آلمان خواستار انگلستان به 'واقع بینانه تر در مبارزه با تروریسم در اروپا

انگلستان نمی تواند لذت بردن از هر دو "حاکمیت کامل" و "دسترسی کامل" به اتحادیه اروپا را در بازار داخلی می گوید:

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

انگلستان نمی تواند لذت بردن از هر دو "حاکمیت کامل" و "دسترسی کامل" به اتحادیه اروپا را در بازار داخلی می گوید: آلمان سفیر اتحادیه اروپا. لندن و بروکسل امیدواریم که برای رسیدن به یک جدید Brexit معامله قبل از پایان سال 2020 است.

با گذشت زمان در حال اجرا برای بریتانیا و اتحادیه اروپا به حل و فصل خود را پس از Brexit روابط آلمان و اتحادیه اروپا فرستاده مایکل Clauss در روز پنج شنبه هشدار داد که "هیچ پیشرفت واقعی" ساخته شده بود.

انگلستان رسما سمت چپ بلوک در ژانویه 31, اما حفظ آن سفر و تجارت در ارتباط با اتحادیه اروپا تحت یک معامله انتقالی مجموعه به پایان می رسد تا پایان سال است.

در ضمن دو طرف در حال کار بر روی یک جدید دائمی معامله است که می تواند در اجرا پس از انتقالی توافق منقضی می شود. با این حال دو طرف به نظر می رسید عمیقا تثبیت شده به عنوان چهارمین دور از مذاکرات آغاز شده در روز سه شنبه.

صحبت به سیاست اروپا مرکز فکر می کنم تانک در بروکسل Clauss به نام در انگلستان به اتخاذ "رویکرد واقع بینانه تر."

در حالی که رسیدن به توافق بود "مطلقا" امکان Clauss هشدار داد که ممکن بود برای بریتانیا به "حاکمیت کامل و در عین حال دسترسی کامل به اتحادیه اروپا را در بازار داخلی."

ادامه مطلب: آیا coronavirus بحران را بدون مقابله Brexit بیشتر احتمال دارد?

دستیابی به موفقیت مورد نیاز قبل از اکتبر

انگلستان مقامات باید گزینه ای را برای تقاضای تمدید دوره انتقالی اما نیاز به ارسال درخواست قبل از پایان ماه ژوئن. اما لندن بارها رد این احتمال است.

هفته گذشته انگلستان ارشد مبارزه با تروریسم در اروپا مذاکره دیوید فراست گفت که "ما نمی خواهید به درخواست برای فرمت و اگر اتحادیه اروپا می پرسد برای یک, ما خواهد شد و نه به آن به توافق برسند." Brexit حامیان در انگلستان بزرگ شده اند نا امید با تاخیر بوده که فاکتورها باعث ایجاد پلاک طلاق پس از رفراندوم Brexit در ژوئن 2016.

ادامه مطلب: مبارزه با تروریسم در اروپا آغاز می شود به صورت واقعی: اتحادیه اروپا-انگلستان مذاکرات چه هر دو طرف می خواهند ؟

در روز پنج شنبه سفیر Clauss تایید کرد که اتحادیه اروپا مشغول به کار بود در یک فرض است که لندن را بخواهید نه برای زمان بیشتری است. تحت این شرایط یک معامله نیاز به توان با ماه اکتبر سال جاری به منظور تصویب و آماده برای رفتن به اجرا در تاریخ 1 ژانویه. در غیر این صورت, انگلستان می تواند به صورت یک به اصطلاح صخره لبه سناریو که به طور موثر کاهش تجارت با بلوک.

کمیسیون اروپا سر Ursula von der Leyen, اتحادیه اروپا, رییس شورای چارلز میشل و انگلستان نخست وزیر بوریس جانسون تنظیم شده برای دیدار بعد در ماه ژوئن در تلاش برای شکستن بن بست.

dj/rt (AFP dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب