آلمان chides چین از هنگ کنگ, قانون تامین

Heiko Maas گفت: آلمان و اتحادیه اروپا "انتظار" چین به پایبندی به "یک کشور دو سیستم" اصل است. در همین حال اتحاد

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

Heiko Maas گفت: آلمان و اتحادیه اروپا "انتظار" چین به پایبندی به "یک کشور دو سیستم" اصل است. در همین حال اتحادیه اروپا دیپلمات ارشد گفت: پیش نویس این قانون موفق به تطابق با چین تعهدات بین المللی.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas در روز پنج شنبه با انتقاد چین قصد تحمیل امنیتی جدید در هنگ کنگ گفت که "آزادی بیان و مجلس" و همچنین بحث دموکراتیک "باید همچنان مورد احترام در آینده است."

در یک بیانیه Maas اعلام کرد: "ما توافق در اتحادیه اروپا: دلار هنگ کنگ درجه بالایی از استقلال نباید گود ... شهروندان هنگ لذت بردن از آزادی و حقوق است که اعطا شده به آنها توسط قانون اساسی و "یک کشور دو سیستم" اصل است. ما انتظار داریم که این اصول قانونی می شود را تایید کرد."

Maas' نظرات آمده پس از چین ملی (NPC) اکثریت رای به نفع این پیشنهاد به پیش نویس بحث امنیت ملی لایحه برای هنگ کنگ است.

""یک کشور دو سیستم' اصل و حکومت قانون هستند و در نهایت بر اساس هنگ کنگ ثبات و رفاه. حتی این قانون تامین می شود مجاز به تماس با این ارزش های اساسی را زیر سوال. آزادی عقیده و مونتاژ و همچنین بحث دموکراتیک در هنگ کنگ نیز باید مورد احترام در آینده" جرم گفت.

ادامه مطلب: در هنگ کنگ است که "سرقت از حقوق'

فرسایش آزادی

چین حزب کمونیست نمایندگان 2,878 در حمایت از قانون جدید و یک برابر. شش رای ممتنع.

رای تقویت جایگاه کمیته پیش نویس قانون به مجازات "تجزیه طلبی براندازی دولت قدرت تروریسم و اعمال به خطر افتادن امنیت ملی در هنگ کنگ است."

مخالفان دیدگاه جدید پیشنهادی قانون به عنوان یک تهدید بیشتر و به ویژه وضعیت نیمه مستقل خاک چینی.

بیشتر بخوانید: بسیاری از هنگ کنگ از ساکنان ترک, اگر آنها می

نقض تعهدات بین المللی

در یک بیانیه مشترک آمریکا و انگلستان و کانادا و استرالیا گفت: پکن امنیتی جدید قانون در هنگ کنگ قرار دادن چین در نقض آشکار تعهدات بین المللی.

برترین دیپلمات های چهار کشور گفت: آنها احساس "نگرانی عمیق" است که چنین قانون "را محدود هنگ کنگ مردم آزادی و در انجام این کار به طور چشمگیری تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال و سیستم ساخته شده است که آن را بسیار مرفه است."

بیانیه خود افزود: "در جهان تمرکز در جهانی همه گیر نیاز به افزایش اعتماد به دولت ها و همکاری های بین المللی. پکن اقدام بی سابقه خطرات داشتن اثر مخالف است."

ظاهر می شود در یک ویدئو کنفرانس قبل از شورای امنیت برای بحث در مورد همکاری بین اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد, اتحادیه اروپا, رئیس جوزپ Borrell با ابراز نگرانی در مورد "اقدامات انجام شده توسط چین" و " و " انعکاس کشورهای دیگر — گفت که اتحادیه اروپا بر این باور است که پیش نویس قانون موفق به تطابق با چین تعهدات بین المللی.

انگلستان به نظر می رسد به استقبال هنگ Kongers تا یک سال

انگلستان وزیر امور خارجه Dominic Raab به خبرنگاران گفت که بریتانیا خواهد تغییر قوانین خود را در اطراف حقوق "ملی بریتانیا در خارج از کشور" (BNO) دارندگان گذرنامه اگر پکن رفت جلوتر با این لایحه.

BNO دارندگان در حال حاضر می تواند وارد انگلستان بدون ویزا باقی می ماند و تا شش ماه اما آنها لازم نیست که حق اقامت در انگلستان.

Raab گفت که می تواند تغییر اجازه می دهد تا برای تمدید دوره 12 ماه اضافه "است که خود را با ارائه یک مسیر به آینده شهروندی است."

دلار هنگ کنگ — یک مستعمره بریتانیا برای بیش از 150 سال به هنگ Kongers ویژه BNO وضعیت قبل از آن دست به خاک بازگشت به چین در سال 1997. در آن زمان دیده می شود به عنوان یک مصالحه زده با پکن عمدا در حال سقوط کوتاه از ارائه به صورت خودکار حق اقامت دائم در انگلستان فراهم شده به بسیاری از اعضای سابق امپراتوری بریتانیا.

"اگر چین همچنان این راه و پیاده سازی این امنیت ملی قوانین ما تغییر خواهد کرد که وضعیت و ما حذف خواهد شد که شش ماه محدود" Raab گفت.

ادامه مطلب: ما تجدید همه پرسی درباره هنگ کنگ ویژه, درمان چین به دنبال تحریم

mvb/msh (AFP, dpa, EFE, AP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن