ناب ارائه می دهد ابزار برای ایستگاه برای جشن 100 سال از رادیو نقاط عطف

انجمن ملی پخش است که شمارش 100 روز به صدمین سالگرد اولین تجاری پخش رادیو صورت گرفت که در 2 نوامبر 1920. به عنو

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

انجمن ملی پخش است که شمارش 100 روز به صدمین سالگرد اولین تجاری پخش رادیو صورت گرفت که در 2 نوامبر 1920. به عنوان بخشی از آنلاین و در هوا #Radio100 کمپین ناب منتشر شد امروز #Radio100 جعبه ابزار برای کمک به ایستگاه های جشن این باور نکردنی نقطه عطف.

این ابزار ویژگی های یک جشن, تصویری, رسانه های اجتماعی, دارایی, اسکریپت ها و مطالب دیگر برای ایستگاه های رادیویی برای استفاده در پیش از سالگرد. شنوندگان را تشویق به پست مورد علاقه خود را رادیو حافظه در رسانه های اجتماعی با استفاده از #Radio100.

"برای یک قرن رادیویی پخش شده است رایگان و خدمات محلی نگه داشتن امریکا جوامع آگاه را سرگرم و وصل" گفت: NAB, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت گوردون اسمیت. "NAB هیجان زده است منجر به هزاران نفر از ایستگاه های محلی در جشن از این نقطه عطف تاریخی و به افتخار رادیو میراث پایدار و آینده ای روشن است."

شروع در پنج شنبه, جولای 26, ناب به حساب 100 روز با برجسته یک لحظه نقطه عطفی در رادیو تاریخچه هر روز. لحظات برجسته خواهد شد در NAB را از کانال های رسانه های اجتماعی در Twitter و Facebook و همچنین WeAreBroadcasters.com/Radio100.

اول تجاری رادیو پخش مقام KDKA در پیتسبورگ Pa. در 2 نوامبر 1920 با پخش از نتایج انتخابات میان وارن G. Harding و James M. Cox.

در مورد NAB
انجمن ملی رسانههای برتر وکالت کانون برای امریکا پخش. NAB پیشرفت های رادیو و تلویزیون و منافع قانونی نظارتی و امور عمومی است. از طریق حمایت آموزش و پرورش و نوآوری ناب را قادر می سازد پخش به بهترین خدمت به جوامع خود تقویت کسب و کار خود و فرصت های جدید در عصر دیجیتال است. اطلاعات بیشتر در www.nab.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن