هالی برتون اشکال استراتژیک توافق با مایکروسافت و Accenture برای پیشبرد دیجیتال قابلیت

هالی برتون (NYSE: HAL), Microsoft Corp. (Nasdaq: MSFT) و Accenture (NYSE: ACN) امروز اعلام کرد آنها وارد شده ب

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

هالی برتون (NYSE: HAL), Microsoft Corp. (Nasdaq: MSFT) و Accenture (NYSE: ACN) امروز اعلام کرد آنها وارد شده به پنج سال پیمان استراتژیک برای پیشبرد هالی برتون دیجیتال قابلیت های Microsoft Azure.

طبق این توافق نامه هالی برتون را کامل حرکت خود را به ابر مبتنی بر سیستم عامل های دیجیتال و تقویت آن مشتری ارائه توسط:

  • افزایش زمان واقعی سیستم عامل برای گسترش کنترل از راه دور عملیات
  • بهبود تجزیه و تحلیل قابلیت با هالی برتون اطلاعات لیک با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی و
  • تسریع در به کارگیری از فن آوری های جدید و برنامه های کاربردی از جمله SOC2 انطباق برای هالی برتون را به طور کلی سیستم قابلیت اطمینان و امنیت.

"پیمان استراتژیک با مایکروسافت و Accenture یک گام مهم در ما اتخاذ فن آوری های جدید و برنامه های کاربردی به منظور افزایش دیجیتال ما قابلیت درایو اضافی چابکی کسب و کار و کاهش هزینه های سرمایه" گفت: Jeff Miller, Halliburton رئیس جمهور & مدیر عامل شرکت. "ما هیجان زده در مورد مزایای مشتریان و کارکنان متوجه خواهد شد که از طریق این توافق فرصت بیشتری به اهرم باز ما رویکرد معماری به نرم افزار تحویل."

"حرکت به ابر اجازه می دهد تا شرکت ها برای ایجاد بازار-شکل دادن به مشتری ارائه و رانندگی ملموس نتایج کسب و کار" گفت: Judson Althoff معاون اجرایی رئیس جمهور مایکروسافت در سراسر جهان کسب و کار تجاری. "از طریق این اتحاد با هالی برتون و Accenture ما اعمال قدرت از ابر برای باز کردن قفل دیجیتال و قابلیت های است که ارائه مزایای هالی برتون و مشتریان آن است."

این توافق همچنین امکان مهاجرت از همه هالی برتون فیزیکی مراکز داده به لاجوردی که ارائه می شود شرکت های درجه خدمات ابری در مقیاس جهانی ارائه می دهد و پایداری مزایای. Accenture را از نزدیک کار با مایکروسافت در رابطه با خود Avanade سرمایه گذاری مشترک برای کمک به انتقال هالی برتون دیجیتال قابلیت ها و کسب و کار-برنامه های کاربردی مهم برای لاجوردی. Accenture خواهد اهرم جامع آن ابر مهاجرت چارچوب است که به ارمغان می آورد صنعتی همراه با قابلیت های منحصر به فرد ابزار و روش ها و اتوماسیون برای سرعت بخشیدن به هالی برتون داده مرکز مهاجرت و ارائه اضافی برای تحول ،

"ساختمان های دیجیتال هسته و پوسته پوسته شدن آن به سرعت در سراسر یک کسب و کار است که تنها ممکن است با یک پایه قوی در ابر گفت:" جولی, شیرین, ارشد اجرایی, Accenture. "هالی برتون را به رسمیت می شناسد که این پایه و اساس ضروری را ارائه نوآوری و بهره وری و استعداد مزایای انجام کارهای متفاوت و سریع است. ما در حال افتخار به بخشی از رانندگی این تحول تغییر می سازد که ما با سابقه طولانی کار با هالی برتون و مایکروسافت است."

این شرکت انتظار می رود برای تکمیل صحنه مهاجرت تا سال 2022.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.

در مورد هالی برتون

تاسیس در سال 1919 هالی برتون یکی از بزرگترین ارائه دهندگان محصولات و خدمات به صنعت انرژی است. با حدود 50000 کارکنان نمایندگی 140 ملیت در بیش از 80 کشور شرکت کمک می کند تا مشتریان خود را به حداکثر رساندن ارزش در سراسر چرخه عمر از مخزن – از محل هیدروکربن ها و مدیریت داده های زمین شناسی برای حفاری و شکل گیری ارزیابی خوبی ساخت و ساز و تکمیل و بهینه سازی تولید و در سراسر زندگی از دارایی. بازدید از وب سایت این شرکت در www.halliburton.com. اتصال با هالی برتون در Facebook, Twitter, LinkedIn Instagram و یوتیوب.

در مورد Accenture

Accenture پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خدمات در استراتژی و مشاوره, سلامت, فناوری و عملیات های دیجیتال با قابلیت های سراسر همه از این خدمات است. ما ترکیب بی نظیر تجربه و تخصصی قابلیت های سراسر بیش از 40 صنایع — طراحی شده توسط بزرگترین شبکه ای از فن آوری های پیشرفته و هوشمند عملیات مراکز. با 513,000 مردم خدمت به مشتریان در بیش از 120 کشور Accenture به ارمغان می آورد نوآوری مستمر برای کمک به مشتریان بهبود عملکرد خود و ایجاد ارزش پایدار در سراسر شرکت است. دیدار ما در www.accenture.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن