Hachalu Hundessa: قتل اتیوپی صدای خواننده جرقه ناآرامی

Hachalu Hundessa — مشهور برای سیاسی خود آهنگ ها — تا به حال در نظر گرفته شده است یک صدا برای اتیوپی اورومی گرو

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

Hachalu Hundessa — مشهور برای سیاسی خود آهنگ ها — تا به حال در نظر گرفته شده است یک صدا برای اتیوپی اورومی گروه قومی در طول سال تظاهرات ضد دولتی در اعتراض به. سنگین خشونت های گزارش شده پس از قتل است.

برجسته اورومی خواننده و ترانه سرا Hachalu Hundessa شد در روز دوشنبه در آدیس آبابا حومه Gelan آپارتمان.

زمینه برای این هنرمند مرگ روشن نشد اگر چه سفارت آمریکا در پایتخت اتیوپی گفت: Hundessa حامیان حال سرزنش نیروهای امنیتی و "فرض کنیم یک انگیزه سیاسی" برای جرم و جنایت.

موسیقی: یک ابزار اعتراض

سه نفر کشته شدند در روز سه شنبه و نفر دیگر زخمی زمانی که تظاهرات فوران گزارش خبرگزاری Agence France-Presse. اینترنت تعطیل عمده جاده ها مسدود شد, لاستیک سوخته و دود دیده می شد مواج در سراسر شهرستان.

سفارت آلمان در آدیس آبابا مردم هشدار داد برای جلوگیری از زیادی جمعیت و رانندگی را از طریق شهرستان با استناد به فراخوان برای تظاهرات در رسانه های اجتماعی.

'صدای یک نسل'

اتیوپی نخست وزیر Abiy احمد با ابراز تسلیت و توییتی که بررسی شد و در حال حاضر در راه است.

An equestrian statue of Ras Makonnen is demolished by demonstrators

یک اسب سواری مجسمه Ras Makonnen است و تخریب توسط تظاهرکنندگان

Hundessa در سال 2017 توصیف بود OPride.com به عنوان یک "برق صدای یک نسل است که شورش" پس از اهدا پورتال را اورومی فرد است.

"برای گرفتن و ابراز سرخوردگی و خشم و امید اورومی معترضان از طریق انقلابی, شعر برای شجاعت هجوم اجباری سرکوب مخالفان و با قاطعیت اعلام 'ما در اینجا و نه هر جای رفتن'; برای ارائه تکان دهنده موسیقی متن فیلم به جوانه زدن اورومی انقلاب; برای شکستن ترس و موانع ساختاری از طریق محرک های موسیقی داستان سرایی و برای متحد کردن اورومی توده ها و تقویت خود جمعی حسرت برای تغییر Haacaaluu Hundeessaa است OPride را اورومی فرد از 2017."

این اورومی, اتیوپی بزرگترین گروه قومی گرفته بود به خیابان به شکایت در مورد آنچه آنها درک به عنوان حاشيه و آزار و اذیت توسط دولت مرکزی.

Ethnic distribution in Ethiopia

اتیوپی تنوع

اورومی تظاهرات ساخته شده بین المللی عناوین زمانی که اتیوپی صدای دونده از راه دور-Feyisa Lilesa — عضو اورومی جامعه — رسیده به پایان رساندن خط بالا بردن خود را از دست عبور در ریو 2016 بازی های المپیک است. عبور دست را تبدیل به نماد ضد دولتی جنبش آغاز شده است که در Oromia منطقه و گسترش شمالی به Amhara منطقه است.

در اوج تظاهرات ضد دولتی, تظاهرات Hachalu به یک کنسرت در آدیس آبابا, آواز آهنگ ها که صحبت می کرد به نگرانی در میان اورومی که آنها تا به حال شده است از لحاظ اقتصادی و سیاسی به حاشیه رانده شده.

"این Oromos آیا هر آنچه که ما می تواند ما انجام داده اند ما بهترین ما می توانیم بیش از این است. ما در خدمت کوچک و بزرگ مردم فقط بنابراین ما می توانیم با هم زندگی می کنند اما ما نمی توانیم تحمل آن دیگر" شد از آلبوم یک آهنگ.

اتیوپی هیچ غریبه ای به خشونت های قومی. با بیش از 80 گروه های مختلف قومی و آفریقا دومین کشور بر اساس جمعیت این کشور بسیار متنوع و اختلافات بین گروه های مختلف اغلب مارپیچ به خشونت.

kw/stb (dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن