جرالدین D. برایانت سهام قدرتمند شهادت "شفا توسط روح خود در او"

"شفا توسط روح خود در او" (2020) توسط جرالدین D. برایانت قانع کننده داستان واقعی است که دهانه 40 سال نویسنده در

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

"شفا توسط روح خود در او" (2020) توسط جرالدین D. برایانت قانع کننده داستان واقعی است که دهانه 40 سال نویسنده در زندگی به عنوان یک زن جوان است. این روایت به تصویر می کشد یک زنجیره ای از حوادث است که سوار خود را برای مقابله با سختی ها چهره یک مجرم او تلاش ببخش و مبارزه را از طریق بی قراری از روح او را به عنوان او آمد به مقابله با ترس درونی خود را.
 
"داستان به تصویر می کشد حوادث که رخ داده است در زندگی من و مداخله خدا که مرا به یک رابطه نزدیک با او گفت:" نویسنده در مصاحبه با مجله آنلاین BooksandAuthor.com. "ترس و ناامنی و شک و عدم قطعیت گریبانگیر من است. من یاد گرفتم که تکیه بر خدا از طریق نماز."
 
"به عنوان وقایع آشکار من تجربه سطوح مختلف قدرت شفا خود را. این یک داستان است که شما را بدون توجه به شرایط شما چگونه به افزایش بالاتر از سختی. این یک داستان از امید است."
 
به عنوان یک زن جوان برایانت بود که قربانی یک تجاوز وحشیانه کردم که او باردار است. با وجود شرایط او را در آغوش فرزند او و متعهد به دوست داشتن فرزند خود را هر روز. از وحشتناک حوادث بهداشت به ازدواج سوء استفاده او بارها و بارها در مواجهه و غلبه بر مشکلات با تکیه بر خدا, عشق, مراقبت و هدایت است. از طریق چشم از ایمان او آمده است برای دیدن باور نکردنی ترین معجزه در زندگی خود.
 
"شفا توسط روح خود" تأکید می کند که هر کس برخورد سختی اما چگونه یک پاسخ به آنها را تعیین تاثیر و نتیجه آن ناملایمات. "بسیاری از حوادث من به ذکر است در کتاب من موقعیت هایی که اتفاق می افتد به مردم در هر روز است. آن است که نتیجه نهایی این است که متفاوت است. یکی از پیام های کلیدی است که مهم نیست چقدر بد این مشکل یک راه حل وجود دارد."
 
"برای کسانی که ممکن است احساس از دست رفته را ویران کرد منکوب ناامید کننده و یا درمانده, یک راه وجود دارد. مهم ترین پیام این است که نماز تغییرات همه چیز است."
 
جرالدین D. برایانت "شفا توسط روح خود را" در دسترس است در آمازون و Barnes & Noble.
 
 
شفا توسط روح خود را
نویسنده | جرالدین D. برایانت
| تاریخ انتشار ژانویه 7, 2020
ناشر | ReadersMagnet
کتاب خرده فروشی |
 
بیوگرافی نویسنده
 
جرالدین D. برایانت یک زن عادی به تازگی بازنشسته کارمند خدمات پستی و کسی که تا به حال این فرصت را به کشف بسیاری از راه های در زندگی او است. جمع آوری تمبر, سکه, ارز خارجی Capodimonte, ظروف و آثار هنری هستند فقط تعداد کمی از بسیاری از منافع است. او سفر گسترده در داخل و خارج از ایالات متحده تا آنجا که به ژاپن و اندونزی, جایی که او به ملاقات او فرزند خوانده آنها او را حمایت و از طریق برنامه بین المللی است. در حال حاضر او به طور فعال درگیر در کلیسا کار گرفتن مسئولیت کلیسا وزیر و همچنین آواز در دو کر و جامعه و گروه کر که اعضای آن تشکیل شده از فرقه های مختلف مسیحی ایمان است. جرالدین یک دختر و دو نوه و یک نوه. او در حال حاضر ساکن در شرق Mt. روح Philadelphia, Pa.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن