پیشتر روزنامه نگاران بازداشت بیش تظاهرات

مقامات مسکو بازداشت هشت روزنامه نگاران روسیه پس از آنها شروع به اعتراض به حکم زندان برای یک همکار. گروه های حق

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

مقامات مسکو بازداشت هشت روزنامه نگاران روسیه پس از آنها شروع به اعتراض به حکم زندان برای یک همکار. گروه های حقوق بشر ادعا می کنند پلیس با استفاده از coronavirus همه گیر به عنوان بهانه ای برای سرکوب تظاهرات.

هشت برجسته روزنامه نگاران روسیه دستگیر شده بودند در مرکز مسکو در روز پنج شنبه برای برگزاری تظاهرات به حمایت از خود زندانی همکار ایلیا آذر.

آذر 35 ساله عضو شورا و روزنامه نگار در برنده جایزه مستقل روزنامه نوایا گازتامحکوم شد پیش از آن در روز به 15 روز در زندان بارها و بارها در اعتراض به نقض قانون است.

هشت بازداشت روزنامه نگاران شد در نظر گرفتن بخشی در یک اعتصاب — تنها شکل از اعتراض به مجاز و بدون اجازه به آن می گویند خطرناک بود به زندان آذر در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

همه از آنها گرفته شد و به ایستگاه پلیس محلی در مسکو Tverskoy منطقه قبل از اینکه منتشر شد اگر چه تعدادی از آنان به اتهام نقض و اعتراض خود انزوا مقررات.

Russian journalist and DW guest columnist Alexander Plushchev is arrested by police while wearing a face mask

روزنامه نگار روسی و DW مهمان نویس الکساندر Plushchev توسط پلیس بازداشت شد

بازداشت روزنامه نگاران شناخته شده هستند

سردبیر پورتال آنلاین Mediazona سرگئی اسمیرنوف و روزنامه نگاران از ایستگاه رادیو اکو مسکوتاتیانا Felgenhauer و الکساندر Plushchev بازداشت شدند و بلافاصله پس از آنها شروع به اعتراض خود اقدام خارج از وزارت کشور به وزارت مسکو فقط یک سنگ پرتاب دور از کرملین.

Plushchev نیز مهمان مقاله نویس برای دویچه وله به زبان روسی خدمات. Felgenhauer شد چاقو در گردن در طول یک حمله در اتاق خبر در سال 2017.

بیشتر بخوانید: روزنامه نگاران روسیه مخالف رئیس بیش سانسور

در روز بعد پلیس نیز بازداشت کانال مستقل تلویزیونی باران مجری میخائیل فیشمن روزنامه نگار ایلیا Vasyunin عکاس ویکتوریا Ivleva که سردبیر یک پورتال آنلاین در مورد مشکلات اجتماعی آناستازیا Lotaryova و نویسنده آلیسا Ganiyeva.

امنیت و خواستار آزادی فوری بازداشت روزنامه نگاران

چندین سازمان های بین المللی صحبت کرد پس از خبر دستگیری را شکست. سازمان امنیت و همکاری در اروپا (OSCE) را محکوم کرد مقامات مسکو برای دستگیری روزنامه نگاران.

سازمان امنیت و همکاری نماینده برای آزادی رسانه ها هارلم Desir خواستار آزادی فوری آنها در یک صدای جیر جیر.

سازمان عفو بین الملل گفت: روسیه باید با استفاده از این COVID-19 pandemic به پوزه فعالان.

"نه تنها ایلیا آذر دستگیر شده است به سادگی برای اعمال حق خود را به تجمع مسالمت آمیز اما او پرتاب شده به شلوغ سلول که در آن او و دیگران مانند او هستند در خطر ابتلا COVID-19" گفت: ناتالیا Zviagina این watchdog روسیه مدیر.

ادامه مطلب: دادگاه doles از احکام خشن برای چپ گروه

در واکنش به بازداشت وکلا با سازمان حقوق بشری آگورا نوشت: به پیروان خود در محبوب برنامه پیام رسانی تلگرام که آنها آماده بودند برای دفاع از هر کسی که بازداشت شده است در حالی که مرحله بندی تک پيکت.

آذر بیش از حد انجام شده تک اعتصاب, تظاهرات

آذر یکی از برجسته ترین روزنامه نگاران روسیه و معاون شهرداری در مسکو Khamovniki منطقه. او بازداشت شد و در 26 ماه مه را برای برگزاری یک اعتصاب در اعتراض به دستگیری ولادیمیر Vorontsov یک افسر پلیس سابق و بنیانگذار تلگراف کانال افشای موارد نقض حقوق بشر در روسیه قانون-اجرای سیستم.

Vorontsov دستگیر شد در مسکو در اوایل ماه مه به اتهام اخاذی.

روسیه در جهان سوم بیشترین تعداد پژوهشگران COVID-19 نفر در بیش از 379,000 پشت تنها ایالات متحده و برزیل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن