گرجستان AG می پرسد فدرال به پروب دست زدن به Ahmaud Arbery مورد

گرجستان دادستان کل کریس کار اعلام کرد در روز یکشنبه که او خواسته است وزارت دادگستری به بررسی دست زدن به کشتار

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

گرجستان دادستان کل کریس کار اعلام کرد در روز یکشنبه که او خواسته است وزارت دادگستری به بررسی دست زدن به کشتار Ahmaud Arbery 25 ساله سیاه پوست بود که به ضرب گلوله توسط دو مرد سفید در حالی که آهسته دویدن.

"ما متعهد به کامل و شفاف بررسی چگونگی Ahmaud Arbery مورد به کار گرفته شد از ابتدا" Carr در بیانیه ای گفت. "خانواده, جامعه و دولت گرجستان شایسته پاسخ و ما را با دیگران در اجرای قانون در سطح فدرال و ایالتی برای یافتن پاسخ آن."

همچنین در روز یکشنبه گرجستان دفتر تحقیقات اعلام کرده است که بازداشت 20 ساله Rashawn اسمیت و متهم او را با "انتشار اطلاعات مربوط به اقدامات تروریستی برای Facebook پست که شامل یک تهدید برای آینده اعتراضات مربوط به Ahmaud Arbery." این GBI گفت که انجام این تحقیقات با FBI و آزادی شهرستان کلانتر دفتر.

Arbery بود به ضرب گلوله در حالی که آهسته دویدن در نیوبرانزویک, گرجستان, on Feb. 23. گرجستان دفتر تحقیقات دستگیر و به اتهام گرگوری McMichael, 64, و پسرش, تراویس McMichael, 34, با قتل و تشدید حمله یک روز پس از آنکه فیلم از حمله ویروسی رفت و خشم بین المللی را برانگیخت.

گرافیک تصویری را نشان می دهد McMichaels تعقیب Arbery بود که غیر مسلح در یک وانت قبل از, عکس از کار اخراج شدند. دو مرد را حفظ کرده اند که آنها معتقد بودند Arbery بود مشکوک در رشته اخیر از سرقت اما Glynn پلیس شهرستان سرهنگ Cheri Bashlor سی ان ان گفت که وجود دارد تنها یک سرقت در منطقه نزدیک به دو ماه قبل از تیراندازی در Jan. 1.

گرگوری قبلا یک افسر اجرای قانون که کار را برای Brunswick دا Jackie Johnson. شهرستان کمیسر آلن بوکر گفت: Atlanta Journal-Constitution هفته گذشته که "پلیس در صحنه رفت و به [Johnson] گفت: آنها آماده بودند برای دستگیری هر دو آنها" اما جانسون "بسته آنها را برای محافظت از او را دوست McMichael."

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف در روز یکشنبه به نام Arbery کشتن یک "مجازات یک آمریکایی آفریقایی تبار انسان" و اظهار داشت که دستگیری از پدر و مادر امر اتفاق نمی افتاد اگر تصویری از تیراندازی نه سطح. "من فکر می کنم تا به حال ما دیده نمی شود که من باور نمی کنم که آنها شارژ خواهد بود," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن