نروژی اولین Netflix فیلم جسد راه اندازی اکتبر 22

امروز اعلام شد که اولین نروژی Netflix فیلم جسد را راه اندازی اکتبر 22 در سطح جهان در Netflix بکشد. این فیلم نو

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

امروز اعلام شد که اولین نروژی Netflix فیلم جسد را راه اندازی اکتبر 22 در سطح جهان در Netflix بکشد. این فیلم نوشته شده است و کارگردان جوان و با استعداد مدیر Jarand Herdal و ستاره Gitte Witt Thorbjørn Harr و توماس Gullestad.

جسد یک نروژی روانی فیلم ترسناک که ما را در یک سفر که در آن بشریت است که برای قرار دادن یک آزمون و ستاره در میان دیگران Gitte ویت (غیر ممکن است), Thorbjørn Harr (وایکینگ ها در 22 ژوئیه) توماس Gullestad (12 مرد) و Kingsford Siayor شناخته شده از نروژی Netflix اصلی خانه برای کریسمس.

در گرسنه پس از یک فاجعه هسته ای بی مو (Gitte ویت) و یعقوب (توماس Gullestad) و دختر خود را آلیس (تووا اولیویا Remman) در لبه بقا. یک روز در این هتل محلی دعوت بازماندگان برای حضور در یک تئاتر بازی با یک وعده غذایی گنجانده شده است به عنوان یک خیریه تلاش برای کمک به کسانی که نیاز دارند. سمت چپ با انتخاب از سه خانواده تصمیم به رفتن به هتل که در آن مدیر Mathias (Thorbjørn Harr) معرفی کل هتل به عنوان مرحله. شرکت کنندگان داده می شود ماسک را به کمک به آنها را جدا از بازیگران اما این بازی طول می کشد وهم آور به نوبه خود زمانی که مخاطبان شروع به ناپدید می شوند. خط بین واقعیت و تئاتر به سرعت تار تا زمانی که آلیس از بین می رود در مقابل لئو و یعقوب وجود دارد و دیگر جایی برای شک: چیزی بسیار اشتباه است با Mathias' هتل.

بازیگران نیز شامل Maria Grazia De Meo (Kathrine) سه تایی Wiggen (Rakel), Bente Børsum (Vivian), Jonathan رودریگز (دیوید), Stig Frode Henriksen (هانس) و Helge Jordal (Ticketmaster).

این فیلم تولید شده توسط Espen شاخ و Kristian رشته Sinkerud از Motion Blur فیلم. جسد این است که برای راه اندازی به طور انحصاری در Netflix بکشد در سطح جهانی اکتبر 22.

***

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد جسد در www.netflix.com/cadaver

در مورد Motion Blur فیلم

Motion Blur فیلم تاسیس شد در سال 2012. آخرین محصولات شامل آموندسن (2019) کارگردان Espen Sandberg, 12th Man (2018) کارگردان Harald Zwart و سریال صندوق نفت (2018) کارگردان Harald Zwart و Petter Holmsen. Motion Blur فیلم هدف این است که به اسکاندیناوی رهبر در تولید نوع movies and TV-series به صورت گسترده تر مخاطبان بین المللی.

در مورد Netflix

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی خدمات با 183 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب