میلیاردر Kanye West شرکت می شود چند دلار PPP وام از مغلوب ساختن پیشی جستن Admin

میلیاردر رپ و کفش طراح Kanye West شرکت دریافت کرده چند دلار وام به عنوان بخشی از دولت فدرال coronavirus بسته م

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

میلیاردر رپ و کفش طراح Kanye West شرکت دریافت کرده چند دلار وام به عنوان بخشی از دولت فدرال coronavirus بسته محرک با توجه به سوابق پنجشنبه منتشر شد توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده را اداره کسب و کار کوچک.

پول تحویل داده شد در آخرین دور از چک برنامه حفاظت از بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت 2 تریلیون دلار مراقبت در عمل طراحی شده برای تسکین اقتصادی به کسب و کارهای کوچک در طول coronavirus بیماری همه گیر.

Yeezy, LLC یک شرکت کالیفرنیا است, ذکر شده در خزانه ورود به سیستم به عنوان یک دریافت کننده وام به ارزش بین 2 میلیون و 5 میلیون دلار. این شرکت خود را شناسایی به عنوان نر و متعلق به یک سیاه و سفید و یا آفریقایی-آمریکایی کسب و کار. آن گفت: 160 شغل ذخیره شد با استفاده از وام.

کالیفرنیا سوابق کسب و کار لیست Kanye West به عنوان مدیر Yeezy, LLC یک شرکت تاسیس شده در دلاور و اجرا از لا پالما کالیفرنیا ، غرب Yeezy کفش کتانی امپراتوری گزارش شده 1.5 میلیارد دلار در سال گذشته است.

غرب وام به شمار عمده سوالات از تضاد منافع با توجه غرب را صریح حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او چندین بار به کاخ سفید و ظالمانه اسراف در شیوه زندگی او منجر با همسر کیم کارداشیان غرب است.

هر دو او و همسرش در جشن رسیدن میلیاردر وضعیت شده است. پس از به طور موثر در شکست سال پیش غرب تبدیل بخت و اقبال خود اطراف خود را با بهترین فروش Yeezy کفش و محقق میلیاردر وضعیت در ماه آوریل با توجه به فوربس.

هفته گذشته همسر خود ادعا کرد که یک میلیاردر ، "من افتخار من, زیبا, همسرم, Kim Kardashian West رسما برای تبدیل شدن به یک میلیاردر" در غرب توییتی در کنار یک عکس از برخی از سبزیجات است.

PPP وام های در دسترس برای شرکت های با کمتر از 500 کارمند نوشته شده توسط دولت اگر شرکت ها صرف پول در هزینه های واجد شرایط و حفظ درصد معینی از کارکنان در طول بیماری همه گیر.

لیست 40,000 شرکت ها برای دریافت وام از 150.000 دلار و بالاتر ساخته شده بود روز دوشنبه پس از شکایت از دموکرات ها که دور قبلی بودجه شد شفاف نیست.

این برنامه شده است گرفتار مسائل از دیجیتال پورتال که سقوط کرد به عنوان به زودی به عنوان برنامه های کاربردی باز به بانک ها اولویت خود را بزرگترین مشتریان به مغلوب ساختن پیشی جستن-دوستانه شرکت های دریافت وام های بزرگ را. بسیاری از شرکت های بزرگ مانند لرزش زیستن و دانشگاه هاروارد بازگشت وام پس از جذب تبلیغات منفی.

وام از 150.000 دلار و بالاتر از نمایندگی حدود 13 درصد از وام های تایید شده اما حدود سه چهارم از کل وام دلار مصوب با توجه به CNBC.

Yeezy, LLC شده است تماس, برای اظهار نظر ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب