کریستوفر نولان را 'شعار' جنگ صلیبی: چرا هالیوود تلاش برای کشتن ما ؟

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

تصور کنید رفتن به شعار

کسی جایی دیدم تریلر برای کریستوفر نولان می شود فیلمهای شعار و زمزمه, "وای, من در حال مرگ که برای دیدن فیلم است." خوب کلمه ساخته است تا زنجیره ای به استودیو مناسب و مدیران در امریکا سینما زنجیر که با شور و شوق تشویق می کردند "می گویند نه بیشتر!"

پس از بهار برادران وارنر و تئاتر زنجیر مانند AMC و Cineworld شده اند در یک بازی از coronavirus با مضمون مرغ تنظیم و سپس تغییر reopenings و در مورد شعاربرتر تاریخ که حتی maskless COVID منکران نوشتن اعلامیه در مورد دروازه واکسن و 5G برج حکومت کرده اند "نوع زودرس و ظالمانه است."

حتی در یک بیماری همه گیر شعار باید دیده می شود که چگونه آن بود دیده می شود! در یک تئاتر روی صفحه نمایش! با صدای سینمای! در میان دیگر مردم! و همچنین به عنوان کشنده اسپور از یک ویروس کشنده شناور همه در اطراف شما!

واقعا تصور کنید رفتن به یک سالن سینما در حال حاضر. ماسک صورت نیز ممکن است Ghostface ماسک.

اصلی, احمقانه, تاریخ انتشار, برای نولان مرموز جدید فیلم بود ژوئیه 17. هنگامی که خانم رونا خود را تکان داد و با انگشت بود "هیچ چیزش" آن شد و سپس تحت فشار قرار دادند به ژوئیه 31. این هفته اکران به تعویق افتاد دوباره به اوت 12.

به تعهد به هر چیزی که این افراد برای گرفتن شعار به تئاتر این تابستان.

در حالی که این آزادی-تاریخ Moonwalk گشوده تئاتر زنجیره ای انجام شده است خود را بازگشایی جست و خیز کردن به جای. برای اولین بار اعلام کرد که برخی می باز در اواسط ماه جولای به جای شعار و در آن زمان Mulan's انتشار برنامه های.

به عنوان نمودار خط ملی coronavirus موارد پریدند در یک کشتی موشک و منتقل به ماه هر دو فیلم به تعویق افتاد و عمده زنجیره ای تصمیم به نگه داشتن در باز کردن بیش از حد. AMC در حال حاضر مناظر خود را در مجموعه جولای 30, شاهوار با پدر و مادر شرکت Cineworld در ژوئیه 31.

گوش دادن وجود دارد در مورد یک میلیون چیز به دیوانه در مورد زمانی که آن را می آید به چه عمده صنایع, کسب و کار و سازمان های دولتی در پاسخ به این بیماری همه گیر. اما چیزی وجود دارد به خصوص نادان در مورد هالیوود چگونه با این فیلم-تئاتر بن بست است که دست زدن به آن. آنچه که در آخر بازی اینجا ؟

بی وجدانی مقدار از پول است که از دست داد در یکی از بزرگترین صنایع به دلیل خاموش شدن است. مردم از کار هستند. این وحشتناک است. بله سینما در حال رفتن به مجبور به بازگشایی در نهایت.

نولان خود مقدس حامی سنت, سنتی, سینما, می خواهم به پشت فیلم است که به صورت نمادین kickstarts بازگشت از فیلم است. چه خوب. او باید بود. اما نه در حال حاضر ، عجله برای چیست ؟

$200+ میلیون فیلمهای قصد ندارم به جبران هر نوع بودجه از dystopian عمدتا خالی نمایش است که دستورالعمل های ایمنی ضروری خواهد. به ناچار کم خونی گیشه رسید نمی خواهید به سیگنال به استودیوهای دیگر و فیلمسازان است که فرار به 2021—اند و یا مقیم وقت خود را در محیط برتر تاریخ—که آب خوب است.

به عنوان یک محک برای اینکه در تئاتر منتشر شده است یک مدل مناسب من نمی بینم هر راه که در آن این فیلم یک شکست; شعار نیست باید آنتی بادی است.

و این بهترین سناریو که در آن ما فقط به دنبال در اقتصاد است. چرا برادران وارنر می خواهم به ارتباط با یک پتانسیل coronavirus برک آوت—و احتمالا مرگ و میر—ترسیم به یک غربالگری از آن فیلم ؟

کل ورزش و پس از آن به نظر می رسد حل نشدنی از یک تونل-چشم انداز غرور.

بازگشت در ماه مارس نولان گذراند یک واشنگتن پست op-ed شفاعت برای کنگره برای کمک به تئاتر و کارکنان خود را. خوش بینانه آن را یک حرکت خوب از یک فرد با قدرت و یک پلت فرم. طلبانه آن را یک عمل ممتاز ناامیدی از یک مرد hellbent به عنوان بسیاری از سالن های تئاتر به عنوان امکان نمایش فیلم خود را در این تابستان.

نولان یک سینما شخصیکه در استعمال کلمات صحیح. او را برکت دهد ، نجات سینما! هیچ درست cinephile خواهد او را انکار استدلال حتی زمانی که او در حال طاقت فرسا در مورد آن. اجازه دهید ما هرگز فراموش نکنید که بی خبر چرخه در مورد اینکه چرا همه کاملا مورد نیاز برای دیدن دانکرک در 70mm. اگر شما نمی دیدن فیلم درست, سپس شما باید آن را ببینید و در همه! فقط فیلم bros و نولان در یک دایره حرکت تند و سریع در مورد رزولوشن دوربین.

این جای تعجب نیست پس از آن که نولان نیست غارنوردی به بر روی تقاضا انتشار و یا اجازه می دهد Netflix بکشد و یا تلویزیون اپل+ برای توزیع شعار طریق جریان. جنگ صلیبی خود را به باز کردن سالن های تئاتر است در تعقیب این فیلم در حال نمایش به عنوان او در نظر گرفته شده.

اما یک تفاوت وجود دارد بین twee بحث در مورد دوربین پیش بینی و ارسال پیام است که آن را امن برای جمع آوری در طول کشنده بیماری همه گیر. اجازه دادن شعار در تئاتر می فرستد این پیام. بدون صرف این واقعیت است که سینما در حال باز کردن و پیوستن به دستورالعمل معنا نیست که آن را امن است. به این معنی آن را به عنوان امن به عنوان می تواند. شما می دانید آنچه را امن تر? نه باز تئاتر به نمایش نکنيد.

(آن را تنها عادلانه به اشاره است که از این لحظه شعار نیست و در واقع اولین فیلم مجموعه ای برای باز کردن در تئاتر. خواهد بود که انقلاب استودیو راسل کرو-بازی هیجان انگیز به نام و شما می توانید این تا Unhinged.)

همه از این نیز politicizes انتشار فیلمهای تابستان است که فقط یکی دیگر از کسانی که مضحک تاب از سال 2020 شما نمی توانید باور است که اتفاق می افتد. اجازه دهید ما هرگز فراموش نکنید که AMC در ابتدا برنامه ریزی شده برای بازگشایی تئاتر با هیچ نیاز است که مشتریان پوشیدن ماسک استدلال که آن را "نمی خواهم کشیده می شود به بحث سیاسی."

موضع بود پس گرفت زیر توده خشم بیش از تلفیق بهداشت عمومی و بحث سیاسی— "اگر من مریض در سینمای خود را آیا شما پوشش هزینه های مراسم تشییع جنازه?"—اما احساسات باقی مانده است. به عنوان ماسک و reopenings ادامه به طرز وحشتناکی سیاسی, بنابراین بیش از حد خواهد عمل رفتن به شعارخرید یک بلیط جدید کریستوفر نولان مشترک به منظور خود libs.

من نمی فهمم چرا هر کسی که در هالیوود می بیند ارزش در آن است. و یا چرا آن را نمی بینم بیشتر ارزش واضح: صفحه نمایش شعار در تئاتر. اجازه دهید آن را در این فیلم است که موجب صرفه جویی در سینما. فقط.......صبر کنید تا آن را امن به آن را انجام دهد ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن