مغلوب ساختن پیشی جستن اردوگاه اجرا می شود تبلیغات در سی کابل به سهولت رئیس اضطراب و راضی کردن کنگره GOPers

با رئیس خود در حال رشد به طور فزاینده ای آشفته با دولت از ناظران سیاسی و با تلاش های جمهوری خواه منتقدان به آن

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

با رئیس خود در حال رشد به طور فزاینده ای آشفته با دولت از ناظران سیاسی و با تلاش های جمهوری خواه منتقدان به آن تضعیف رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تیم تخم یک برنامه. آنها می خواهم اجرا یک سری از سخت هدف قرار دادن تبلیغات و محل آنها را بر روی شبکه های که آنها می دانستند که رئیس جمهور و کنگره جمهوری خواهان تماشای.

و به این ترتیب در طی ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین صرف کمی بیش از $400 ، 000 نفر در کابل, اخبار, تبلیغات در واشنگتن دی سی منطقه خرید زمان تا حد زیادی در فاکس نیوز اما با برخی کوچکتر اقدام به خرید در CNN و MSNBC و همچنین با توجه به براده با کمیسیون ارتباطات فدرال. تبلیغات شروع به در حال اجرا در اواخر ماه مه و برنامه ریزی شده از طریق ژوئن 23. آن است که صرفا انتخاباتی در سطح قابل ملاحظه ای وابسته به دان کیشوت استفاده از کمپین های نقدی. خرید هیچ شات واقعی از حرکت سی مریلند یا ویرجینیا به تهمت ستون.

اما هدف این نبود. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفت: آگهی خرید شد و تلاش برای تقویت و اطمینان رئیس جمهور حامیان در پایتخت کشور است. "ما می خواهیم اعضای کنگره و ما بر اساس DC-عملیاتی برای دیدن تبلیغات به طوری که آنها می دانم که ما در استدلال قوی برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن و در برابر جو بایدن" نوشت: تیم Murtaugh کمپین ارتباطات مدیر در یک ایمیل در روز دوشنبه.

اما دو منابع مطلع—یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور دیگر یک فرد نزدیک به رئیس جمهور گفت: d. C.-منطقه ads تا به حال هدف دیگری نیز هست: برای قرار دادن رئیس خود را در سهولت.

در هفته های اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن رشد کرده مشخصه پریشان در چشم انداز خود را برای انتخاب مجدد با رای گیری های اخیر نشان دادن جایگاه او در مسابقه کاهش چشمگیری در پی پایدار coronavirus شیوع و در نتیجه رکود اقتصادی و به عنوان تظاهرکنندگان سیل شهرستانها عمده در اعتراض به پلیس کشتن یک غیر مسلح در مینیاپولیس در ماه گذشته. چیزهایی که بدست آنقدر بد است که پس از سی ان ان بیرون آمد و با یک بررسی در روز دوشنبه نشان تهمت انتهایی بایدن با 14 امتیاز مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین pollster گردد یک یادداشت—متعاقبا ارسال شده به رئیس جمهور حساب توییتر—متهم ریاست جمهوری نظرسنجی از یک تلاش عمدی برای "مقابله با شور و شوق از مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان."

با مغلوب ساختن پیشی جستن در گیر کرده است که محیط اضطراب, انتخاب مجدد او به تیم امیدوار است که این تبلیغات ممکن است او را در سهولت قرار می دهد که خود را توانمند در دستگاه سیاسی است که در دفاع از او و حمله به دشمنان خود را. مغلوب ساختن پیشی جستن یک حریص مصرف کننده کابل, اخبار و تفکر می رود—است که به احتمال زیاد برای دیدن لکه های پاپ بین بخش های مورد علاقه خود را نشان می دهد.

این منابع همچنین گفت: این کمپین امیدوار است برای مقابله با برنامه های اخیر تبلیغات توسط منتقدان که رانده اند رئیس جمهور به طغیان. تبلیغات در سوال شد کار لینکلن پروژه فوق العاده PAC اجرا شده توسط یک گروه از محافظه کاران مخالف و بدستآمده خشمگین واکنش از رئیس جمهور خوراک توییتر. لینکلن پروژه پخش های اخیر تند ad به نام "عزاداری در امریکا" در فاکس نیوز در سی رسانه های بازار با صریح هدف از گرفتن رئیس جمهور توجه است.

"[این] به اصطلاح لینکلن پروژه ننگ به صادق آبه" رئیس جمهور نوشت: در یک سری از اموال اواخر شب توییتهایی ارسال شده در اوایل ماه گذشته. "من نمی دانم چه کلیان را به او آشفته بازنده از شوهر Moonface اما این باید واقعا بد است."

که موجی از عصبانی تهمت توییتهایی آمد در اوایل صبح در مارس 5. از "عزاداری در امریکا" آگهی فرار برای یک هفته دیگر. با توجه به FCC براده مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین شروع به پخش آن rejoinder در DC-منطقه کابل برنامه های خبری در مارس 27. آن را بلافاصله روشن نیست که تبلیغات مبارزات انتخاباتی پخش شد اما در همان روز مبارزات انتخاباتی پرده برداری از یک نقطه که لقب مغلوب ساختن پیشی جستن "یک گاو در یک فروشگاه چین." همچنین شروع به خرید اعتبار در روز جمعه برای یک تبلیغ جدید hying بیکاری در شماره هفته گذشته منتشر شد.

لینکلن پروژه نشان دهنده محدود به حوزه داده شده که رئیس جمهور تهمت دریافت کرده بسیار بالا تصویب اعداد در میان جمهوری خواهان در نظرسنجی پس از نظرسنجی. اما این گروه و آن سی هدفمند پیام موفق شده اند به زیر رئيس جمهور پوست. و با توجه به جورج کانوی یک لینکلن پروژه بنیانگذاران و شوهر از کاخ سفید مشاور کلیان کانوی گروه فکر کردم از مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی و به طور خاص از براد Parscale سابق تهمت دیجیتال دستیار براد Parscale که در حال حاضر اجرا می شود رئیس جمهور در انتخابات تلاش کنند.

"[H]توسط مردم خریداری کرده بود تبلیغات در ناحیه کلمبیا—که شما آیا در انتخابات ریاست جمهوری! وجود دارد هیچ persuadable رای دهندگان در منطقه کلمبیا" کانوی گفت: ممکن است در مصاحبه با Daily Beast, پادکست جدید غیر طبیعی co-میزبانی شده توسط خود همکار لینکلن پروژه بنیانگذار ریک ویلسون.

"که در گیر ذهن من" کانوی به یاد می آورد. "من فکر می کنم" خوب چرا شما نمی توانید فقط با اجرای یک آگهی در ارائه دهنده کابل برای کاخ سفید به طوری که برخی از فرد خاص می خواهد آن را ببینید؟'"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن