ما تحریم های چینی اشخاص بیش از موارد نقض حقوق بشر

او گفت: "آن را تحریم نه چینی اشخاص برای نقض حقوق بشر علیه Uighurs و دیگر گروه های اقلیت. این حرکت پس از چین تح

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

او گفت: "آن را تحریم نه چینی اشخاص برای نقض حقوق بشر علیه Uighurs و دیگر گروه های اقلیت. این حرکت پس از چین تحمیل یک قانون است که سرکوب جنبش دموکراسی خواهی در هنگ کنگ است.

وزارت بازرگانی ایالات متحده روز جمعه گفت: تحریم یک دولت چین موسسه و همچنین هشت شرکت های چینی بیش از نقض حقوق بشر علیه Uighurs و دیگر گروه های اقلیت در چین غربی سین کیانگ منطقه است. آن را پس از چینی قانونگذاران پیشنهاد یک قانون است که قرار دادن محدودیت های شدید در جنبش دموکراسی خواهی در هنگ کنگ است.

"این نه احزاب همدستی در نقض حقوق بشر و نقض متعهد در چین کمپین سرکوب توده بازداشت خودسرانه بیگاری و بالا و فن آوری نظارت در برابر Uighurs قومی قزاق ها و دیگر اعضای گروه های اقلیت مسلمان در سین کیانگ اویغوری منطقه خودمختار" وزارت بازرگانی در بیانیه ای گفت.

آمریکا را تحریم دو نهاد چینی وزارت امنیت عمومی موسسه علوم قانونی و عکسو Huafu پارچه برای "مشارکت در نقض حقوق بشر و نقض حقوق بشر." هفت شرکت های دیگر خواهد بود تحریم را قادر می سازد برای نظارت در سین کیانگ وزارت بازرگانی گفت:, و اضافه کرد که همه خواهد بود موضوع به محدودیت از صادرات از ما.

ادامه مطلب: زندانی اویغوری استاد آزادی نشان می دهد که چگونه پکن نیروهای وفاداری

چین حرکت می کند در برابر دلار هنگ کنگ

تحریم اعلام شد و پس از چین ساخته شده حرکت می کند به تصویب محکوم امنیت ملی قانون در نیمه خودمختار سرزمین از هنگ کنگ.

این قانون پیشنهادی در لایحه ارسالی جمعه را ممنوع secessionist و خرابکارانه فعالیت به عنوان به خوبی به عنوان تروریسم و دخالت خارجی. قبل از coronavirus بحران سال گذشته هنگ کنگ را لرزاند ماه از دموکراسی تظاهرات که گاهی منجر به درگیری های خشونت آمیز بین پلیس و معترضان.

هنگ کنگ مجلس لی Cheuk-یان گفت: در یک جلسه مطبوعاتی که این لایحه نقض "یک کشور دو سیستم" چارچوب تضمین شده به شهر پکن.

آنها در حال تلاش برای ممنوعیت هر سازمان در هنگ کنگ که جرات به صحبت کردن در برابر حزب کمونیست" او با اشاره به حزب حاکم در چین است.

ادامه مطلب: هنگ کنگ مخالفان و فعالان اسلم چین برنامه ریزی شده قانون تامین

'فاجعه پیشنهاد'

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo توصیف این پیشنهاد به عنوان "فاجعه بار باشد."

"این تصمیم به دور زدن هنگ کنگ را به خوبی تثبیت فرآیندهای قانونی و نادیده گرفتن اراده مردم هنگ کنگ خواهد بود ناقوس مرگ برای درجه بالایی از استقلال پکن وعده داده شده," او گفت:.

وزرای خارجه انگلستان و استرالیا و کانادا نیز منتشر شد بیانیه مشترک گفته آنها "عمیقا نگران" درباره این قانون پیشنهادی.

تحریم های جدید می آیند به عنوان تنش کوه بین ایالات متحده و چین است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم پکن از پوشش تا ریشه های کروناویروس که به نظر می رسد برای اولین بار در چین در شهر ووهان در ماه دسامبر سال گذشته است.

ایالات متحده به تازگی افزایش یافته است و انتقاد خود را از, چگونه چین رفتار اقلیت های قومی در سین کیانگ. در ماه اکتبر گذشته قانونگذاران تحریم 28 چینی اشخاص خود را برای مشارکت در نقض حقوق بشر در منطقه است.

اویغوری فعالان و شاهدان ادعا می کنند که چین در تلاش است به زور ادغام مسلمان اقلیت های قومی ، چین گفته است که با ارائه آموزش های حرفه ای و دلسرد افراط گرایی است.

kp/aw (AP, AFP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن