برلین اولین شهر هوشمند در سه ماهه طراحی شده توسط پاناسونیک

ویترین های اجتماعی دیجیتال & متصل سبز و پایدار زندگی شروع شده و در مرکز اروپاپاناسونیک جهانی شهرهای هوشمند

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399
  • ویترین های اجتماعی دیجیتال & متصل سبز و پایدار زندگی شروع شده و در مرکز اروپا
  • پاناسونیک جهانی شهرهای هوشمند نمونه کارها گسترده با اروپا در این فانوس دریایی, پروژه
  • در جایی به ادامه surpassing رقابت با توجه به رشد بازار در "مسکونی تجهیزات صرفه جویی انرژی"

در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 پاناسونیک اعلام کرد که شروع آن نوآورانه CO2-صرفه جویی در انرژی راه حل برای شهر هوشمند پروژه, آینده, زندگی® برلین. شهری beacon پروژه مهم در شرکت گسترده تر شهرهای هوشمند, نمونه کارها, که منجر به تمرکز خود را بر روی decarbonization از جامعه است.

نصب و راه اندازی در برلین ترکیبی از هر دو سبز و پایدار و دیجیتال و متصل زندگی می کنند. آن است که متوجه شدم از طریق نصب و راه اندازی از راه حل های انرژی هوشمند از جمله پاناسونیک بسیار کارآمد هوا به آب پمپ های حرارتی فتوولتائیک (PV) و پانل های ذخیره سازی باتری یکپارچه هوشمند و سیستم مدیریت انرژی کارآمد.

Junichi سوزوکی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پاناسونیک Europe B. V اظهار داشت: "ما به این پروژه بیش از 60 سال از گرمایش و سرمایش تخصص در کنار چند دهه در PV و راه حل های باتری و شور و شوق برای نوآوری است که شکل آینده برای نسل های آینده."

پاناسونیک زمانی قوی رشد فروش در مربوط به انرژی در حوزه های کسب و کار در اروپا به عنوان مثال دو رقمی رشد فروش در هوا به آب پمپ حرارتی کسب و کار برای ده سال گذشته. این شرکت همچنین متعهد در سال 2019 به رشد "مسکونی صرفه جویی در انرژی تجهیزات" کسب و کار چندین بار در طول سال 2025.

مدیریت انرژی کارآمد

برای Panasonic آینده زندگی® برلین است که اساسا مهم آزمایش در ساختمان برش لبه راه حل های انرژی. این پروژه نشانه یک نقطه عطف در دستیابی به اهداف تعیین شده در این استراتژی است.

پاناسونیک انرژی کارشناسان و مهندسین نرم افزار از آن مرکز R&D در اروپا توسعه یافته هوشمند مدیریت انرژی راه حل برای بهینه سازی استفاده از انرژی و برق با حرارت بخش است. کنترل هوشمند ترکیبی از پمپ های حرارتی همراه با دیگر کارآمد سبز پاناسونیک فن آوری های مانند پانل PV. فن آوری های یکپارچه شده است به یک راه حل صرفه جویی در انرژی کارآمد نه تنها کنترل بلکه به طور مداوم بهینه سازی شده توسط پاناسونیک هوشمند مدیریت انرژی راه حل است.

رالف بکر, پروژه, رهبر گروه انرژی پاناسونیک R&D مرکز اروپا توضیح داد: "راه حل این است که یک جهان اول و توسعه یافته به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک با پیشرو موسسات تحقیقاتی به صورت غیر متمرکز مدیریت انرژی. در شبیه سازی همراه با آزمون دانشگاه labs ما به دست آورد و بهبود استفاده از انرژی تا 15 درصد است."

یک فانوس دریایی برای زندگی پایدار

هسته بخش انرژی آینده زندگی® برلین سبز و پایدار هدف از نصب پاناسونیک هوا به آب پمپ حرارتی خط محصول "Aquarea." بسیار انرژی کارآمد فن آوری آنها را اجرا تقریبا کربن-رایگان هنگامی که طراحی شده توسط انرژی های تجدید پذیر ارائه شده توسط 600 پاناسونیک آمار پانل که تامین ظرفیت 195kWp. در حساب از انحصاری سیلیکون تکنولوژی پاناسونیک سیستم های فتوولتائیک 10 درصد کارآمد تر از معمولی ماژول. بعلاوه پاناسونیک آمار فن آوری دستیابی به یک به طور قابل توجهی عملکرد بهتری در محیط گرم به دلیل خود برتر متوسط ضريب - ضروری استفاده در مقابله با تغییر آب و هوا.

استفاده از انرژی های تجدید پذیر از هوا به آب سیستم استفاده می شود برای گرم کردن فضا و آب گرم نسل, اما همچنین می تواند مورد استفاده برای خنک کننده. برای افزایش عملکرد پمپ های حرارتی شامل یک ابر مبتنی بر قابلیت اتصال برای نصب به نام Aquarea خدمات ابر است که باعث می شود آنها را حتی بیشتر قابل اعتماد است. آن را موجب صرفه جویی بیشتر در تولید گازهای گلخانه ای CO2 به عنوان نگهداری بازدیدکننده داشته است می تواند سازمان یافته بسیار موثر تر و حتی تا حدی انجام شده از راه دور.

این راه حل های انرژی به ارمغان آورد با هم در زیر یک Aquarea هوشمند ابر که اجازه می دهد تا کاربران نهایی خود را برای نظارت بر استفاده از قدرت و مدیریت تنظیمات دما درآمده است. این نتایج در افزایش بهره وری و راحتی در حالی که با بهره گیری از شفافیت خود را مصرف.

برای رسیدن به بیشتر پایدار و سبز و اهداف و ساکنان بخش های وسیع تری از محیط زیست ارائه می دهد که سبز ماشین های مشترک, ماشین لباسشویی پاناسونیک راه حل های انرژی.

متصل comfortability

دیجیتال و متصل هدف از آینده زندگی® برلین شروع می شود در آپارتمان های مسکونی. این تجهیزات به شرح زیر ایده هوشمند بودن و در ارتباط با پاناسونیک تلویزیون های هوشمند و سخنرانان که بخشی از یک کلی IoT زیرساخت که شامل یک آپارتمان مدیر به عنوان هاب مرکزی است.

دیجیتال و متصل هستند راه حل های بیشتر تمدید شامل گسترده تر امنیتی, ایمنی و هوشمند راه حل های ساختمان است که افزایش کلی comfortability از ساکنان.

سوزوکی ادامه داد: "آینده زندگی® برلین راه آینده زندگی - چگونه ما ممکن است زندگی می کنند فردا با تمرکز بر اجتماعی دیجیتال و متصل و سبز و پایدار زندگی می کنند."

پاناسونیک همکاری در شهر هوشمند پروژه با GSW Sigmaringen ساختمان-صاحب آینده زندگی® برلین.

تصویری: پاناسونیک و آینده زندگی برلین



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب