یونان: پناهندگان تحت فشار قرار دادند توسط مردان نقاب دار در دریای اژه

در حال گارد ساحلی یونان نیروهای عمدا تخریب پناهندگان و مهاجران قایق در دریاهای آزاد به عنوان بخشی از یک استرات

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

در حال گارد ساحلی یونان نیروهای عمدا تخریب پناهندگان و مهاجران قایق در دریاهای آزاد به عنوان بخشی از یک استراتژی آنها را به فشار به ترکیه, دور از جزایر یونانی Lesbos و ساموس? یک DW بررسی است.

"Mama, Mama, ما در حال رفتن برای مردن!" یک کودک شیون در وحشت به عنوان مردان نقاب دار clamber در مورد در کمی پناهندگان قایق در وسط دریا باز است. این ویدئو ارسال شده در توییتر در ژوئن 4 توسط اورژانس پناهندگان خط AlarmPhone. این حادثه در محل تنگه بین ترکیه و یونان جزیره لزبوس. با توجه به Frontex مرز آژانس حفاظت از مدیترانه شرقی است که در حال حاضر فعال ترین مسیر برای پناهندگان تلاش برای ورود به اتحادیه اروپا است.

"به طور کامل غیر قانونی' حمله 'ظالمانه زور'

AlarmPhone یک ابتکار عمل خصوصی است که یک خط برای مهاجران که به مشکل در دریاهای آزاد است. آن را به جلو تماس اورژانس به نزدیکترین گارد ساحلی آژانس و تلاش می کند به فشار مقامات به اقدام سریع برای نجات پناهندگان.

لورنز, سوئیس داوطلب برای AlarmPhone شد در وظیفه در 4 ژوئن. مردم در قایق بودند بسیار مضطرب او می گوید; این مردان نقابدار را نابود کرده بود و موتور غیرفعال کردن قایق سمت چپ و سپس آن را به سرنوشت آن است. با توجه به مختصات لورنز داده شد همه این اتفاق در آب. "این حملات به طور کامل غیر قانونی توسط هر قانونی استاندارد و به وضوح نشان می دهد ظالمانه نیروی در حال حاضر در حال استفاده در برابر پناهندگان در طول یونانی, مرز," او می گوید.

ادامه مطلب: مهاجران متهم یونان مجبور به اخراج

این AlarmPhone داوطلبان شنیدن در مورد حملات این طبیعت بیشتر و بیشتر. صبح روز بعد در ژوئن 5, یکی دیگر از قایق رو به پریشانی با 19 پناهندگان در هیئت مدیره. یکی از آنها 16 ساله فرهاد (اد. توجه: تغییر نام) از افغانستان است. او به ما گفت که او فرار کرده بود با مادر و خواهر خود بود اما آنها را از دست داده هر دو در راه به ترکیه است. در حال حاضر او به تنهایی و تلاش برای رسیدن به اروپا است. او مشغول به کار در یک کارخانه به مدت چهار ماه برای به دست آوردن پول برای پرداخت قاچاقچیان.

فرهاد توضیح داد که چگونه یک قایق تورم سفت و سخت نزدیک از یونانی طرف تنگه و قایق خود را متوقف. "وجود پنج مرد نقاب دار" او گفت:. "یکی بود فرمان دو ما ضربه با چوب یکی نابود قایق ما و ما موتور با چاقو. پنجم فقط تماشا." او نمی جرات فیلم حمله خود را, اما او مستند شده است که بلافاصله پس بر روی تلفن همراه خود را.

Closeup of teenage refugee from Afghanistan attempting to cross the Aegean to Greece (Farhad)

به دلایل ایمنی فرهاد نمی خواهند به رسمیت شناخته شود

مردان نقاب دار بودند 'یونانی نیروهای' شاهد عینی می گوید:

DW تجزیه و تحلیل و تایید فیلم ها. آنها نشان می دهد که سوراخ در قایق موتور که نابود شده است و مردم از جان گذشته که در نهایت به آب پرش سعی کنید برای شنا کردن به سمت ساحل لزبوس در حالی که هل دادن قایق. یک زن می لرزد او را مشت و فریاد می زند: "آنها فرستاده می شود دوستان خود را به خراب کردن قایق ما — در حال حاضر آنها در حال تماشای ما!"

در واقع یک گارد ساحلی یونان کشتی است که به وضوح قابل مشاهده در این ویدئو با یک بادی کوچک در کنار. فرهاد علائم آن را برای ما در یک تصویر. او می گوید DW او کاملا مشخص است که مردان نقاب دار شد "نیروهای یونانی." پس از همه, او می گوید آنها از گارد ساحلی کشتی شدند و برقراری ارتباط با کشتی مادر تمام وقت است.

Photo taken by a refugee crossing the Aegean Sea

فرهاد فرستاده DW این تصویر با توضیح

اما دخالت گارد ساحلی یونان سخت است برای اثبات کند. وجود دارد به ندرت هر گونه عکس و یا فیلم ها از حملات مردان نقاب دار آیا پوشیدن لباس, لباس, لباس و قایق های خود را بینام هستند. به همین دلیل است که othervideo از 4 ژوئن بسیار مهم است.

از طریق پر زحمت و تحلیل روبنا و از ویژگی های بارز قایق تحقیقاتی سیستم عامل آنلاین Bellingcat و فانوس گزارش قادر به صراحت نظر گرفتن تورم سفت و سخت به یونان گارد ساحلی کشتی. تورم متعلق به گارد ساحلی یونان کشتی ΛΣ 080 و این کشتی ثابت شده مستقر شده اند خاموش لزبوس آن روز.

Images from eyewitness footage of a pushback incident in the Aegean Sea (Bellingcat/Lighthouse)

Bellingcat و فانوس گزارش: "تورم متعلق به گارد ساحلی یونان کشتی ΛΣ 080"

یونان با رد همه اتهامات

یونان با این حال همچنان به رد هر گونه ادعا آن است که با استفاده از روش های غیر قانونی در برابر ورود پناهندگان در آب آن. در پاسخ به یک درخواست از DW به اظهار نظر در مورد گزارش های غیر قانونی pushbacks های گارد ساحلی یونان گفت که در میان بیماری همه گیر کوروناویروس کشور مواجه است با "عظیم" و "سازمان یافته جریان مهاجرت" از ترکیه است. گارد ساحلی اظهار داشت که از آن محافظت اروپایی خود را مرز دریایی مطابق با قوانین ملی و بین المللی است و هر گونه حساب های منتشر شده به خلاف ایستاده بود در ارتباط با "خبر جعلی" و از "عمدی اطلاعات غلط در برابر این نهاد است."

اروپا مرز سازمان حفاظت Frontex که با این نسخهها کار از نزدیک با گارد ساحلی یونان در دریای اژه نیز باقی مانده از پاسخ مستقیم به یک پرسش خاص از DW در مورد حوادث ژوئن 4. آژانس ستاد در ورشو به سادگی پاسخ داد: با یک بیانیه کلی است که "Frontex به طور کامل متعهد به رعایت [sic] بالاترین استانداردهای کنترل مرزی در عملیات ما و pushbacks غیر قانونی تحت قوانین بین المللی."

اما تصویری مستندات و اظهارات شاهد گردآوری توسط DW در طول چند هفته نشان می دهد که این حملات و pushbacks دیگر حوادث جدا. بلکه آنها به شدت به یک الگوی از تهدید و ارعاب است که نقض هر قانون ملی و بین المللی.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل خواستار تحقیق و تفحص

کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان (UNHCR) نیز نگران است. بوریس Cheshirkov این سخنگوی آژانس پناهندگان در یونان به تایید DW که از ماه مارس آن را به حال مستند ده ها تن از حوادث مانند این. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل از سوی دولت یونان برای بررسی آنها و ساخته شده است روشن است که در حالی که "یونان بر حق مشروع برای کنترل مرزهای خود و مدیریت نامنظم مهاجرت" از آن باید تنها انجام این کار "در حالی که احترام بین المللی حقوق بشر و حمایت از پناهندگان استاندارد."

ساعت پس از فرهاد به نام خط تلفن اضطراری در ژوئن 5, قایق خود را هنوز هم شناور در آب به تدریج deflating. فرهاد به ما گفت که به جای آمدن به کمک های خود را یونانی گشت قایق سوار گذشته آنها بسیار نزدیک تلاش برای ایجاد امواج است که شستن غیر فعال قایق بازگشت به ترکیه خواهد داشت. در نهایت پناهندگان آنقدر خسته است که آنها را متوقف پارو. در آن زمان آنها شد و در نهایت نجات ترکیه گارد ساحلی وجود دارد به سختی هر درجه به سمت چپ در پشت قایق خود را. در ترکیه صحبت می کنیم 16 ساله فرهاد. صدای او می لرزید; او مضطرب و نا امید و محزون. این بوده است که برای پنجمین بار تلاش ناموفق.

Photo by the Turkish coast guard command of the dinghy damaged in an attack (sg.gov.tr)

این تصویر ارائه شده توسط ترکیه گارد ساحلی فرمان نشان می دهد که آسیب دیده بادی قایق استفاده می شود فرهاد و همکار پناهندگان

'هیچ سمت خوب در اینجا'

ترکیه گارد ساحلی به طور منظم منتشر عکس از این "نجات." اما همه ناظران در منطقه دولت یونان است که نه تنها حزب گزارش نقض قانون است. همه بیش از حد اغلب آنها می گویند طرف ترکیه نیز صرف زمان طولانی تماشای ترجیح می دهند به فیلم یونانی خود همتایان اتهام سوء رفتار به جای اقدام بی درنگ برای نجات پناهندگان در پریشانی. "وجود دارد هیچ سمت خوب در اینجا چون هر دو طرف در حال بازی یک بازی در پشت مردم آسیب پذیر می گوید:" تامی اولسن بنیانگذار پلت فرم AegeanBoatReport. "و اتحادیه اروپا به نظر می رسد که با توجه یونان چراغ سبز برای این است." اولسن است با دقت مستند پناهندگان جنبش در دریای اژه پس از 2017.

ادامه مطلب: یونان, ترکیه در مرز اختلاف پس از اشغال جزیره اشغال

گاهی پناهندگان به طور مستقیم بین دو جبهه. این چیزی بود که اتفاق افتاد در ژوئن 22, هنگامی که یک قایق حامل 35 مردان و زنان و کودکان به عقب کشیده شد از یونانی آب نسبت به ترکیه است. یک پناهنده فیلم برداری صحنه است. یک بار دیگر, این ویدیو نشان می دهد یک قایق تورم سفت و سخت با یک خدمه مردان در سیاه و سفید و پشت آن به وضوح قابل تشخیص یک گارد ساحلی یونان رگ.

معلوم نیست چه اتفاقی می افتد بعدی. پناهندگان که در قایق است که گزارش یک گشت قایق ناگهان شتافت به سمت کشتی یونانی و عکس از کار اخراج شدند. وحشت شکست در میان پناهندگان. در حالی که ما در حال بررسی ارتباط ما به طور ناگهانی دیدن یک چهره آشنا: 16-year-old فرهاد ما با آنها از دست داده بود تماس بگیرید.

در این فیلم او در حال صحبت کردن به یک اپراتور از اروپا شماره اضطراری 112. "شما باید آرامش خود را حفظ و آنها را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. آنها در مورد محل سکونت خود می گوید:" یک صدای زن در زبان انگلیسی با لهجه یونانی. "یونانی ساحل پاسداران در نزدیکی بیش از حد نزدیک به ما" فرهاد می گوید او را دوباره به وضوح نا امید. "آنها در حال تماشای ما می دانند که در آن ما هستند. هنگامی که آنها می آیند؟" "در اسرع وقت" را تکرار کند. "صبر و آنها خواهد آمد. خوب؟" و سپس او به پایان می رسد تماس بگیرید.

دویچه وله استر Felden و امان الله جواد کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن