگزین اقتصاد

Men walking in downtown Casal Di Principe

Camorra و سندیکاهای جرم و جنایت دیگر که پا به جای خالی سمت چپ توسط مقامات

ایتالیایی, قانون اجازه می دهد تا به ضبط اموال متعلق به جنایتکار قبیله به repurposed برای پروژه های اجتماعی. با توجه به آمار از ANBSC (آژانس ملی برای دولت و مقصد از دارایی های مصادره شده از جرم و جنایت سازمان یافته) فقط بیش از 65 ، 000 خواص از جمله زمین, شرکت ساختمان و ساخت و ساز ضبط شده است در سراسر ایتالیا در 20 سال گذشته.

رناتو ناتاله شهردار Casal دی پرنسیپ در استان کسرتا, کامپانیا — شهر از با نفوذ ترین Camorra قبیله Casalesi — موفق به repurpose 65 درصد از مصادره دارایی.

اجتماعی-اقتصاد بازار مدل اجازه می دهد تا شهروندان و سازمان های غیر دولتی به استفاده از دارایی های اجتماعی تعاونی کسب و کار مانند کافه ها, رستوران ها, فرهنگی و مراکز بهداشتی و درمانی و یا مزارع ارگانیک. "از نقطه نظر اقتصادی این تعاونی نیست هدف به حداکثر رساندن سود, اما آنها قوی فرهنگی تاثیر به عنوان آنها نشان می دهد که ممکن است برای شکستن رایگان از کسب و کار غیر قانونی مدل های مبتنی بر ظلم و ستم" Natale می گوید.

خانواده ها در شهر خود در حال تلاش برای به دست آوردن دولت در خرید کوپن مشوق به سهولت بار. "پذیرایی و ساخت و ساز بخش های اصلی فعالیت در اینجا اما همه چیز تا به حال به متوقف می گوید:" Natale. بیش از 1200 خانواده ها اعمال می شود برای به دست آوردن €500 کوپن.

بیشتر بخوانید: به عنوان coronavirus مستند برطرف ایتالیایی ها ترس از آینده تاریک و دلگیر

اما وجوه آن می توانید تنها با نیمی از درخواستهای: "ما در زمان استراحت از بودجه شهرداری را," او می گوید. Natale امید خود را از مردم نمی خواهد ترغیب Camorra آشکار رفاه. "ما ممکن است راه اندازی anti-Camorra سازه و تمایل وجود دارد برای رستگاری در اینجا, اما ما نیاز دولت به قانون تنظیم ساختاری بودجه در سراسر کشور به منظور از دست دادن آنچه که ما به دست آورده اند تا کنون."

تاخیر اداری

Graphic showing properties seized from Mafia in Italy EN

تاخیر کمبود بودجه و ضعیف دولت ضبط خواص اغلب آنها را در برزخ: "تا زمانی که قبیله دیدن آنها وجود دارد استفاده نشده آنها فکر می کنند آن است که اموال خود را و آنها را نشان می دهد مردم با حضور خود می گوید:" لوئیجی کومو.

دست و پا گیر و بوروکراسی بدان معنی است که می توانید آن را بیش از 10 سال قبل از خواص را می توان از نظر قانونی منتقل شده از ANBSC به مقامات محلی. در بالا از آن دارایی ها را اغلب دراز بیکار به عنوان آنها تشکیل یک بار در بودجه شهرداری.

"[تا کنون] در این سال ما را دریافت کرده ام 22 خواص بیشتر از ANBSC می گوید:" شهردار Natale. "ما نیاز به سرمایه گذاری پول به آنها را مناسب برای استفاده از, اما با توجه به بحران ما حتی کمتر از بودجه خود را کنار بگذارند."

گاهی اوقات عدم عمل توسط مقامات محلی دیده می شود به عنوان رضایت ضمنی از قبیله' عملیات.

"ما نیاز به شفافیت بیشتر می گوید:" برنارد دیانا رئیس سازمان غیر انتفاعی باران Arcigay در Caserta در کامپانیا. وجود دارد بیش از 150 مصادره دارایی های خود را در شهر. "بسیاری از آنها ذکر شده به عنوان در دسترس نیست اما آنها وجود دارد," او می گوید.

در آوریل 2019 سازمان دریافت اموال از یکی از بزرگترین مصادره در مناطق دیگر شهرستان کستل ولتورنو. دیانا قصد دارد برای راه اندازی یک پناهگاه برای LGBTI مردم به حاشیه رانده شده توسط خانواده خود را. مختصر و مفید ویلا شد ترمیم با سازمان های مردم نهاد و بودجه. "در طول عید پاک آب لوله ها را شکست و ویلا بود و پر از آب است. در حال حاضر ما باید برای شروع همه را دوباره و دوباره" دیانا می گوید.

ادامه مطلب: ترانس زن که به مبارزه طلبیده او را مافیا تربیت

An artificial lake in Castel Volturno

مقامات محلی شده اند تصرف اموال و کسب و کار ایتالیایی متعلق به سندیکاهای جرم و جنایت

کومو می گوید که این تلاش ها می تواند کمک کند برای ارسال یک پیام روشن به دولت است. "این دارایی ها که ممکن است در نهایت یک بنای تاریخی را به ناتوانی دولت برای مدیریت یک میراث است که می تواند در بازار برای مقابله با گسترش اقتصاد غیر قانونی."

همبستگی و تحقیقات به عنوان سلاح موثر

روشن است که باید به صورت منسجم و چشم انداز جهانی برای مبارزه با سازمان های جنایی. بیش از 17 ، 000 خواص در حال حاضر در دست ANBSC. "Repurposing دارایی باید به عنوان یک سیاسی و استراتژیک هدف با مداخله گسترده به منظور مقابله با کسب و کار غیر قانونی می گوید:" رناتو Natale.

"چه چیزی به ما می دهد امید است ادامه داد: کار انجام شده توسط محققان. به عنوان طولانی به عنوان تشنج در محل هستند و در ادامه آنها ثابت شده باشد مهم است در نظر گرفتن زمین و دور از مافیا می گوید:" کومو.

او می خواهد دولت فدرال برای رفتن یک گام بیشتر و قرار دادن این موضوع در دستور کار است. "ما نیاز به ایجاد هماهنگی بیشتر در سطح اروپا از سازمان های جنایی هستند قادر به حرکت سرمایه مالی فراتر از مرزهای ما."

در حال حاضر یک فرم از پایین به بالا همبستگی به نظر می رسد موثر تر از دولت بودجه. اما SOS Impresa برجسته مبارزه گروه های جامعه مدنی که در حال مرعوب clans برای جلوگیری از کمک به مردم است.

"بسیاری از کشیش اهل محله تهدید شده اند می گوید:" کومو در حالی که ناپل مقر سازمان مانی Tese است تخریب شده است. سازمان های محلی در حال انجام بهترین خود را به ضرب و شتم Camorra در بازی های خود را. "مانند دولت ما این کار باقی مانده نزدیک و حمایت از جوامع ما می گوید:" برنارد دیانا. "ما نیاز به دولت هشدار باقی می ماند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن