همیلتون: نخبگان F1 'سکوت' در میان نژادپرستانه بی عدالتی

قهرمان راننده لوئیس همیلتون ناودان "white-dominated" فرمول یک برای خود یک هفته سکوت بیش از امریکا جورج فلوید م

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

قهرمان راننده لوئیس همیلتون ناودان "white-dominated" فرمول یک برای خود یک هفته سکوت بیش از امریکا جورج فلوید مرگ و نژاد پرستی. بسکتبال مایکل جردن می گوید که او "واقعا دردناک."

همیلتون متهم مسابقه موتور رهبران صنعت از "ماندن سکوت" برای بیش از حد طولانی پس از مینه سوتا مرگ یک مرد سیاه و سفید در یک پلیس گردن-نگه دارید که تکامل به ضد نژادپرستانه تظاهرات در سراسر جهان است.

به Instagram اواخر یکشنبه Hamilton پدر است که از Trindad و توباگو گفت: فرمول یک سر: "من می بینم کسانی از شما که به ماندن سکوت برخی از شما بزرگترین ستاره... هنوز شما خاموش ماندن در میان بی عدالتی است."

"نه نشانه ای از کسی در صنعت است که البته سفید-سلطه, ورزشي," اضافه شده بریتن و مرسدس خلبان که به مدت طولانی به دنبال F1 تنوع و اضافه کرد "من یکی از مردم تنها از رنگ وجود دارد و در عین حال من به تنهایی."

خود کلامی نیش به دنبال داشت دیگر رانندگان F1 چارلز لکلرک و جورج راسل.

"من هنوز در تلاش برای پیدا کردن کلمات برای توصیف قساوت از برخی از فیلم من دیده ام در اینترنت ایم" فراری Lerclec. "نژادپرستی نیاز به ملاقات با اقدامات نه سکوت."

ادامه مطلب: 'سابقه ترک یک مسابقه نیاز به تنظیم شود'

راسل که درایو برای ویلیامز گفت که او در ابتدا احساس خارج از محل به اشتراک گذاری افکار خود را اما در ادامه: "آن زمان ما همه با هم ایستاده و پا زدن نژادپرستی از جوامع ما برای خوب است. استفاده از صدای خود را گسترش آگاهی به عنوان دور به عنوان شما می توانید."

آلمان اخبار ورزشی آژانس SID نقل جدید مک لارن استخدام Daniel Ricciardo از استرالیا به عنوان توصیف نژادپرستی به عنوان "سم."

تظاهرات مسالمت آمیز خواستار همیلتون

Hamilton, 35, حال تاکید کرد در پیام خود حمایت خود را از تظاهرات مسالمت آمیز و نه "آن غارت و سوختن ساختمان."

تا زمانی که ما به اصطلاح "رهبران ایجاد تغییر" می تواند وجود داشته باشد هیچ صلح اصرار همیلتون "نه فقط امریکا, این, انگلستان, این, کشور اسپانیا, این, ایتالیا, و بیش از همه است."

فرمول یک 22-مسابقه فصل شده است تعلیق با 10 مسابقه لغو و یا به تعویق افتاد از اوایل ماه مارس. این قرار به سر در اتریش در اوایل ماه جولای.

NBA اردن 'واقعا دردناک'

آمریکا NBA بسکتبال مایکل جردن افسانه روز یکشنبه گفت که او "عمیقا متأسف واقعا دردناک و ساده عصبانی" بیش از فلوید مرگ در مینیاپولیس.

ادامه مطلب: khezri می رسد حل و فصل در NFL تبانی کت و شلوار

Black Lives Matter: Jadon سانچو آگهی بازیکنان بوندسلیگا نشان از حمایت

فیلم در هفته گذشته نشان داد یکی در میان چهار پلیس سفید نگه داشتن زانو خود را بر روی دستبند را گردن برای چند دقیقه. او بعد مرده.

تظاهرات در مسابقات بوندسلیگا

در Bundeliga فوتبال یکشنبه, فرانسوی, بازیکن مارکوس Thuram سست عنصر — تقلید از یک سال 2016 ژست سابق NFL quarterback khezri. — پس از به ثمر رساندن گل برای بوروسیا مونشنگلادباخ.

و انگلستان بین المللی Jadon Sanchomarked یکی از اهداف خود برای بوروسیا دورتموند با بلند کردن پیراهن خود را به فاش کردن یک تی شرت تحمل "عدالت برای جورج فلوید."

ما تنیس بزرگ سرنا ویلیامز ارسال شده تصویری از یک عاطفی ناراحت آفریقایی-آمریکایی دختر با گفتن یک جلسه عمومی: "ما مردم و ما نباید به احساس می کنم مثل این."

ipj/rc (SID, AFP, dpa, AP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب