برگشت به کار

تسلا در گذشته عمده خودروساز باقی مانده در کالیفرنیا و بزرگترین تولید کارفرما در کشور با بیش از 10 ، 000 کارکنا

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

تسلا در گذشته عمده خودروساز باقی مانده در کالیفرنیا و بزرگترین تولید کارفرما در کشور با بیش از 10 ، 000 کارکنان ما در فریمانت کارخانه و 20000 در سطح ایالت. ما درک اثرات COVID-19 باعث شده و باید مسئولیت را به نگاه کردن به معیشت و ایمنی پرسنل ما بسیاری از آنها بر ما تکیه می کنند و از کار شده است برای هفته ها با توجه به اثرات پناهگاه در محل سفارشات.

با توجه به فرمانداری اخیر ارشاد, است که پشتیبانی شده توسط علم و معتبر داده های سلامت دولت و دولت فدرال طبقه بندی خودرو تولید ملی به عنوان زیرساخت های حیاتی و ما قوی ایمنی طرح تسلا آغاز شده است و این روند از سرگیری عملیات. کارکنان ما هیجان زده برای بازگشت به کار, و ما در حال انجام این کار با سلامت و ایمنی خود را در ذهن.

آنچه که ما در حال انجام
ما راه اندازی مجدد برنامه ریزی نتیجه ماه از برنامه ریزی دقیق و آماده سازی است. آن بود که پس از مدل جامع از بازگشت به کار طرح ما تاسیس ما در شانگهای Gigafactory که دیده است صاف و سالم عملیات برای سه ماه گذشته.

ما در حال گرفتن زمان ما نیاز به پرسنل ما به درستی آموزش دیده قبل از آنها شروع به کار و همه کارکنان باید کامل آنلاین آموزش تصویری قبل از بازگشت به کار در هر تسلا تسهیلات. ما کامل بازگشت به کار طرح برای تمام نقاط. یک cross-functional response team, از جمله خانه پزشک است که کار روزانه برای ایجاد سلامت و دستورالعمل های ایمنی بر اساس محل سکونت و کار خاص ارزیابی ریسک و ما به طور مداوم بررسی فرایند ما را به اطمینان حاصل شود که آنها کار را برای کارکنان خود در این محیط جدید.

بازگشت در ماه مارس ما به انجام ارزیابی خطر در هر سایت به دنبال در چگونه و در کجا مردم کار آنها چگونه ارتباط برقرار کردن و چه اقدامات مورد نیاز برای دیدار با استانداردهای ایمنی. در برخی موارد ما اضافه شده پارتیشن یا موانع برای جدا کردن مناطق کار می کنند و به حداقل برسد کارمند تعاملات با موقعیت قطعات و نزدیک به جایی که کار به اتمام است در خط. ما همچنین نیاز به اضافی تجهیزات حفاظت شخصی همراه با دقیق تمیز کردن و ضد عفونی از پروتکل های.

ما بازگشت به کار راهکار جزئیات جامع ایمنی اقدامات ما معرفی شده اند برای اطمینان از ایمنی کارکنان.

چرا که ما در حال راه اندازی مجدد
تسلا نیست پرت و نه می خواهیم در برابر غلات است. از دولت اولین پناهگاه در محل سفارش, ملی, زیرساخت های حیاتی از جمله تولید خودرو مانند تسلا فرمونت کارخانه در نظر گرفته شد حیاتی و اجازه داده می شود برای ادامه فعالیت. فرماندار تکرار این جهت در این هفته هنگامی که او ساخته شده روشن ساخت باید رزومه.

در ضمن حداقل سه کشورهای همسایه در همان وضعیت در حال حاضر راه اندازی مجدد اقتصاد خود از جمله تولید از جمله سلنو نپا و سان Joaquin شهرستانهای استان است. در ضمن آالمدا کانتی که در آن کارخانه ما ساکن و شهرستان سانتا کلارا درب بعدی اعلام کرده اند در بازگشت به کار ترتیب پرسش که تولید منابع انرژی پراکنده (که تعریف شده در قانون دولت شامل خودروهای الکتریکی خورشیدی و باتری ذخیره سازی) مجاز است به رزومه.

چگونه ما کار کرده ام با شهرستان
بر خلاف فرماندار اخیر هدایت و حمایت از شهر فریمونت آالمدا کانتی است و اصرار دارد ما نباید از سرگیری عملیات. این است که برای عدم تلاش یا شفافیت از آنجایی که ما با ملاقات و همکاری در ما راه اندازی مجدد برنامه با آالمدا کانتی خدمات بهداشتی سازمان. متاسفانه بخش بهداشت عمومی افسر که تصميم به بازگشت نیست ما تماس و یا ایمیل.

لیست زیر تنها برخی از اطلاعات ما به اشتراک گذاشته ام با شهر و مسئولان شهرستان:

  1. دقیق ایمنی و بهداشت راه اندازی مجدد برنامه با فهرست و عکس
  2. کارمند بهداشت و دستورالعمل های ایمنی
  3. روند ارزیابی ریسک از جمله آنچه که ما انجام داده ایم در سراسر کارخانه
  4. ارزیابی ریسک پیشرفت از جمله چگونه ما شناسایی کرده ایم و خطاب به بالا/متوسط/کم خطر
  5. متوسط غربالگری پروتکل به علاوه تعهد به اضافه کردن درجه حرارت غربالگری زمانی که ما از سر راه دور شاتل مسیرهای
  6. تجدید نظر فرمونت تولید راه اندازی مجدد برنامه
  7. طرح کارخانه با مربع برای نشان دادن چگونه مردم در حال گسترش در سراسر ما 6 میلیون فوت مربع تسهیلات
  8. اتاق استراحت ظرفیت (کاهش می یابد اجتماعی فاصله) و تعداد افراد در هر اتاق بر اساس محل کار

ما ادامه خواهد داد برای قرار دادن مردم به کار در شیوه ای امن و مسئول. این شهرستان در موقعیت سمت چپ ما هیچ چاره ای جز اقدام قانونی به اطمینان حاصل شود که تسلا و کارکنان آن می تواند بازگشت به کار. ما واصل طرح دعوی در دادگاه در مارس 9, درخواست دادگاه برای باطل شهرستان سفارشات به حدی شهرستان ادعای آنها جلوگیری تسلا از سرگیری عملیات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن