فوربس می گوید: یکی دیگر از کارداشیان (Kim) است نه یک میلیاردر

نه برای اولین بار کارداشیان قبیله توانایی شمارش پول خود را با دقت شده است به سوال نامیده می شود توسط داور نهای

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

نه برای اولین بار کارداشیان قبیله توانایی شمارش پول خود را با دقت شده است به سوال نامیده می شود توسط داور نهایی امروزی ثروت فوربس.

تازه اختلاف به وجود آمد و پس از Kanye West ارسال شده حیله گر عکس از سبزیجات در توییتر شنبه تبریک به همسر کیم برای "رسما تبدیل شدن به یک میلیاردر."

اما در روز سه شنبه فوربس نوشته شده در وب سایت خود را که آنها تخمین زده است که Kardashian است که در واقع نه "بخشی از شش کاما باشگاه و در عین حال" است و ارزش صرف $900m پس از یک معامله بین شرکت لوازم آرایشی KKW زیبایی و غول خرده فروشی Coty.

Coty روز دوشنبه اعلام کرد که آن را به دست آورد تا 20 درصد سهام در KKW زیبایی برای $200 میلیون دلار ارزش نهادن به شرکت در $1 میلیارد.

فوربس می گوید که آن را برآورد معامله به مجموعه در اوایل سال 2021 برگ کارداشیان غرب به عنوان صاحب اکثریت KKW با 72 درصد سهام خود در شرکت و که او momager, Kris Jenner صاحب 8 درصد است.

سریع آتش پاسخ از فوربس ریختن آب سرد در غرب ادعا می کنند به احتمال زیاد به بیشتر ترش روابط با نفوذ مجله پول و نفوذ آه اثرگذارندهها پس از این مجله ادعا شده بود گمراه کیم کوچک, خواهر, Kylie Jenner, هنگامی که آن را به نام او در جهان جوانترین خود ساخته میلیاردر در مارس 2019.

این نشریه ادعا کرد که آنها نشان داده شده است "مالیاتی بودند که به احتمال زیاد جعلی" برای متقاعد کردن آنها از کایلی ثروت و که "کایلی کسب و کار به طور قابل توجهی کوچکتر و کمتر سودآور از خانواده سپری کرده است در سال پیشرو در صنعت آرایشی و بهداشتی و رسانه ها از جمله فوربس به این باور است."

فوربس برآورد ارزش خالص Jenner, 22 را نیز در اطراف $900 میلیون مارک. Jenner کف پشت که فوربس' داستان بر اساس "تعدادی از اظهارات نادرست و فرضیات اثبات نشده."

اما فوربس می کند که قبول کنی یک میلیاردر. این مجله در گزارش آوریل که در غرب است "رسما یک میلیاردر" و "او واقعا می خواهد جهان را به می دانم."

کیم جدید مقابله با Coty می بیند او باقی می ماند مسئول "تلاش خلاق" در حالی که Coty را به تمرکز بر روی گسترش و توسعه محصول در خارج از قلمرو لوازم آرایشی و رنگ, فوربس می گوید.

"کیم واقعی مدرن روز جهانی نماد" گفت: Coty رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پیتر حرف, در بیانیه ای. "این نفوذ همراه با Coty رهبری و تخصص عمیق در مجلل زیبایی به ما اجازه خواهد داد برای رسیدن به پتانسیل کامل از مارک."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب