آمریکا انجام شده است با مغلوب ساختن پیشی جستن و احمق بی رحمانه مرد سخت اعمال

در طول باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری, شکایت شایع شد که او نیست بودن "دشوار" به اندازه کافی. نه به اندا

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

در طول باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری, شکایت شایع شد که او نیست بودن "دشوار" به اندازه کافی. نه به اندازه کافی دشوار در سیاست خارجی در داعش در روسیه و نه به اندازه کافی دشوار در این جمهوریخواهان بودند که stonewalling دستور کار خود در واشنگتن است. آنچه که مردم فکر می کردند که می خواستم یک رئیس جمهور که در آن وجود دارد و دست کشیدن برخی از جمجمه هم مثل هریسون فورد مشت-مبارزه در 30 ، 000 فوت در نیروی هوایی یک یا Macho Man Randy Savage شکستن دیوار چهارم به تضمین حریف خود را خوش شانس خواهد بود به فرار با او زندگی بسیار کمتر کمربند قهرمانی. (دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه در دست شاهد وحشی و ادعا WWF را ساختگی کمربند). ما می خواستیم فریاد و تریبون تپش و فیلم اکشن یک آستر. ما امریکا لعنتی را! من سمیت یا من مرگ!

اما تهمت ثابت کرده است که داشتن واقعی متخاصم "tough guy" رئیس جمهور داره. ما در حال گره در ده بی سابقه بحران و افرادی که قرار است به مدیریت آنها هستند بیش از حد متمرکز بر ساخت جمهور احساس او را به انجام یک کار خوب در واقع به حل مشکلی که قرار است حل شود. ما نمی توانیم پس از بازی تک صدایی ما راه خروج از این. ما نمی توانیم دست کشیدن از یک بیماری همه گیر با یک صندلی تاشو.

آن را طولانی نیست قبل که سلطه گر مردانگی چیزی بود که جریان اصلی فرهنگ آمریکایی مورد تحسین قرار گرفته اما به عنوان برگ برنده را شکست کوه و به عنوان همراهی دستیارش و bootlickers خود را دنبال خدا-پادشاه مثال شده است وجود دارد هرگز یک زمان هنگامی که خود توصیف مردانه مردان باید نگاه مسخره تر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن