مغلوب ساختن پیشی جستن دولت توطئه سرکوب توسط فدرال در شهرستانها در سراسر کشور

سرکوب توسط فدرال اجرای قانون در برخی از شهرهای آمریکا در آستانه رفتن ملی با توجه به آگاه تهمت مدیریت منابع. به

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

سرکوب توسط فدرال اجرای قانون در برخی از شهرهای آمریکا در آستانه رفتن ملی با توجه به آگاه تهمت مدیریت منابع.

به عنوان پیش نمایش با کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع بیش از آخر هفته رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در دوشنبه دولت در نظر دارد اجرای قانون فدرال دموکراتیک به اجرا شهرستانها—آیا کسانی که در شهرستانها می خواهید پلیس فدرال کمک کند یا نه. منابع متعدد رود شیکاگو flashpoint سفید اضطراب به تمرکز به عنوان شیکاگو تریبون برای اولین بار گزارش شده است.

وزارت امنیت داخلی است که مصرف سرب در پورتلند که در آن ماموران فدرال در حال آزار غیر مسلح و صلح آمیز معترضان. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن صادر شده خود را در ژوئن 26 اجرایی به منظور حفاظت از "آثار"—فرهنگ جنگ ابتکار به عنوان معترضان سرنگون و تخریب مجسمه های بسیاری از آشکارا سفید supremacist, مؤتلفه آمار و ارقام—DHS قرار دادن با هم یک نیروی کار به نام پیمان فدرال ماموران به بهانه حفاظت از اموال فدرال.

دو مقام ارشد دولت مقامات توضیح داده شده است که نیروی کار به عنوان یک کار گروه با تمرکز بر شناسایی شهرستانها و شهرهای تجربه vandalization یا تخریب اموال فدرال. یکی از این مقامات گفت که این گروه صرف چند هفته گذشته ردیابی "اطلاعات" مربوط به تخریب بناهای تاریخی و ایجاد یک لیست از شهرستانها نیاز به اضافی اجرای قانون حمایت می کند.

اما دو تن دیگر از مقامات دولت توصیف یک فرایند است که چیزی جز داده می شود. در گذشته چند روز آنها گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن بارها آورده شیکاگو در گفتگو با بالا مشاوران. یکی از این مقامات بازگو که مغلوب ساختن پیشی جستن در یک نقطه کنایه آمیز است که اگر معترضان و لیبرال ها واقعا در مورد مراقبت سیاه زندگی آنها باید "التماس" او را به راه اندازی یک فدرال سرکوب و جنایت و باند خشونت در شهر باد می وزد. نه از این مقامات می تواند به یاد مغلوب ساختن پیشی جستن ذکر هر گونه آمار مربوط به نسبت تهدید به اموال فدرال و یا مجسمه های باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را از دست می دهند.

و البته تهمت بوده است و ترویج این ایده از سنگین دست اجرای قانون تاکتیک در شیکاگو پس از حداقل 2016.

روز دوشنبه وی افزود شهرستانها بیشتر به هدف بالقوه لیست. "نیویورک و شیکاگو و فیلادلفیا, دیترویت و نیویورک و همه از این -- Oakland ظروف سرباز یا مسافر است—ما در حال رفتن به اجازه دهید این اتفاق می افتد در کشور اجرا شده توسط لیبرال دموکرات" رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در کاخ سفید. "ما قصد داریم بیشتر در اجرای قانون فدرال که من می توانم به شما بگویم."

منتقدان به سرعت هشدار داد در برابر هفته گذشته حملات در پورتلند معترضان توسط فدرال اجرای قانون تبدیل به یک بزرگتر فدرال كردم.

"چه اتفاق می افتد در پورتلند مسلح اشغال توسط ماموران فدرال—کاملا غیر قابل قبول" سناتور. Ron Wyden (D-OR) گفت: روزانه وحش. "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را خلاف قانون اساسی اجرای آزمون در پورتلند نمی توان پیش به یک کشور حمله شهرستانها در سراسر کشور. جمهوری خواهان و مقامات در DOJ و DHS نیاز به فکر می کنم طولانی و سخت در مورد اینکه آیا آنها می خواهند به این ناخالص سوء استفاده از قدرت است."

DHS و گمرک و حفاظت مرزی بلافاصله پاسخ به روزانه وحش نمایش داده شد.

در غرب بال مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس ستاد مراتع شده است به شدت درگیر در درون دولت هماهنگی با این گروه کار و همچنین با نظارت بر تهیه پیش نویس برنامه ای برای شیکاگو و دیگر مناطق شهری در حال حاضر به مغلوب ساختن پیشی جستن به گفته یک منبع با آگاهی از این مذاکرات.

"علامت گذاری به عنوان یکی از رئيس جمهور در بالا بچه ها در این" این منبع گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن را کامل در آغوش این نوع از انتخابات سال ذکراست پس از یک دوره کوتاه در اوایل این تابستان هنگامی که رئیس جمهور flirted با تأکید قرار است پلیس اصلاحات و مربوط جنایی-عدالت مسائل خود را به طور فزاینده ای دشوار مبارزه با presumptive 2020 دموکراتیک نامزد جو بایدن. به طور طبیعی مغلوب ساختن پیشی جستن به سرعت رشد کرد و با حوصله بازی در این نقش از اصلاح طلب.

این روزها مبارزات انتخاباتی خود است صدایی لحن های مختلف. "بسیاری از رئیس جمهور را با استفاده از ارتش برای جلوگیری از شورش های پس از این است که هیچ چیز جدید و مطابق با قانون" گفت: دیرین دولت تشکر. Al Baldasaro جدید Hampshire روسای تهمت سال 2020 است. "ما پلیس ضرب و شتم گرفته و آنها این را سزاوار نیست. من به طور کامل از آنچه رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام است" او در ادامه اضافه کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن به سرعت ارسال "فدرال کمک" به شهرهای دیگر مانند "شیکاگو [و] دیترویت."

در پورتلند گمرک و حفاظت مرزی عوامل kitted در نظامی-سبک لباس استتار و پنهان نشان بازداشت معترضان در بینام و وانت و فلفل استفاده اسپری گاز اشک آور و باتوم در برابر آنها. اورگان فرماندار هر دو سناتور ایالات متحده آمریکا و پورتلند شهردار را محکوم کرد فدرال استقرار به عنوان یک برنامه تشدید. آن دادستان کل شکایت کرد DHS و خدمات مارشال ایالات متحده و باز تحقیقات جنایی را به فدرال بازداشت معترضان خوانده شده را علامت Pettibone.

حتی اورگان دادستان فدرال بیلی J. Williams, خواسته است وزارت دادگستری بازرس کل به بررسی استفاده از زور توسط مارشال.

اما در حالی که اقدام DHS وزیر چاد گرگ کمی نشان داد نشانه ای از حمایت کردن سرکوب ("من نمی نیاز به دعوت نامه توسط دولت, دولت شهرداران و یا دولت استانداران برای انجام کار ما است. ما در حال رفتن به انجام است که آیا آنها مثل ما وجود دارد یا نه" او گفت: فردا نیوز) خود را سلف سابق امنیت داخلی دبیر جی جانسون هشدار داد قدیمی خود گروه است که آن را در معرض خطر تضعیف آن هسته ماموریت.

"در حالی که من در یک موقعیت برای دوم حدس تصمیم گیری ساخته شده بر روی زمین در پورتلند من نمی دانم که اگر شهردار و فرماندار و دو سناتور دیگر در مورد سوال استقرار اضافی DHS پرسنل اجرای قانون در دولت خود را, من می خواهم بیش از حد" جانسون گفت: روزانه وحش. "زمانی که من در دفتر من به طور مداوم گفت: ما جزء رهبران برای جلوگیری از اقدامات بحث برانگیز است که می تواند به تضعیف خود هسته ماموریت."

Daryl جانسون سابق DHS تحلیلگر جناح راست افراطی گری گفت: استقرار در معرض خطر ظاهر می شود که اگر DHS خاص بود در برابر آمریکایی ها ورزش در قانون اساسی خود آزادی. "هنگامی که ما در حال تلاش برای القای اعتماد در روابط عمومی این هیچ کاری انجام نمی فاستر که اعتماد به," او گفت:.

Wyden و همکار خود را gray industries در سنا دموکرات Jeff Merkley روز دوشنبه معرفی یک اصلاح سالانه دفاع مجوز برای نپذیرفتن قانون فدرال-اجرای استقرار. خود را اصلاح پشتیبانی شده توسط اورگان تشکر. ارل Blumenauer و سوزان Bonamici, محدود فدرال تلاش در کنترل جمعیت به "مجاورت" از اموال فدرال مگر اینکه درخواست توسط مقامات محلی و ممنوعیت استفاده از بینام و وسایل نقلیه و یا پنهان نشان.

در شیکاگو جایی که پلیس در واکنش به سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات شده اند خشونت یک برادرانه منظور از پلیس جمهور درخواست مغلوب ساختن پیشی جستن را کمک. که حرکت درو قوی ملامت از مقامات منتخب محلی. شهردار لری Lightfoot اغلب موضوع خشم از معترضان گفت: او نمیخواهد خارج فدرال اجرای قانون کمک کنند.

"ما نیاز نداریم ماموران فدرال و بدون هر گونه نشان گرفتن مردم در خیابان ها و برگزاری آنها را من فکر می کنم غیرقانونی. این چیزی است که ما نیاز به" Lightfoot روز دوشنبه گفت:.

یک مقام ارشد به نظر می رسد به تطهیر وزارت دادگستری نقش فدرال پاسخ در پورتلند گفت DOJ تنها درگیر در هماهنگی با DHS و مقامات محلی در استقرار مارشال ایالات متحده ماموران برای حفاظت از فدرال امکانات.

اما یک مقام دیگر گفت: روزانه وحش به انتظار اعلام این هفته "در مورد گسترش عملیات افسانه است." عملیات افسانه DOJ اجرای قانون ابتکار—اوایل این ماه اعلام کرد با هدف کاهش جرم و جنایت خشونت به خصوص خشونت اسلحه در شهرهای آمریکا. به عنوان بخشی از ابتکار DOJ ارسال 100 فدرال مأموران اجرای قانون به کانزاس سیتی به کار با دولت و مقامات محلی وجود دارد و انتظار می رود که برای استقرار عوامل اضافی به مناطق دیگر کشور یکی دیگر از مقامات ارشد دولت رسمی گفت. (معلوم نیست که آیا در سراسر کشور فدرال ساخت طعنه مراتع و تهمت است و این گسترش عملیات افسانه یک ماکت از پورتلند و یا هر دو.)

اگر چه DHS predicates فدرال استقرار در اعمال خشونت شدید گفته می شود قریب به اتفاق پلیس محلی اوایل اتهامات از اورگان به تصویر کشیدن یک داستان متفاوت است.

پس از شروع ماه ژوئیه ، باراک اوباما در اورگان دستگیر یا متهم هشت نفر برای جرائم مربوط به تظاهرات در پورتلند. اتهامات همه به نظر می رسد شامل مجادلات در اطراف علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه یکی از جایگاه فدرال كردم.

اتهامات طیف وسیعی از "حمله ماموران فدرال با شدت بالا لیزر"است که کارگردانی اشاره گر لیزری در چشمان امنیت ارسال شده به ساختمان—برای از بین بردن یک دوربین مدار بسته نصب شده در ساختار نما. در یک مثال کسی بود تحت تعقیب به اتهام آزار یک مارشال ایالات متحده با "چهار پوند آهنگر چکش." اسناد دادگاه نشان می دهد تنها دو متهم شده اند تحت تعقیب تاکنون چندین بوده است مشروط آزاد شد. تمام حوادث رخ داده بین جولای 3 و جولای 11, مدت کوتاهی قبل از فدرال سرکوب به صورت جدی آغاز شد.

—با گزارش های اضافی توسط ویلیام Bredderman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن