آماده به در صف ایستادن برای مدت زمان طولانی پس از مستند به پایان می رسد

محاصره آمریکایی به بازگشت به مورد علاقه خود را در رستوران ها و دیگر غیر ضروری محله نقاط به عنوان به زودی به عن

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

محاصره آمریکایی به بازگشت به مورد علاقه خود را در رستوران ها و دیگر غیر ضروری محله نقاط به عنوان به زودی به عنوان آن را بی خطر است برای انجام این کار. ما آماده برای اواخر آخر هفته صبح و صرف بیش از یک فنجان غذاخوری قهوه و یا تقویم رزرو دوباره آشنا با آداب و رسوم مانند کوتاهی مو و یا رنگ قرار ملاقات.

چیزی است که ما ممکن است آماده برای: خطوط خارج از آن کسب و کار خواهد شد که بدون شک باید ظرفیت های جدید کلاه محدود کردن چگونه بسیاری از مردم ممکن است در یک زمان وارد.

مطمئن شوید که دو ماه گذشته را مشروط بسیاری به قبول این نوع نا نادرست و درد عضلانی—منحصر به فرد به زمان صرف انتظار در خط به عنوان یک بخش اجتناب ناپذیر از زندگی است. (هر چند آمریکایی ها باقی می ماند و منطقه ای تقسیم می شود وقتی که می آید به شرح فعالیت: "ایستاده در خط" و یا "ایستاده روی خط"?)

ما در صف برای دنیوی ما هفتگی فروشگاه مواد غذایی در سفر و یا انتخاب کنید تا پول از یک دستگاه خودپرداز. دیگر خطوط مانند کسانی که خونریزی از پناهگاه یا سوپ آشپزخانه احساس پاره پاره از یک قرن یعقوب Riis عکس. یکی از گزارش نشستن در ماشین خود را برای 18 ساعت در یک درایو از طریق بانک مواد غذایی در سن آنتونیو, وابسته به تکزاس.

جیمز Winans است موقت مدیر عامل شرکت و رئیس توسعه افسر در باوری ماموریت نیویورک پناهگاه بی خانمان است که عملکرد آن از 1870s. Winans تخمین می زند که علاقه رایگان روزانه وعده های غذایی دو برابر شده است در طول این بحران; خط غذایی در حال حاضر به پایین امتداد خیابان و اطراف بلوک.

"ما قطعا گرفته شده در فضا است که تعلق به ما" Winans گفت. "ما بین و روابط دوستانه با یک موزه و یک هتل." هیچ کس نمی داند که آن کسب و کار را پشت باز نشده بنابراین در حال حاضر که در منظقه به عنوان باوری ماموریت اتاق ایستاده.

NYPD افسران در حال حاضر مارشال خط. "ما تا به حال نشده که قبل از حضور پلیس در حال حاضر" Winans اضافه شده است.

به خصوص در تراکم شهرها مانند نیویورک, آن را سخت به تصور کنید که نزدیک به آینده ای که در آن صف دراز از کسب و کار های متعدد در همان بلوک. بسیاری از صاحبان تعهد آنها را حفظ خطوط خود را به لحاظ اجتماعی-فاصله با مهمانان در انتظار شش فوت از هم جدا. نوار bouncers می تواند به نوبه خود به ad hoc صف نمایندگان. اما چگونه است که طول خواهد کشید تا محدود کردن فضا ؟ آنچه در مورد عبور و مرور?

چشمان خود را ببندید و شما تقریبا می توانید رویای بعدی ویروسی مبارزه با تصویری که در آن یک ردیف معافیت از بین سیار خط stander و کسی که فقط در تلاش برای گرفتن یک پیاده روی در اطراف بلوک.

برای کاهش استرس شهرستانها مانند نشویل سیاتل و شارلوت در ایالت کارولینای شمالی را بسته و خیابان به ماشین در تلاش برای اضافه کردن فضا برای واکر.

در نیویورک, شهردار, بیل د Blasio اعلام کرد که 40 مایل از خیابان های شهر باز خواهد شد در پایان ماه مه. هدف این است که در نهایت 100. یک گروه در دولت به بخش حمل و نقل امیدوار به پیدا کردن راه هایی رستوران می تواند به نوبه خود محدودیت و خیابان ها به فضای باز ناهار خوری در فضا. اما تا کنون هیچ بتنی دستورالعمل.

"این یک دور سوال" یک سخنگوی شهردار نیویورک گفت: روزانه وحش. "ما هنوز وجود ندارد متاسفانه. شهرهای دیگر ممکن است قادر به فکر می کنم در مورد آن, اما ما هنوز در تلاش برای صرفه جویی در زندگی می کند. ما نه فقط در یک نقطه که در آن بازگشایی رستوران در یک متفکر راه است اولین چیزی که در رادار ما."

"ما تا به حال خطوط هر آخر هفته در روزهای جمعه و شنبه. در آینده مدیریت خط, این امر می تواند یک ماده از امنیت مردم"

تا زمانی که چنین راهنمایی trickles را به صاحبان کسب و کار آن است که هر کسی حدس می زنم آنچه در اولین شب پس از مستند ممکن است مانند نگاه.

بون Goh co-صاحب بروکلین کلوپ شبانه Mood Ring. "من خوشحال خواهد بود اگر ما می تواند تا حدی باز مدتی در ماه ژوئیه یا اوت او گفت:" هر چند که خوش بینانه است جدول زمانی. "ما تا به حال خطوط هر آخر هفته در روزهای جمعه و شنبه. در آینده مدیریت خط, این امر می تواند یک ماده از امنیت مردم است."

وجود دارد یک حس است که پس از هفته ماندن در خانه به سرعت گسترش ویروس مراجعان ممکن است به طور طبیعی پلیس اقدامات خود را دارند. بسیاری از آمریکایی ها باید به سرعت سازگار با الزامات مانند ماسک و اجتماعی فاصله; صاحبان کسب و کار و امیدواریم که آنها نیز باید این حس به ترک یک خط اگر آن را بیش از حد طولانی برای همه مورد نیاز فضای فیزیکی.

"بلوک [خارج از نوار] است که اموال عمومی" Goh اضافه شده است. "من نمی توانم دقیقا بپرسید کسی به یک خط. در یک نقطه خاص اگر خط پایین بلوک, من فکر می کنم مردم به طور خودکار یا رفتن به جایی دیگر و یا رفتن به خانه."

Goh درک جمعیت تضمین شده نیست زمانی که میله های بازگشایی شده است. "آخر هفته گذشته قبل از خاموش شدن ما شد و در 5 درصد ظرفیت" او گفت:. "شب بود واقعا مرده بودند مصرف آن را به طور جدی. ما نمی باید یک خط به صورت مناسب و معقول بخشی از شب. من نمی دانم آنچه در آن به مانند نگاه در آینده است. چقدر مردم در حال رفتن به می خواهید به بیرون رفتن پس ما مجاز به باز کردن دوباره؟"

در میان عدم اطمینان از فاصله از فاصله اجتماعی-دوستانه پیاده رو برنامه ریزان شهری دیدن فرصت هایی را برای ایجاد شهرهای آمریکا بیشتر قابل پیاده.

"تعدادی از ما فقط مبارزه برای pedestrianize به عنوان بسیاری از خیابان ها که ممکن است" Vishaan Chakrabarti, بنیانگذار تمرین معماری و شهرسازی گفت. "ما فقط نیاز به فضای بیشتر. که یک فشار بزرگ."

نیویورک معروف شبکه مستطیل شکل طرح از خیابان گرفت و مسیر در کمیسیون' طرح 1811. فایده گرا طراحی اولویت فضا برای ساختمان های بیش از باز کردن بلوک ها و پارک ها. مخالفان به مدت طولانی مورد شبکه برای آن یکنواختی با هنری جیمز آن خواستار "اولیه توپوگرافی لعنت."

خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر را ترک کرده است بسیاری از تعجب که چگونه این شهرستان برنامه ریزی می توان تغییر بیش از 200 سال پس از آن مفهوم. اما Chakrabarti هشدار پای-in-the-sky حل مشکل است.

"ما نیاز آسان, ارزان, low-tech solutions," او گفت:. "ما نمی دانیم که چه مدت این شرایط در حال رفتن به گذشته و ما لازم نیست که مقدار زیادی از پول به عنوان یک شهر در حال حاضر." بسته شدن خیابان ها بهتر است اما تقریبا غیر ممکن است بزرگتر در راه. بنابراین Chakrabarti توصیه می کند با استفاده از فضای پارکینگ به عنوان یک جاده.

"مخروط کردن پارکینگ لین و شما دو برابر عرض پیاده رو در کنار" او توضیح داد.

J. مانوئل Mansylla از بنیانگذاران بروکلین مبتنی بر املاک و مستغلات و توسعه و طراحی شهری شرکت توتم گفت که حتی بدون هر گونه عبور و مرور پیاده رو در حال فضاهای تنگ.

واکر و به اشتراک گذاری محدود کردن با نیوجرسی موانع (به طور سنتی استفاده می شود برای جدا کردن خطوط ترافیک), ساخت و ساز, نشانه ها و قوطی های زباله. برخی از این موارد را می توان repurposed به کمک جریان اجتماعی-دور خط.

"می نیوجرسی مانع تبدیل شدن به یک نیمکت یا میز؟" Mansylla ارائه شده است. "من به راحتی می تواند تصور یک وضعیت که در آن مردم را به صبر در خارج برای مدت زمان طولانی. به جای hunching کردن و به دنبال در یک تلفن همراه وجود دارد می تواند یک وضعیت که در آن شما باید یک بار جدول. خوب نیمکت های چوبی متصل می شود می تواند به یک مانع نیوجرسی است که در خیابان به مستقیم ترافیک و یا ترسیم یک دوچرخه خط."

نیویورک مشهور است برای آن به خوبی طی پیاده رو; دیگر شهرستانها که در آن شهروندان به طور عمده با تکیه بر ماشین به اطراف صورت مشکل مخالف است.

"در بسیاری از مکان های پیاده رو را تبدیل به کاملا خالی" آناستازیا Loukaitou-Sideris یک استاد برنامه ریزی شهری و طراحی در UCLA گفت. "متاسفانه این بدان معناست که پیاده رو نیست و باید امکانات لازم برای مردم برای ایستادن در خط. من امیدوارم که وجود خواهد داشت برخی از نوع مجهز امکانات—قابلیت جابجایی محل استقرار بیشتر سایه و حفاظت از خورشید است." خطوط می تواند جمع به پارکینگ اجازه می دهد تا برای فضای اضافی در محدود کردن.

وجود ندارد "گلوله سحر و جادو" برای ساخت خطوط قابل تحمل می گوید MIT تحقیق در عملیات استاد ریچارد لارسون, شناخته شده به عنوان "دکتر صف."

"فرهنگ از اول بیا اول خدمت نیاز به مقدار زیادی از صبر و شکیبایی است. که یک نظم اجتماعی شما معمولا نمی معاشرت با ایالات متحده"

"مقدار زیادی از آن فرهنگی است" دکتر لارسون گفت. "انگلیسی ها یاد گرفته در جنگ جهانی دوم چگونه به خط برای همه چیز. آنها فکر به عنوان بالاترین-قوانین و مقررات صف-ers در جهان است. یک آقایی که می رسد در یک محل شروع خواهد شد یک صف بسیار منظم و نجیبانه."

خواهد coronavirus همه گیر شلاق آمریکایی به, بهتر, خط پیشخدمت? شاید. "فرهنگ چاه کن همیشه ته چاهه نیاز به مقدار زیادی از صبر و شکیبایی" دکتر لارسون گفت. "است که یک نظم اجتماعی شما معمولا نمی معاشرت با ایالات متحده است."

با توجه به جولی Niederhoff استادیار مدیریت زنجیره تامین در دانشگاه سیراکیوز مردم هستند احتمال بیشتری برای پذیرفتن یک مدت طولانی صبر کنید اگر آنها احساس می کنید که خط راه اندازی شده است نسبتا و کسب و کار کارکنان برقراری ارتباط در مورد چه مدت صبر خواهد بود. "مردم مانند داده می شود یک توضیح برای خطوط" استاد Niederhoff گفت.

خطوط در خارج از یک رستوران یا نوار به طور سنتی به معنی انحصار; گرفتن در احساس پیروزی. پس از همه گیر خطوط احساس نمی تقریبا به انجمن. استاد Niederhoff پیش بینی "وجود دارد در حال رفتن به برخی از مقدار از رقابت بین کسب و کار در ساخت خط در انتظار یک راحت تر و ایمن محیط زیست است."

دکتر لارسون اضافه شده است که کسب و کار ممکن است با قرار دادن علائم اطلاع رسانی به مشتریان چگونه انتظار خواهد بود—حتی در صورتی که اطلاعات کاملا راستگو.

او با اشاره به جمعیت-کنترل در Disneyworld به عنوان مثال ، "دیزنی است Machiavellian در مدیریت انتظارات مردم" دکتر لارسون گفت. "آنها قرار داده تا نشانه ها می گویند خط برای سوار شدن به 60 دقیقه تاخیر زمانی که آنها می دانند که تاخیر 45 دقیقه است. تا مردم را منتظر 45 دقیقه و هنوز هم مشتریان راضی زیرا آنها احساس به عنوان اینکه این خط منتقل 15 دقیقه جلوتر از برنامه است."

شاید کسب و کار ذهنی می تواند بازی ما را به یک بهتر است, خط انتظار را تجربه کنند. اما بدن ما بگویید یک داستان متفاوت است.

دکتر جو سیمون یک درمانگر فیزیکی در منهتن است متوجه مشتریان پرسیدن همین سوال در مجازی خود را ملاقات بیش از دو ماه گذشته: چرا شانه های من صدمه دیده است ؟

"وجود دارد یک تغییر با آنچه اتفاق می افتد با بدن ما در طول همه گیر" دکتر سیمون گفت. "افراد لاغر در یک لگن در حالی که آنها در خط صبر کنید تا جایگزین شانه می شود ، آن را مانند یک باند لاستیکی که کشیده و این اثر است که معمولا ناراحتی. هنگامی که مردم در جلوگیری از انجام کارهایی که برای روز و به رختخواب بروید که معمولا زمانی که آنها متوجه چیزی لطمه می زند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن