آلمانی نئو نازی ها آموزش دیده در اردوگاه های: گزارش

شبه نظامی راست افراطی در آلمان در حال دریافت آموزش مبارزه در روسیه, یک, آلمانی, مجله خبری گزارش کرده است. مقام

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

شبه نظامی راست افراطی در آلمان در حال دریافت آموزش مبارزه در روسیه, یک, آلمانی, مجله خبری گزارش کرده است. مقامات می گویند آنها می توانند جلوگیری از آنها را از رفتن.

راست افراطی در آلمان در حال شرکت در شبه نظامی آموزش در یک اردوگاه ویژه در نزدیکی شهر سن پترزبورگ در روسیه, آلمانی, مجله خبری تمرکز روز جمعه گزارش داد.

اعضای جناح جوانان آلمان افراطی راست ملی حزب دموکرات (NPD) و جزئی جناح راست حزب راه سوم را به اتمام آموزش در این گزارش گفت: با استناد به سازمان اطلاعات آلمان منابع.

شرکت کنندگان در دریافت آموزش در مورد نحوه استفاده از سلاح و مواد منفجره. آنها نیز آموزش دیده در مبارزه با این مجله گفت.

سوئدی و فنلاندی اتباع نیز در میان کارآموزان. شرکت کنندگان در رفتن به پیوستن به روسیه, شبه نظامیان فعال در شرق اوکراین است.

ادامه مطلب: جناح راست ترور در آلمان: یک جدول زمانی

اجرا شده توسط 'تروریستی' سازمان

این "Partizan" اردوگاه اجرا توسط پیروان روسیه جناح راست افراطی روسیه امپریالیستی جنبش (RIM). سازمان اطلاعات آلمان معتقد است لبه دو اردوگاه نزدیک به سنت پترزبورگ. این سازمان به دنبال احیای امپراتوری روسیه.

ما به تازگی اضافه شده RIM به لیست خود را از جهانی گروه های تروریستی است. این گروه تا به حال "ارائه شده شبه نظامی-سبک آموزش به سفید supremacists و نئو نازی ها در اروپا" به ما گفت.

روسیه نیز در آن زمان گفت که اضافه کردن به این لیست نیست کمک به مبارزه با تروریسم و این که ما تا به حال ارائه نشده هر جزئیات.

مسکو همچنین در نظر حرکت فوق العاده جناح راست مسیحی ارتدوکس روس ها به افراطی. این گروه نه در روسیه ممنوع اعلام کرد.

سازمان اطلاعات آلمان آگاه است که افراط گرایان از آلمان حضور داشتند. به دلایل قانونی آنها نمی تواند منع سفر به روسیه تمرکز گزارش شده است.

مقامات فرض کنیم که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است که آگاهی از وجود این اردوگاه.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن