آلمان: عفونت R-رای هنوز بالای 1 اما هنوز هم محدودیت برداشته

آلمان coronavirus نرخ تولید مثل باقی مانده است بالای 1 برای سومین روز در یک ردیف. خبر می آید به عنوان مستند اق

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

آلمان coronavirus نرخ تولید مثل باقی مانده است بالای 1 برای سومین روز در یک ردیف. خبر می آید به عنوان مستند اقدامات در حال آرام در سراسر کشور است.

آلمان عفونت رای ماند بالا 1 برای سومین روز متوالی در این کشور در مرکز کنترل بیماری ها اعلام کرد در روز دوشنبه.

آخرین شماره از رابرت کخ موسسه (RKI) آمد و در صبح همان مستند اقدامات بودند که به طور قابل توجهی آرام در سراسر کشور است.

RKI گفت که coronavirus نرخ تولید مثل در آلمان است که در حال حاضر 1.07 پایین کمی از 1.13 روز قبل از. آن 0.83 روز جمعه و 1.1 در روز شنبه.

این نرخ که فرض آماری تاخیر در داده های کلیدی اندازه گیری مورد استفاده توسط RKI است که منجر آلمان را علمی بررسی اجمالی از این بیماری همه گیر.

روز دوشنبه رقم به معنای این است که هر بیمار آلوده حداقل یک دیگر. این افزایش را ضروری ساخته است "دیده بان توسعه بسیار با دقت در چند روز بعد گفت:" RKI.

مرکل خواستار به چوب به قوانین

صحبت در روز دوشنبه در برلین با آنگلا مرکل گفت که اگر چه آلمان شد و از ورود به یک "فاز جدید" با آن COVID-19 پاسخ به "این مهم است که با همه شل شدن از این اقدامات است که ما واقعا باید یقین است که مردم در حال نگه داشتن به قانون اساسی است."

چهارشنبه گذشته به عنوان مرکل و دولت premiers اعلام کرد کاهش, اجتماعی, فاصله همراه با پوشیدن ماسک نرخ 0.65. هنگام اعلام این خبر گفت که اگر هر یک از جوامع شاهد افزایش 50 یا بیشتر در مورد در هر 100,000 مردم شهرها یا شهرستانها را به reimpose مستندات. احتمال دوم ملی مستند است که از روی میز به عنوان در حال حاضر, او گفت:.

آلمان به طور کلی آمار و ارقام مستند دوشنبه 169,575 تایید موارد عفونت (1,275 بیش از جمعه) 7,414 مرگ و میر ناشی از اوایل مارس و 145,600 نفر اعلام شده است.

دوباره شکوه عفونت داده بودند آلمان در جنوب ایالت بادن-وورتمبرگ و بایرن و شمال شهر-ایالت هامبورگ.

رستوران ها و موزه ها بازگشایی

روز دوشنبه آلمان 16 ایالت نورد بیشتر COVID-19 محدودیت — اگر چه اخبار قوانین بستگی به منطقه است.

رستوران بازگشایی برای مردم محلی در غرب ایالت نیدرزاکسن و ایالت نوردراین-وستفالن (NRW)البته تحت قوانین سختگیرانه که جداگانه مهمانان حداقل 1.5 متر (5 فوت).

موزه ها و گالری های هنری اجازه داده شد برای باز کردن درهای خود را دوباره در هامبورگ راینلند-فالتز در کشور آلمان واقعو نیدرزاکسن.

Infografik Symbole Corona-Infektion EN - reproductive number

در NRWهای شمال غربی ایالت, Schleswig-Holsteinهای شمال شرقی ایالت براندنبورگ و جنوب ایالت بایرن ساکنان در حال حاضر یک بار دیگر اجازه ملاقات عمومی با مردم از یک خانواده است. مردم در بایرن همچنین می توانید دیدار با اعضای خانواده که زندگی نمی کنند در خانه خود و ارائه آنها را به طور مستقیم مرتبط (یعنی فرزندان و پدر و مادر و خواهر و برادر).

در برلین و در شمال شرقی ایالت مکلنبورگ-فورپومرن, ماساژ, استودیوناخن سرو و تو استودیو و همچنین دیگر "جسمی-نزدیک خدمات" در حال حاضر می تواند بازگشایی تحت مقررات سختگیرانه.

در شرق ایالت زاکسن-آنهالت در کشور بازدید کنندگان یک بار دیگر اجازه در خانه های بازنشستگی و مراقبت ارشد امکانات. ساکنان مجاز یک ساعته دیدار با یک بازدید کننده در هر روز تا زمانی که فرد می پوشد ،

نظریه پردازان توطئه ترویج خطرناک تظاهرات

هشدار داد که COVID-19 باقی مانده یک برنامه به طور بالقوه کشنده عفونت RKI گفت: بیماران اشغال شده 19,732 تخت — 1,650 در بخش مراقبت های ویژه — با یکی دیگر از 12,096 تخت آماده در رزرو در 1,226 کلینیک ها در سراسر کشور.

Unpersuaded چند هزار نفر اعتراض در عمده شهرهای آلمان روز شنبه از جمله توطئه پردازان برجسته در رسانه های اجتماعی. مقامات دولتی خواسته اند تا شهروندان باید با احتیاط از مجموعهای از اطلاعات نادرست در گردش در اینترنت مانند این ایده که 5G شبکه های دیجیتال در گسترش ویروس یا این که مستند اقدامات طراحی شده بودند برای محدود کردن آزادی های دموکراتیک است.

یک Infratest/dimap نظرسنجی منتشر شده در اواسط هفته نشان داد که 67 درصد از پاسخ دهندگان در سراسر آلمان شد "راضی" به "بسیار راضی" با فدرال پاسخ به همه گیر — با وجود ترس از آلوده شدن و از دست دادن شغل.

تومان es ipj/rc (AFP dpa رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن