روسیه فقط محکوم بعید 'جاسوسی' پل Whelan به 16 سال است. خواهد شد که ایالات متحده تجارت واقعی جاسوسان به او ؟

مسکو—روز دوشنبه یک پانل از سه قضات محکوم دریایی سابق آمریکا پل Whelan به 16 سال "رژیم سفت و سخت" در یک اردوگاه

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

مسکو—روز دوشنبه یک پانل از سه قضات محکوم دریایی سابق آمریکا پل Whelan به 16 سال "رژیم سفت و سخت" در یک اردوگاه کار اجباری. اتهام او جاسوسی است.

"دولت روسیه که احساس ناتوان در جهان پس از مصرف آن را سیاسی خواهند شد.'"

پل Whelan

Whelan ایستاده بود در دادگاه قفس گوش دادن به حکم تلفظ در روسیه فشار دادن یک تکه کاغذ را به دیوار شیشه ای: "محاکمه شم!" این را گفت و "کوفته عمل جراحی!," با اشاره به فتق عمل او در زندان و "نه حقوق بشر!," به عنوان به خوبی به عنوان دیگر شعار.

قبل از صدور Whelan گزارش فریاد زد که او در مورد "سیاسی بازی" توسط دولت روسیه که "احساس ناتوان در جهان پس از آن را مصرف سیاسی به گروگان گرفتند."

بعد Whelan شکایت به خبرنگاران در دادگاه که هیچ کس زحمت ترجمه آنچه اتفاق افتاده بود.

Whelan می گوید او نگهبانان زندان و محققان humiliated او را از روز اول دستگیر شد و در هتل خود را 18 ماه پیش به بعد. او نگه داشته در یک سلول کوچک در مسکو را بدنام Lefortovo زندان بدون یک فرصت برای صحبت با خانواده خود را. او دچار درد دردناک برای ماه به دلیل فتق بدون فرصتی برای مشورت با پزشکان خود را.

Whelan دولت منصوب وکیل ولادیمیر Zherebenkov متقاعد شده است که در حال حاضر آن است تا به سابق جاسوسی ولادیمیر پوتین به تصمیم می گیرید چه چیزی برای انجام با Whelan.

"این باید برای قضاوت به دست پایین است که جمله: دادستان ارائه شده تنها یک شاهد که احتمالا با این نسخهها کار برای خدمات ویژه روسیه و ادعا می کند که پل در نظر گرفته شده بود به استخدام او در حالی که ما ارائه 12 شاهدان از جمله نظامی بازنشسته که تایید کرد که Whelan هرگز سعی در جذب آنها را که او دوست داشت روسیه" Zherebenkov گفت: روزانه وحش. "به من گفت: پل وجود دارد که عدالت در روسیه است. او می داند که در مورد او این است که یک تحریک سیاسی است. او آماده شده است. ما را دیده اند و نه هر آمریکایی به جرم جاسوسی در اردوگاه های کار برای حداقل 15 سال—او گرفته شد به تعویض آن مشخص شد در حال حاضر در ماه دسامبر است."

مشترک وجود دارد گفت: در روسیه: "سرویسهای اطلاعاتی نمی دهد تا خود به خود." وجود دارد حداقل دو زندانی در ایالات متحده آمریکا است که کرملین بوده است مشتاق به بازگشت به خانه برای سال هر دو آنها مشکوک اطلاعاتی روسیه عملیات به احتمال زیاد برای خارجی intel خدمات شناخته شده به عنوان SVR.

یکی ویکتور کشمکش های سابق شوروی افسر نظامی که اسلحه قاچاق به دست آورده او را به کنیه "تاجر مرگ." او محکوم شد در سال 2011 و محکوم به 25 سال برای موافقت با فروش سلاح به عوامل مخفی نما به عنوان کلمبیا تروریست هایی که در نظر گرفته شده برای کشتن آمریکایی ها. از سوی دیگر روسیه خلبان کنستانتین Yaroshenko نیز به اعدام محکوم شده در سال 2011 بود که محکوم به 20 سال برای توطئه برای قاچاق کوکائین است.

"چند هفته پیش میخائیل Alekseyev رییس سرویس اطلاعات خارجی SVR ذکر شده است که پل باید تعویض برای کشمکش و Yaroshenko به این معنی که SVR در حال حاضر اعتراف مردان هستند ایشان" Zherebenkov گفت: روزانه وحش. "این تصمیم به تعویض Whelan برای کشمکش و Yaroshenko باید در نظر گرفته شده است در بسیار بالا; در حال حاضر دو [آمریکا و روسیه] ریاست جمهوری در دولت و سرویس های اطلاعاتی را مورد بحث جزئیات است."

کرملین عمده, روزنامه, Rossiyskaya Gazetaگزارش روز دوشنبه که محققان کشف یک حافظه مموری استیک در Whelan هتل اتاق با "یک لیست از کارکنان یکی از خدمات ویژه روسیه." دولت روزنامه می گوید که یک بار Whelan را حکم می رود به اثر "واشنگتن جانبی ممکن است افزایش یک سوال در مورد امکان تبادل Whelan و برخی از شهروندان روسیه به اعدام محکوم شده در ایالات متحده است."

زمانی که Whelan دستگیر شد و در ماه دسامبر سال 2018 وجود دارد گمانه زنی های گسترده او ممکن است معامله برای ماریا Butina که با استفاده از تفنگ حمایت از حقوق و قبل فریبنده به کار راه خود را به اعتماد به نفس از توافق قانونگذاران. اما او در خدمت تنها پنج ماه از 18 ماه حبس برای عدم ثبت نام به عنوان یک عامل خارجی و تبعید شد بازگشت به مسکو در سال گذشته با آن به نظر می رسد با هیچ معامله به اجازه Whelan بروید.

سفیر ایالات متحده در روسیه جان سالیوان گفت: یک جمعیت از خبرنگاران گفت که او احساس "نا امید و خشمگین" پس از شنیدن حکم و دیدن Whelan در دادگاه. سفیر یک وکیل به نام روند دادگاه "مسخره از عدالت است."

"یک شهروند آمریکایی محکوم شده است به مدت 16 سال برای یک جرم است که ما را دیده اند و نه شواهد" گفت: Sullivan. "او رد شد یک فرصت برای کار همکاری با شورای دفاع که منصوب شد برای او; علاوه بر این او به طرز وحشیانه ای جامعه."

سفیر سالیوان گفت که Whelan شده بود را تکذیب کرد کمک های پزشکی تا عمل مورد نیاز برای ترمیم فتق. که همچنین انجام شد در روسیه شرایط و ضوابط. "او قادر به صحبت با خانواده اش با پدر و مادر سالمند خود را برای تقریبا یک سال و نیم. می گویند که من مشکل با این کتمان حقیقت است."

بیهوده Whelan خانواده سعی در تماس با پل در طول سه ماه از COVID-19 مستندات. در اواخر ماه مه خانواده در مورد فتق عمل. "ما نمی دانیم که چگونه سلامت خود را به هیچ کس صحبت کرده است با پل پس از او به عمل جراحی اورژانس و یک تماس کوتاهی به سفارت" Whelan را برادر دوقلو دیوید گفت: روزانه وحش در روز دوشنبه. "خانواده ما نیست صحبت با پل به جز یک تماس تلفنی که Lefortovo زندان به او اجازه داده است."

سفیر سالیوان به نام برای همه عادلانه فکر مردم در روسیه و در سراسر جهان به تقاضا Whelan آزادی "از آنجا که اگر آنها می توانند این کار را به پل آنها می توانید این کار را به هر کسی."

پس Whelan همچنین دارای کانادا و انگلستان و ایرلند گذرنامه چهار سفارتخانه در حال حاضر در جذاب حکم او. "از همه انتقاد علیه ایالات متحده در طول سال یکی از چیزهایی که من شنیده ام و نه روسیه انتقاد ما بود جنایی فدرال از سیستم عدالت تعهد ما به دادرسی اساسی, حقوق اساسی, حقوق بشر در سراسر جهان و در یک محاکمه یک فرصت برای ارائه تمام شواهد در تمام هزینههای او را تکذیب کردند که از آغاز" سالیوان گفت.

Whelan دفاع در حال حاضر منتظر معامله پیشنهاد از دولت Zherebenkov گفت: روزانه وحش. "دادستان از ما بخواهید به تجدید نظر این حکم در حال حاضر—ما تا هفته آینده صبر کنید و ببینید چه چیزی آنها را به ما ارائه دهد."

خانواده نیز امیدوار است برای یک بی درنگ آزاد کند. "پل وکلای ولادیمیر Zherebenkov و اولگا Karlova بهتر هستند و در واقع برای پاسخ به سوالات در مورد اینکه آیا برای درخواست تجدید نظر و یا مستقیما به یک درخواست برای بخشش. پل خواهد شد در این انتخاب بیش از حد. من به نفع هر تنظیم می شود پل منتشر شده ترین و بی درنگ گفت:" برادرش دیوید Whelan.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب