آلمان: صدراعظم آلمان CDU چشم غربی بالکان مهاجرت محدودیت هایی در میان coronavirus

بالکان غربی کارگران انتقادی به برخی از صنایع آلمان اما مهاجرت طرح ممکن است تا حد زیادی کاهش می یابد. این حزب C

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

بالکان غربی کارگران انتقادی به برخی از صنایع آلمان اما مهاجرت طرح ممکن است تا حد زیادی کاهش می یابد. این حزب CDU می خواهد به برش کاملا کاهش تعداد بالکان غربی کارگران از آمدن به آلمان است.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان محافظه کار دموکرات مسیحی می خواهد برای جلوگیری از مهاجرت از کشورهای بالکان غربی با توجه به همه گیر ناشی از بحران اقتصادی است.

یک گروه کاری در CDU/CSU خواهر احزاب توافق برای محدود کردن مهاجرت از این منطقه با تغییر عناصر غربی بالکان رژیم که معرفی شد تقریبا پنج سال پیش.

Mathias Middelberg سخنگوی سیاست داخلی در مجلس گفت: Welt am Sonntag روزنامه: "ما در یک رکود اقتصادی و در حال حاضر 600,000 بیشتر مردم بیکار تر از یک سال پیش. به سادگی اجازه دادن به غرب بالکان رژیم همچنان بدون تغییر در چنین شرایطی یک گزینه نیست."

غرب بالکان طرح معرفی شد در سال 2016 برای جلوگیری از مردم در این منطقه از درخواست پناهندگی در آلمان, طبقه بندی آلبانی, صربستان مونته نگرو و بوسنی و هرزگوین در شمال مقدونیه و کوزوو به عنوان "امن کشور مبدا."

در طول 2014-2015 پناهندگان بحران — زمانی که پناهندگان از سوریه و عراق و افغانستان ریخته به اروپا — دهها هزار نفر از مهاجران غیر اتحادیه اروپا کشورهای بالکان نیز به آلمان آمد و از طریق پناهندگی سیستم اغلب به دلیل بیکاری در کشورهای خود به جای درگیری های مسلحانه.

به عنوان یک مصالحه به سوسیال دموکرات (SPD) — این CDU/CSU را جزئی شریک ائتلافی — برای اطمینان از این لایحه را عبور ویژه مقررات تصویب شد که اجازه کارگران غیر ماهر از این کشورها برای مهاجرت قانونی اگر آنها می تواند ثابت کند که آنها باید تضمین کار با یک شرکت آلمانی.

برخی از 27,000 کارگران وارد این کشور در سال 2019 از طریق این تنظیم خاص که منقضی می شود در پایان این سال است.

یک گزارش از موسسه تحقیقات استخدام (IAB) یافت می شود این طرح تا حد زیادی موفق است. با وجود بسیاری از کارگران فاقد مدارک رسمی آنها قادر به پیدا کردن کار پایدار و تبدیل شدن به ارزشمند متخصصین و کارگران ماهر.

بالکان غربی کارگران بحرانی برای صنعت ساخت و ساز و همچنین مهمان نوازی و پرستاری بخش است.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا وعده های شکسته در بالکان منجر به جاده سنگی در سال 2020

INFOGRAFIK Western Balkan states EN

دو سال تمدید

اما CDU تنها گسترش این طرح گذشته 2020 اگر آن انبوه کاهش تعداد کارگران مجاز در, با توجه به ولت گزارش.

این حزب بنا به گزارش ها می خواهد به گسترش این طرح دو سال است اما تنها اجازه می دهد تا 15000 نفر به کشور وارد شوند.

با این حال حزب سوسیال دموکرات به رهبری وزارت کار گفت: در این مقاله که یک کلاه است که نشان می دهد برنامه های کاربردی خواهد اعطا نمی شود اگر هیچ تقاضا برای کارگران است. در این معنا, وزارت استدلال می کند که تعداد مهاجران مجاز در این است که کاملا متناسب به تعداد مورد نیاز از, کارگران در آلمان است.

متقاضیان تنها تایید اگر این کار را نمی توان با پر های داخلی و یا اتحادیه کارگران است.

در طول coronavirus همه گیر تعداد بیکاران خارجی به شدت افزایش یافته است 24 درصد به 840,000 از ماه مارس با توجه به داده ها از فدرال استخدام آژانس Welt am Sonntag گزارش شده است.

aw/stb (رویترز, dpa, KNA)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب