شرکت ارائه پارتیشن های اجتماعی افزایش فاصله در محل کار

برزنت در حال حاضر® با خوشحالی به اعلام ادامه تقاضا برای پاک کردن پلاستیک پارتیشن بندی اتاق تمیز, پرده و پوشش ه

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

برزنت در حال حاضر® با خوشحالی به اعلام ادامه تقاضا برای پاک کردن پلاستیک پارتیشن بندی اتاق تمیز, پرده و پوشش های پلاستیکی مواد به دنبال شرکت برای به حداکثر رساندن اجتماعی فاصله در محل کار. این مواد کمک کند برای به حداقل رساندن انتقال ویروسی ذرات معلق در هوا و انواع دیگر آلاینده های مورد استفاده در انواع مختلف نوع کار مناطق و صنایع.

اغلب این مواد معلق از محل کار سقف است که باعث می شود آنها را آسان به نصب و بسیار انعطاف پذیر است. پرده ها اغلب انتخاب شده سنگین صنعتی درجه روشن پی وی سی وینیل است که در کالیفرنیا آتش مارشال تایید شده است. این کمک به کاهش تهدید مستقیم ویروسی انتقال تمام در حالی که مقاومت در برابر اثرات سوء آلودگی و گرد و غبار و کپک رطوبت و روغن و گریس و بسیاری از مواد شیمیایی است.

برنامه های کاربردی دیگر شامل استفاده از پانل اتاق تمیز که آویزان هستند با استفاده از فولاد ضد زنگ 304 ردیابی و فایل های پیوست که اجازه می دهد درجه بالایی از سفارشی سازی برای تقریبا در هر محیط کار کمک به کاهش انتقال میکروب ها و ویروس ها و گرد و غبار و رطوبت و مواد شیمیایی و دیگر آلاینده های مضر است.

با افزایش تمرکز بر اجتماعی فاصله در محل کار, تیآرپس در حال حاضر® نشست نیازهای طیف گسترده ای از سازمان ها با آن انتخاب پوشش های پلاستیکی راه حل های. علاوه بر این برزنت در حال حاضر® نیز ارائه می دهد ساخت سفارشی گزینه های به مشخصات دقیق از هر محل کار با استفاده از یک سفارشی پیکربندی نرم افزار برای در TarpsNow.com سایت.

محصولات حمایت اجتماعی فاصله:

https://www.tarpsnow.com/clean-room-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/clear-vinyl-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/food-processing-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/wash-bay-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/room-divider-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/divider-curtain-tracks-hardware.html
https://www.tarpsnow.com/clear-vinyl-strip-doors.html
https://www.tarpsnow.com/industrial-divider-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/custom-made-industrial-curtains.html

در مورد برزنت در حال حاضر®

برزنت در حال حاضر® امکانات گسترده فروشگاه آنلاین بوم برزنت پلی برزنت سفارشی برزنت و پوشش مش برزنت وینیل برزنت مواد طراحی شده برای دیدار با نیازهای بازیابی طوفان. به عنوان متخصص در سفارشی بوم و وینیل برزنت آنها پایین-قیمت رهبران خود را در رده این شرکت ارائه می دهد به راحتی از آسان سفارش آنلاین و همچنین به عنوان یک دانش کارکنان برای راهنمای مشتریان از طریق مشخصات روند. برزنت در حال حاضر® تجربه و مقیاس تا مطمئن شویم که مشخصات مشتری به دقت دنبال کرد و انتظارات فراتر رفته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن