با خیره کننده " من ممکن است شما را از بین ببرد,' Michaela Coel ثابت می کند (دوباره) که او یک ستاره

به نظر می رسد شایسته است که من ممکن است شما را از بین ببرد هرگز کاملا می یابد یک ریتم ثابت. بسیار پیش بینی HBO

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

به نظر می رسد شایسته است که من ممکن است شما را از بین ببرد هرگز کاملا می یابد یک ریتم ثابت. بسیار پیش بینی HBO سری فرح بخش, صمیمی, تجسم یک زن در تلاش برای به یاد داشته باشید و پس از آن روند چه اتفاقی برای او افتاده یک شب هنگامی که یک مرد مشخصی نوشیدنی در یک نوار. آن شخصیت مرکزی آرابلا تنها یک حافظه—تصویری از یک مرد معلق در هوا بیش از او در یک حمام عمومی است که گاهی اوقات نقض آگاهی او بازی و بیش از بیش در ذهن او به عنوان گوش او حلقه. برای بسیاری از این سری Arabella پیدا نمی معمول ریتم—و بنابراین نه می تواند به ما.

با من ممکن است شما را از بین ببردخالق Michaela Coel چند hyphenate که شکست با انگلیسی, طنزهای جویدن آدامس در سال 2015 تایید می کند که او هر دو یک ستاره نویسنده و بازیگر. دو سال پیش Coel نشان داد که او تا به حال شده است تجاوز جنسی در حالی که ساخت سری قدیمی—و در حال حاضر به عنوان Arabella او نقش یک شخص خلاق پردازش وحشتناک تروما.

Arabella مشهور است به برخی از هزاره تنظیم; او آمد تا به عنوان یک صدای-y نویسنده در اینترنت و خود-انتشار اولین کتاب او. هنگامی که ما او را ملاقات کند اما او با کوبیدن سر خود را در برابر یک دیوار (استعاره) به عنوان او تلاش برای تهیه پیش نویس یک پیگیری رمان برای ناشران است که در حال حاضر باز درهای خود را به او. بعد از حمله به او غواصی عمیق تر به رسانه های اجتماعی فراهم می کند که به مراتب بیشتر اعتبار تعاملات نسبت به او بی تاب ناشران بلکه به ارمغان می آورد مخرب خود را دارد عوارض جانبی.

Arabella روانی و عاطفی متحده تمایل به نوسان شدید, حمل سری با آنها با کمتر قادر به بازیگر در مرکز آن من ممکن است شما را نابود خواهد احساس بی هدف. در زمان آن می تواند احساس کمی overstuffed. اما Coel عملکرد هر دو پیچیده و کاملا قانع کننده ارائه قابل اعتماد گرانشی مرکز. تن شیفت با شخصیت و روان بیان, بدون هیچ کلمه, در زمان, چگونه فرار جهان می تواند احساس زمانی که به کسی است که هنوز خام با تروما. این سری است که دقیقا یک درام یا کمدی و آن را قطعا یک "dramedy." آنچه در آن است, اما, frank—گاهی اوقات گامه پس و گاهی hilariously ،

اما آن را فقط Arabella; دوستان تری (Weruche Opia) و Kwame (Paapa Essiedu) هر حرکت مشکوک تجارب خود را. به عنوان این سه سفر بافتن هم من ممکن است شما را از بین ببرد تلاش برای قرار دادن سلاح های خود در اطراف تجاوز جنسی در همه آن زمینه به بیان چگونه این تجارب می تواند برگشت ناپذیر تغییر یک روابط با دیگر مردم با محیط زیست خود را با زندگی خود و با خود.

"این سری است که دقیقا یک درام یا کمدی و آن را قطعا یک dramedy.' آنچه در آن است, اما, frank—گاهی اوقات گامه پس و گاهی hilariously ، "

اما می توان آن را تقلیل می گویند که من ممکن است شما را نابود است تنها در مورد تجاوز جنسی. سری غالبا پرسش در مورد رضایت اما آن علاقه اولیه به نظر می رسد به دروغ در شکل گیری هویت—راه های که در آن ما خودمان را و چگونه تجربیات ما می تواند شکل است که. این دو تبدیل به طور جدایی ناپذیری در هم تنیده و به خصوص پس از Arabella دوست Kwame برای بقای خود تجاوز جنسی. به عنوان Arabella و Kwame هر یک متوجه اواخر در این سری ما خود برداشت و آسیب پذیری شکل نحوه تعامل ما با افراد دیگر—و در زمان می تواند منجر به آسیب و نقض دیگران حتی بدون تحقق آن.

هر دو Essiedu و Opia رسوخ کردن نقش خود را با چشمگیر نکات دقیق وظریف و ویژگی. به عنوان Kwame Essiedu به ارمغان می آورد یک بازی گاه به گاه جاذبه که به عنوان ما به تدریج پیدا می افترا زدن به شخصیت او میگردد ، Opia در ضمن نقش تری با طراوت داش از feistiness. من ممکن است شما را از بین ببرد's جالب ترین لحظات آمده است که سه نفر از آنها با هم بازی کردن و اذیت کردن یکی دیگر با سهولت است که می تواند کل تولید به نظر می رسد گردیده است.

اما نشان می دهد بزرگترین پیروزی است که چگونه به طور کامل و به طور مستقیم آن را بیان مشکل تم در مرکز آن است. گاهی اوقات آن را غم انگیز; گاهی اوقات آن را روده غم انگیز; گاهی اوقات آن را improbably خنده دار. آنچه باقی می ماند سازگار است که از طریق آن تمام آن غیر ممکن است به دور نگاه کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب