ایران فرمانداران به مردم: باز کردن—و یا دیگری

اگر سلامت و ایمنی ترس نیست به اندازه کافی به مشکل مقامات محلی در طول coronavirus همه گیر برخی از رهبران جمهوری

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

اگر سلامت و ایمنی ترس نیست به اندازه کافی به مشکل مقامات محلی در طول coronavirus همه گیر برخی از رهبران جمهوری خواه در حال ساخت آن را روشن عصبی محلی که سلامت خود را محدودیت می تواند منجر به یک مبارزه قانونی.

مذاکرات رهبران دولت در تگزاس و داکوتای جنوبی فرستاده اند روشن هشدارها در هفته گذشته به چالش کشیدن مناطق در دولت خود را برای رفتن سرکش وقتی که می آید به سلامت اقدامات به عنوان رهبران عمل بسیار بیشتر سهل انگاری رویکرد است. آلاباما جمهوری خواه دادستان کل نیز زده لحن مشابه در دولت خود را در طول همه گیر هشدار در بیانیه ای در اواخر ماه گذشته که شهرداری' گسترده قدرت "است و نه یک مجوز به سوء استفاده از آنها."

تماشاچیان می گویند تنش پویا پخش کردن بین دولتها و رهبران محلی بیش از سیاست چیزی جدید در سیاست آمریکا است.

"این موضوع در حال انجام برای یک مدت طولانی و طولانی" گفت: لارنس Gostin مدیر اونیل موسسه ملی و جهانی سلامت قانون در دانشگاه جورج تاون. "اما در حال حاضر آن را در زندگی و یا مرگ عواقب."

این بیماری همه گیر است و بیشتر نشان داده شده چقدر عمیق حزبی تقسیم می شود در این کشور حتی وقتی که می آید به تلاش برای نگه داشتن افراد سالم و امن است. که همچنان به قرار دادن مقامات پزشکی در یک مشکل نقطه به سلامت مدیران در دولت تبدیل شده اند به این موضوع واکنش شدید از برخی برای گسترش محدودیت های این ماه است.

"من فکر می کنم این بسیار مایه تاسف است که این بیماری همه گیر است که تشدید سیاسی حزبی تفاوت گفت:" دکتر تیموتی آبجو یک استاد پزشکی و اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA. "و این مایه تاسف است که ما تمام نشده است به عنوان فعال ممکن است سعی کنید به فراتر از آن و گرد هم می آیند به عنوان یک ملت برای رسیدگی به آنچه که واقعا جهانی است بحران بهداشت عمومی. این خیلی بد است که ما شده اند قادر به قرار دادن سیاست پشت سر ما است."

نبرد بیش بهداشت محدودیت تبدیل به یکی از مهمترین و تفرقه همه گیر-عصر battlegrounds با مقامات جمهوری خواه تا حد زیادی در حال حرکت سریع تر از دموکرات ها را امتحان کنید و فشار زندگی به بیشتر از یک حس ظاهر ،

در تگزاس که پویا ایجاد می شود دولت جمهوری دادستان کل کن Paxton را به ارسال نامه به شهرداران از Austin سن آنتونیو و سه نفر از شهرستانهای سرزنش آنها بیش از اقدامات خاص است. مسائل هدفمند شامل محلی, ماسک مورد نیاز که رفت دورتر از آنچه دولت اجازه می دهد و پناهگاه در محل سفارشات.

دفتر تبلیغ در یک بیانیه عمومی scoldings به عنوان یک "هشدار داد که برخی از نیازهای خود را در محلی بهداشت عمومی سفارشات غیر قانونی و اشتباه می تواند شهروندان مطیع قانون."

"این نشان می دهد که مربوط به عدم هماهنگی بین کشورها و شهرها چگونه به آدرس همه گیر و چگونه به مقابله با سوال در مورد بازگشایی مجدد" کلمبیا دانشکده حقوق استاد Olatunde جانسون گفت.

هر یک از حروف به سرعت با اشاره به پتانسیل یک نبرد قانونی با یک اصرار مقامات به "سرعت عمل برای اصلاح این اشتباهات برای جلوگیری از سردرگمی بیشتر و دادخواهی به چالش کشیدن این خلاف قانون اساسی و غیر قانونی محدودیت."

 تهدید به اقدام قانونی بر سلامت اقدامات اذیت Gostin "یک معامله بزرگ است."

"آنچه در آن می گوید من است (مقامات) با استفاده از یک دستور کار سیاسی قرار داده است که مردم در دولت خود را در معرض خطر بیماری و مرگ" او گفت:. "و آنها مایل به استفاده از این قانون برای جلوگیری از شواهد مبتنی بر سلامت و اقدامات ایمنی. و این نابخشودنی."

طولانی تهدید قانونی مداخله نسبت به محدودیت های نیز دیده شده است و در سطح فدرال. اواخر ماه گذشته دادستان کل لایحه Barr کارگردانی وکلای آمریکا به "همچنین در lookout برای دولت های محلی و دستورات است که می تواند نقض قانون اساسی حقوق و آزادیهای فردی شهروندان است."

روز بعد, آلاباما, دادستان کل استیو مارشال در حالی که ساخت صریح قانونی تهدید در بیانیه ای اشاره کرد که با وجود دولت قانون به "شهرداری های گسترده در مذاکرات قدرت" در ایمنی و بهداشت مسائل "این قدرت اعمال باید در قانون اساسی را می طلبد."

دیگران شده اند به مراتب بیشتر و مستقیم در این روز پس از.

در داکوتای جنوبی مبارزه شكل گرفت از رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem دشمنی علنی با یک جفت از واکنش بیش از بزرگراه های بازرسی. Noem در حال حاضر دیده می شود او ستاره افزایش در سمت راست بیش از مقاومت در برابر او را به کروناویروس اقدامات است.

او را تهدید جمعه گذشته که دولت خواهد "را اقدام قانونی لازم" اگر پست های بازرسی و نگهداری توسط قبایل به دلیل نگرانی های بهداشتی در طول همه گیر نیست حذف در زیر 48 ساعت دوباره ساخته فرماندار رقم عمده در ملی ایران روایت است.

سخنگوی والی تایید شنبه که دولت تا به حال هنوز هیچ اقدام قانونی نسبت به قبایل در پست های بازرسی.

در حالی که جمهوریخواهان به مقامات دولتی تاکید کرده اند که پتانسیل دادخواهی را امتحان کنید و راه خود را از یک کشور عمده مورد این هفته نشان داد احتمال دادگاه عقب دموکراتیک دولت محدودیت در سطح ایالت.

در ویسکانسین یک چالش از توافق رهبران به لیبریا تونی Evers' دولت محدودیت ایجاد می شود دادگاه عالی ایالت برای از بین بردن این حرکت در نماز جمعه تحریک جشن جیر از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"بزرگ ایالت ویسکانسین به تام تیفانی بزرگ کنگره پیروزی در روز سه شنبه بود فقط داده یکی دیگر از برنده شدن" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "آن دموکرات فرماندار مجبور شد توسط دادگاه به اجازه دولت باز است. مردم می خواهید برای دریافت با زندگی خود را. محل شلوغ است!"

بازگشت شرق, یک فرماندار دموکرات است نشان از وجود یک حزبی سمت تلنگر به محدودیت تهدید نیز هست.

پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ در سخنان ارائه شده توسط دفتر او روز دوشنبه هشدار داد که "دیگر اختیاری بودجه نمی خواهد رفتن به شهرستانهای قرار داده است که همه ما در معرض خطر توسط عامل غیر قانونی" به عنوان بازگشایی تنش بالا باقی می ماند در سراسر کشور. صاحبان کسب و کار در دولت نیز دریافت هشدار مشابه از فرماندار که شامل احتمال از دست دادن گواهی اشغال و مشروب مجوز.

عدم اطمینان است که قطعی می گویند محدودیت تبدیل به یک موضوع نگران کننده در ماه گذشته. رئیس جمهور تهمت و پس از دروغ ادعا مجموع قدرت بیش از دولت reopenings در ماه آوریل است پس از روشن ساخته است که آن را به کشورهای وقتی که می آید به کسانی که تصمیم گیری.

اما در هفته های اخیر مقامات محلی روشن ساخته اند که فقط به این دلیل که خود را فرماندار می خواهد برای دیدن محدودیت کاسته این بدان معنا نیست که آنها مشتاق به دنبال کت و شلوار.

وجود دارد "برخی بسیار بزرگ تنش های سیاسی" در بسیاری از ایالت ها شامل فرمانداران جمهوریخواه و دموکرات مقامات محلی گفت: دونالد Kettl یک سیاست عمومی استاد در LBJ School, دانشگاه تگزاس در آستین. او همچنین با اشاره به "باور نکردنی حزبی تقسیم" بین جمهوری خواهان و دموکرات ها در طول بیماری همه گیر.

"خیلی از آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد در خط مقدم نبرد در برابر ویروس است که با بلوک با بلوک کسب و کار-با-کسب و کار تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یا نه به بازگشایی" Kettl گفت. "و کسانی که به عنوان نزدیک به محلی تصمیم گیری به عنوان شما احتمالا می تواند."

در گرجستان ساوانا شهردار ون جانسون گفت: کالیفرنیا ، برایان کمپ اقدامات باید جایگزین توانایی های خود را در سطح محلی است. به جای داشتن به ترس از امکان یک چالش قانونی Johnson پیدا کرده است خود را محدود کمپ.

"(آن را) در اصل به معنی ما می تواند انجام مطلقا هیچ چیز" جانسون از حزب دموکرات گفت.

و او به عنوان چهره تاثیر محلی از تصمیم گیری ساخته شده توسط خود را به خانه فرماندار دولت جانسون گفت که او تلاش کرده است برای رسیدن به رهبر جمهوریخواهان در میان خود اختلافات در طول بیماری همه گیر.

"ما رسیده ام به او را از طریق تلفن و نامه" جانسون گفت."آنها در پاسخ به ما. شده است وجود دارد فقط هیچ ارتباطی است. و ما در خدمت همان مردم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب