در حالی که آب و هوای گرمتر نمی کند و گسترش COVID-19 بسته شدن مدارس را نشان می دهد تحقیقات رهبری سنت مایکل در بیمارستان و دانشگاه تورنتو

محققان در سنت مایکل در بیمارستان و دانشگاه تورنتو Dalla لانا دانشکده بهداشت عمومی پیدا کرده اند که آب و هوای گ

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

محققان در سنت مایکل در بیمارستان و دانشگاه تورنتو Dalla لانا دانشکده بهداشت عمومی پیدا کرده اند که آب و هوای گرم کمک نمی کند در مبارزه با COVID-19 -- اما که بسته شدن مدارس می کند.

"اگر ما باز مدارس بیش از حد به زودی و یا بدون اقدامات مناسب برای کنترل این بیماری همه گیر آن می تواند نتیجه معکوس می گوید:" دکتر پیتر Jüni نویسنده سرب از مطالعه و مدیر مرکز تحقیقات کاربردی سلامت در Li Ka Shing دانش موسسه.

"کشورهایی که مدارس بسته به سرعت در حال مراتب بهتر به طور متوسط نسبت به کسانی که نمی – با آب و هوا بازی نقشی ندارد. تحقیقات ما نشان می دهد گرم شدن آب و نباید یک عامل در تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس است."

نویسندگان مطالعه 144 جغرافیای سیاسی مناطق در سراسر جهان با بیش از 375,000 COVID-19 موارد توسط مارس 27. آنها به چاپ نتایج خود را در Canadian Medical Association Journal (CMAJ) ممکن است 8 – اول کارشناسی, جهانی, تحصیل در خارج از چین نشان می دهد که آب و هوا بعید است که نقش مهمی در انتقال است.

خبر بد: محققان دریافتند هیچ مدرکی وجود ندارد که کشورها تجربه آب و هوای گرم در ماه مارس تا به حال هیچ مزیت آب و هوای سرد. خبر خوب: مداخلات بهداشت عمومی به طور خاص محدودیت های جمعی اجتماعات و تعطیلی مدارس و اجتماعی دیگر فاصله اقدامات ثابت بسیار موثر است.

"تابستان در حال رفتن به این برود می گوید:" پروفسور Dionne Gesink مطالعه دیگری نویسنده و Dalla لانا دانشکده بهداشت اپیدمیولوژی. "این مهم است که مردم می دانند که. از سوی دیگر بیشتر مداخلات بهداشت عمومی منطقه تا به حال در جای بزرگتر تاثیر در کاهش اپیدمی رشد. این مداخلات بهداشت عمومی واقعا مهم هستند چرا که آنها تنها چیزی که در حال حاضر به سرعت این بیماری همه گیر."

برای اندازه گیری اثر آب و هوای محققان دوره درست در اعتدال بهاری, زمانی که نور خورشید می رسد هر دو نیمکره از زمین در برابر مقدار. به عنوان یک نتیجه, آنها قادر به عاملی در عرض جغرافیایی همراه با درجه حرارت در شهرستانها عمده در سراسر جهان و ارجاع متقابل آنها با مداخلات بهداشت عمومی مانند مدرسه تعطیل.

نتایج – که داغتر آب و هوا هیچ تاثیری در این بیماری همه گیر را پیشرفت – تعجب نویسندگان.

"ما در حال انجام یک مطالعه مقدماتی که پیشنهاد کرد که هر دو طول و عرض متوسط می تواند نقش بازی می گوید:" دکتر Jüni که همچنین یک استاد اپیدمیولوژی و پزشکی در موسسه سیاستگذاری سلامت مدیریت و ارزیابی در دانشگاه تورنتو است. "اما زمانی که ما تکرار تحت مطالعه بسیار دقیق تر شرایط ما مخالف است."

آنها پیدا کردن که رطوبت بالا ممکن است کمک به مبارزه با ویروس کمی – احتمالا به دلیل آئروسل قطرات به زمین سقوط سریع تر و یا ویروس تبدیل به ذرات ناپایدار در سنگین هوایی. اما این ارتباط ضعیف در مقایسه paled اجتماعی فاصله گرفته است.

گرفتاری یونان و سنگاپور نشان دادن تفاوت مداخلات بهداشت عمومی را دکتر Jüni می گوید. یونان تعطیل مدارس فقط 14 روز بعد از اولین تست مثبت و ممنوع کرد. سنگاپور – با گرمتر و بیشتر در آب و هوای مرطوب از یونان با تجربه خود اولین مورد در ماه ژانویه اما در برابر بستن مدارس تا آوریل 8 و اجازه تجمعات عمومی. در ارتفاع هر کشور شیوع سنگاپور رنج می برد حدود 10 بار به عنوان بسیاری از موارد به یونان.

به دلیل آنفولانزا تا حد زیادی از بین می رود در آب و هوای گرمتر بسیاری از مردم امیدوارند COVID-19 را دنبال همان مسیر است. اما دکتر Jüni اشاره می کند که اکثر مردم حداقل بخشی از سیستم ایمنی بدن به آنفولانزا و ایمنی می سازد که افراد واکسینه شدن و یا آلوده شدن و بازیابی دوباره در طول سال. زمانی که فصل آنفولانزا گرداند و در سقوط آن را به دلیل جهش های است که اجازه می دهد یک دور جدید از عفونت از پایان تعطیلات تابستانی و شاید به دلیل آب و هوای سرد. در مقابل "این ویروس نیاز ندارد شرایط مطلوب برای رشد زیرا مردم نسبت به آن است."

اگر چه ممکن است خانواده ها در یافتن تعطیلی مدارس و دشوار دکتر Jüni می گوید کانادا می توانید نگاهی به کشورهایی مانند آلمان که به دنبال سلامت عمومی دستورالعمل ها را به یاد بگیرند که چگونه بازگشایی مدارس می توانند با دقت در مناطق پایین جامعه انتقال است. این رویکرد هنوز هم استفاده از سخت اجتماعی فاصله پروتکل جلوگیری از تجمع جرم در مدارس و نگه داشتن اندازه کلاس را به حداقل برساند. او نشان می دهد که استراتژی های مختلف برای بازگشایی مدارس باید دقت آزمایش در کارآزمایی های تصادفی.

در مورد بیمارستان سنت مایکل

سنت مایکل در بیمارستان فراهم می کند مراقبت دلسوزانه به همه کسانی که وارد درهای خود را. بیمارستان نیز فراهم می کند فوق العاده آموزش پزشکی در آینده برای متخصصان مراقبت های بهداشتی در بیش از 27 رشته های دانشگاهی. مراقبت ويژه و تروما و بیماری های قلبی و جراحی مغز و اعصاب, دیابت, سرطان, مراقبت از, مراقبت از بی خانمان و بهداشت جهانی در میان بیمارستان به رسمیت شناخته شده مناطق از تجربه و تخصص. از طریق Keenan, مرکز تحقیقات و Li Ka Shing بین المللی بهداشت و درمان مرکز آموزش که تا به Li Ka Shing دانش موسسه تحقیقات و آموزش و پرورش در سنت مایکل در بیمارستان به رسمیت شناخته شده و تاثیر در سراسر جهان است. تاسیس در سال 1892 در این بیمارستان به طور کامل وابسته به دانشگاه تورنتو است.

در مورد وحدت سلامت تورنتو

وحدت سلامت تورنتو متشکل از پراویدنس, بهداشت و درمان, St. joseph's مرکز بهداشت و سنت مایکل در بیمارستان کار می کند برای پیشبرد سلامت همه ما در جوامع شهری و فراتر از آن. ما شبکه بهداشت و درمان در خدمت بیماران ساکنان و مشتریان در سراسر طیف کامل از مراقبت پوشا مراقبت های اولیه و ثانویه و جامعه مراقبت های سوم و کواترنر خدمات مراقبت های پس از حاد از طریق توانبخشی مراقبت تسکینی و مراقبت طولانی مدت در حالی که سرمایه گذاری در جهان-کلاس آموزش و پژوهش. برای اطلاعات بیشتر www.unityhealth.to.

توسط هایدی خواننده, دانشگاه تورنتو



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب