Trumpists منفجر شدن بیش هاشمی تشنه-برای-نقد متون

جمهوری خواهان به فوران بیش از عصبی جمع آوری کمک های مالی تجدید نظر از خانه روحانی در مبارزات انتخاباتی بازو با

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

جمهوری خواهان به فوران بیش از عصبی جمع آوری کمک های مالی تجدید نظر از خانه روحانی در مبارزات انتخاباتی بازو با یک سخنگوی این گروه مقابله است که منتقدان این استراتژی فقط نیاز به یک آغوش.

به طور چشمگیری تعبیر جمع آوری کمک های مالی تجدید نظر جدید برای هر دو حزب. اما نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن صاحب نظران می گویند ملی جمهوری خواه کنگره رفته بیش از حد با "فوری" متن پیام رزین هشدار داد که هواداران در آستانه اجازه حزب پایین و گفت رزین بحث را به این حزب اهدا کنندگان بالقوه.

"هی @NRCC - تکواندو اشتباه است با شما ؟" جناح راست نویس Kurt Schlichter توییتی که روز یکشنبه به عنوان بخشی از یک سری در حال انجام شکایت در مورد جمهوری خواه جمع آوری کمک های متنی.

Schlichter شامل یک تصویر از یک NRCC متن پیام هشدار خواننده را "1 بیشتر شانس" را به استفاده از یک کمک مالی مطابق قرارداد.

"ما پیامک شما دو بار" متن پیام به عنوان خوانده شده. "چرا شما اجازه خود را 500% تهمت خانه Patriot مطابقت منقضی دوباره ؟ ما به شما 1 بیشتر شانس. 500% بازی برای 1 ساعت."

به جای mollify Schlichter که نزدیک به 300,000 پیروان و یک ستون در محبوب محافظه کار سایت Townhall های NRCC حساب توییتر او را مسخره میکردند. NRCC سخنگوی باب بسته توییتی gif در Schlichter ارائه او را در آغوش بگیرید. NRCC معاون ارتباطات مدیر باب Salera توییتی که Schlichter باید تمرکز بر روی انتخاب جمهوری خواهان به جای "گریه در توییتر."

این NRCC شات پشت خود را در آن حساب توییتر متهم Schlichter بودن "کارن" که می خواهد به صحبت می کنند به کمپین سازمان "مدیر" و نه درک سیاسی چگونه جمع آوری کمک های مالی کار می کند.

"این متن مطرح $198,021 نسبت به انتخاب محافظه کاران به کنگره" به NRCC توییتی در روز دوشنبه. "اما ما قطعا تصویب شکایت خود را به مدیر ما کارن."

این NRCC پیام های متنی و آن جای تعجب بی اعتنا واکنش به Schlichter باعث خشم از Schlichter را همکار صاحب نظران و تشکر. روی تراشه (R-TX) که گفت: او را تأیید نمی کند از جمع آوری کمک تاکتیک. رادیو فردا میزبان Tucker Carlson متهم NRCC با استفاده از یک "گروه قومی لکه دار کردن" بر این اساس است که "کارن" است که به طور معمول استفاده می شود برای اشاره به یک زن است.

این NRCC نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.

در حالی که تند و سوزنده در تف بین NRCC های مختلف و نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن شخصیت های غیر معمول است که بحث بر سر اینکه چگونه به طور چشمگیری به عبارت جمع آوری کمک های مالی تجدید نظر نیست. گروه دموکرات شد بدنام در چرخه انتخابات 2014 برای جمع آوری کمک های مردمی ایمیل نشان می دهد که حزب و یا یک حامی را نامزد مورد علاقه محکوم شد—مگر اینکه دهنده باز ایمیل بلافاصله و به پول. اما در حالی که دست پاچه ایمیل خطوط موضوع در حال تمسخر در توییتر, آنها همچنین می تواند ترجمه به بالاتر دهنده مجموع آنها به عنوان طولانی به عنوان نیست بیش از حد.

در حالی که لیست ایمیل کاربران ممکن است اقتباس کرده اند به جمع آوری کمک های فوری, ایمیل, با توجه به دموکراتیک استراتژیست Jared لئوپولد زبان مستقر در NRCC پیام های متنی غیر معمول است برای متن-پیام های جمع آوری اعانه.

"مردم استفاده می شود به این نوع از زبان یک ایمیل اما این است که هل دادن مرزهای آنچه مردم به طور معمول در متن پیام گفت:" لئوپولد سابق ارتباطات مدیر در Democratic Governors Association.

به طور چشمگیری تعبیر جمع آوری کمک های مالی تجدید نظر به طور معمول انجام کار با توجه به لئوپولد, اما آنها همچنین می توانید مشترکین بیشتر احتمال دارد برای لغو اشتراک از یک پیام متنی و یا ایمیل لیست. نظارت بر جمع آوری اعانه مشترکان واکنش به درخواست های خود را به مطمئن شوید که آنها نمی بیگانه بیش از حد بسیاری از حامیان بالقوه با توجه به لئوپولد.

"مردم در پاسخ به این مرغ-کمی آسمان است-سقوط ایمیل" لئوپولد گفت. "افرادی که در انجام دیجیتال استراتژی سازمان دیده بان با دقت بسیار برای زمانی که این لیست در حال سوختن است."

چند دموکرات ها به تماشای مبارزه بین NRCC و Schlichter با سرگرمی. راب فلاهرتی دیجیتال مدیر برای معاون سابق {مقیم جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری توییتی که او را به پرداخت هزینه اشتراک از توییتر است که شامل تنها از حزب جمهوری خواه اختلافات بیش از "grifty" text-پیام های جمع آوری اعانه.

متن پیام زد و خورد نیست NRCC تنها جمع آوری کمک های مالی مشکل است. با چشم انداز جمهوری خواه برای تصرف خانه در ماه نوامبر نور در چهره دموکراتیک جذب سرمایه و رونق این NRCC نیز موفق به امن کمک های جدید از کمیته ملی حزب جمهوری خواه و یا تهمت و مبارزه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب