مغلوب ساختن پیشی جستن چلنجر جو بایدن هشدار 2020 انتخابات آمریکا دخالت روسیه و چین

نامزد حزب دموکرات آمریکا, جو بایدن, هشدار بالقوه تلاش چین و روسیه برای اخلال در انتخابات است. او را متهم دونال

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

نامزد حزب دموکرات آمریکا, جو بایدن, هشدار بالقوه تلاش چین و روسیه برای اخلال در انتخابات است. او را متهم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از برنامه ریزی برای اخلال در سیستم پست الکترونیکی-در برگه های رای.

Presumptive دموکرات آمریکا نامزد ریاست جمهوری جو بایدن ابراز نگرانی خود را در روز جمعه در مورد سرنوشت 2020 انتخابات پس از تایید کرده است که او دریافت طبقه بندی شده هوش جلسات.

"ما می دانیم که از قبل و من به شما تضمین می کنند من می دانم که در حال حاضر به دلیل در حال حاضر من جلسات دوباره. روس ها هنوز مشغول تلاش برای مشروعیت زدایی از ما روند انتخابات. در واقع" معاون سابق رئیس جمهور گفت:.

"چین و دیگران مشغول هستند و همچنین در فعالیت های طراحی شده برای ما به از دست دادن اعتماد به نفس در نتیجه," او اضافه شده است.

بایدن که هنوز رقیب اصلی برای رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ماه نوامبر را فراهم نیست جزئیات و یا شواهد و مدارک در مورد آنچه که او را دیدم در جلسه.

بیشتر بخوانید: جان بولتون: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نتواند به طور کامل درک " دفتر ریاست جمهوری آمریکا

حزب دموکرات را presumptive نامزد این اظهارات را طی مجازی کمپین جمع آوری کمک با بیش از 200 شرکت کنندگان.

اگر انتخاب او هشدار داده بود که "قیمت واقعی به پرداخت" برای روسیه اگر شواهد با اشاره به تمدید دخالت در انتخابات امسال.

کاخ سفید و شورای امنیت ملی که به اشتراک گذاشته اند طبقه بندی شده جلسات با بایدن نظر نیست ، نه بایدن کمپین ارتباطات تیم.

ادامه مطلب: بریتانیا را متهم 'روسیه بازیگران' از تلاش برای دخالت در انتخابات 2019

مغلوب ساختن پیشی جستن هوش شواهد

ما سازمان های اطلاعاتی باید گفت که روسیه درگیر در تلاش برای دخالت در انتخابات 2016 با هدف کمک به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنده شوید. مقامات همچنین هشدار داد که تهدید به دخالت در سال 2020 انتخابات باقی مانده است ،

اما مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها مورد سوال هوش جامعه را یافته و علنا به نام تحقیقات به مبارزات انتخاباتی خود امکان اتصال به روسیه دخالت یک "جعل." بایدن گزارشی در مغلوب ساختن پیشی جستن او را متهم و نه حتی خواندن اطلاعات خود جلسات.

معاون رئيس جمهور در حال حاضر نیز هشدار می دهد که تهمت می تواند تهدیدی برای یکپارچگی انتخابات را به نفع خود را از طریق مخالفت خود را با رای توسط ایمیل در یک زمان زمانی که ایالات متحده در حال تلاش برای گسترش گزینه با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: تهمت جایگزین مدیر کمپین Parscale ماه قبل از انتخابات

بایدن هشدار داد که مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است سعی کنید به "پال خواستار قطع بودجه دولت اداره پست به طوری که آنها نمی تواند ارائه پست الکترونیکی-در برگه های رای."

"رک و پوست کنده این چیزی است که نگه می دارد من بیشتر در شب می شود." "مطمئن شوید که هر کسی که می خواهد به رای دادن می توانید مطمئن شوید که رای شمارش مطمئن شوید همه ما اعتماد یکپارچگی نتایج انتخابات," او اضافه شده است.

در حالی که هیچ مدرکی وجود ندارد که مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید می کند کمک های مالی از خدمات پستی جمهوری خواه رئیس جمهور گفت: بارها و بارها که او مخالف گسترش پست الکترونیکی-در انتخابات نشان می دهد بدون شواهدی وجود دارد که آن را منجر به گسترده تقلب.

jcg/mm (Reuters, AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب