وزیر امور خارجه آلمان Maas هشدار از سخت مبارزه با تروریسم در اروپا به ایران غرفه

Heiko Maas ابراز نگرانی خود را در میان دست و پا زدن مذاکرات تجارت بین اتحادیه اروپا و انگلستان است. دو طرف همچ

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

Heiko Maas ابراز نگرانی خود را در میان دست و پا زدن مذاکرات تجارت بین اتحادیه اروپا و انگلستان است. دو طرف همچنین توافق کردند در مورد اینکه آیا برای تمدید دوره مذاکره, اگر توافق نامه ای ساخته شده است تا پایان سال است.

سخت مبارزه با تروریسم در اروپا در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای به احتمال زیاد به عنوان مذاکرات بین بریتانیا و اتحادیه اروپا متوقف شده است, وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: Augsburger Allgemeine روزنامه.

مذاکرات در آینده روابط تجاری و 2021 شرایط تجارت بین دو بلوک را به سختی هر گونه پیشرفت از مذاکرات از سر گرفته و در ماه گذشته توجه کنند.

"این نگرانی که بریتانیا در حال حرکت بیشتر از ما به طور مشترک توافق کردند بیانیه سیاسی در مورد مسائل کلیدی در مذاکرات" Maas گفت: در مصاحبه منتشر شده در شنبه.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا با نا امید کند Brexit مذاکرات

"آن را به سادگی نه به این دلیل که مذاکرات یک بسته کامل را به عنوان آن را گذاشته در بیانیه سیاسی" او اضافه شده است.

بریتانیا و اتحادیه اروپا هنوز تاسیس هر گونه توافق طرفین در مورد چگونه برای رفتن پیش با یک جامع تجارت و معامله و یا اینکه آیا برای تمدید دوره مذاکره فراتر از پایان سال است. دولت بریتانیا را رد کرده است از تمدید این مهلت در مورد این دو نمی آیند به یک توافق است.

"اگر آن باقی می ماند مثل این ما باید برای مقابله با مبارزه با تروریسم در اروپا و همچنین coronavirus," او گفت:.

اتحادیه اروپا و آمریکا باید با هم کار کنند در coronavirus

Maas نیز به دادگاه تجدید نظر به ما برای کار با اتحادیه اروپا برای کاهش هر دو اقتصادی و بهداشت و درمان عواقب COVID-19 بیماری همه گیر. "ایالات متحده و اتحادیه اروپا با هم یک تاثیر فوق العاده ای که ما می توانیم و باید در صحنه جهانی," او گفت:.

"ما در حال حاضر باید با هم کار کنند برای حفظ اقتصاد جهانی و تجارت جهانی در حال حرکت دوباره گفت:" Maas. "ما ایستاده برای یک مشترک بنیاد ارزش و ما باید بسیاری از منافع مشترک از مخالف هستند."

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا دست آوردن مجدد اعتبار خود را پس از همه گیر?

او همچنین در لمس کرد که چگونه او چين و آلمان را به ریاست شورای اتحادیه اروپا بازی بخشی در مدیریت بحران است.

"به عنوان بزرگترین کشور عضو انتظارات از ما در انتخابات ریاست جمهوری بودند بزرگ قبل از بحران اما در حال حاضر آنها به صعود دوباره" او گفت:. "ما باید به مبارزه با این بیماری همه گیر به بهترین شکل ممکن هماهنگ اقدامات و در همان زمان گرفتن احیای اقتصادی اروپا در مسیر."

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.

lc/dr (dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن