با وجود رویارویی پلیس های عجیب و غریب آزادی مارس قدرتمند بود و صلح آمیز برای عدالت تماس بگیرید

هزاران نفر از معترضان و آب گرفتگی خیابان های پایین منهتن در روز یکشنبه برای دگرباشان جنسی آزادی مارس به صورت س

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

هزاران نفر از معترضان و آب گرفتگی خیابان های پایین منهتن در روز یکشنبه برای دگرباشان جنسی آزادی مارس به صورت سیاه و سفید زندگی می کند و در برابر خشونت پلیس یک پاره علیه خشونت های پلیس است که در ترکیب روح غرور با تماس های در حال انجام از زندگی مهم جنبش است.

اواخر بعد از ظهر گزارش در رسانه های اجتماعی نشان داد اخلال در لحظات رویارویی پس از صلح آمیز مارس با پلیس هل دادن از طریق جمعیت از مردم و در ظاهر به بازداشت چند نفر.

یک NYPD سخنگوی تایید به The Daily Beast که دو نفر دستگیر شدند و در عمل از graffiting یک وسیله نقلیه پلیس و اسپری فلفل مستقر شد در برابر کسانی که سعی در دخالت کند. (استفاده از اسپری فلفل بود "کاملا مجاز" سخنگوی گفت: به عنوان دخالت در بازداشت غیر قانونی است.)

با وجود فیلم ها و رسانه های اجتماعی نوشته است که در ادامه به سطح نمایش پلیس در آینده پس از جمعیت یک سخنگوی وزارت وگرنه با اشاره به حوادث روز شد صلح آمیز و بدون "گسترده گزارش از خشونت و یا هر چیزی که از طبیعت."

شرکت کنندگان برای اولین بار جمع آوری شده تحت داغ آفتاب ظهر در مقابل شهرستان سالن و ساخته شده راه خود را از شمال تا گذشته های تاریخی استون وال در مسافرخانه و در نهایت به میدان واشنگتن پارک. با نزدیک شدن به غرب ایجاد کرد, جمعیت انجامید و نزدیک به یک دوجین شهر بلوک در طول.

شبیه به بسیاری از تظاهرات که همچنان پس از مرگ جورج فلوید آخرین ماه مارس بود نه شهر-تحریم بلکه سوخت صریح خواستار لغو پال خواستار قطع بودجه دولت و پلیس.

داوطلبان کارگردانی معترضان برگزار شد, ترافیک و گذشت کردن لوازم در حالی که حضور پلیس (در پا در وسایل نقلیه و حداقل یک هلیکوپتر) گاهی اوقات افزایش یافت تا در این مسیر می خوردند. مجادلات تنها گزارش در نزدیکی در ماه مارس پایانی در واشنگتن مربع است.

این رویداد مشخص شده 50 سالگرد اولین بار در شهرستان برگزار برای تجاوز+ حقوق (شناخته شده به عنوان کریستوفر خیابان آزادی بعد) در چه بود به شهر نیویورک سالانه بعد از غرور جشن.

با رسمی رژه لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس های عجیب و غریب آزادی مارس بازسازی سیاسی دقت و قصد که مشخص غرور و افتخار از اولین روز با یک حس قوی از همبستگی و تمرد در برابر بی عدالتی است.

این عجیب و غریب آزادی مارس در ابتدا لغو شد و همچنین, اما گروه های مردمی در پشت این رویداد اصلاح غرور ائتلاف تصمیم به دوباره سوار آن را در پی جاری قیام بر ضد بازگشت نژادپرستی.

"هنگامی که ما شاهد فوران اعتراضات ما یادآوری از ایدز-دوران فعالیت" جان کارتر عضو این ائتلاف گفت: روزانه وحش. "وجود دارد که حضور فیزیکی در خیابان صحبت می کند جلد است."

مخالفت با خشونت پلیس یکی از اصول بنیادی از اصلاح غرور که سازماندهی اولین عجیب و غریب آزادی مارس سال گذشته به عنوان counter-برنامه نویسی به شهرستان تصویب شده Stonewall 50 غرور رژه و همراه با حرص و ولع خوردن از حوادث حمایت و احزاب است. اصلاح غرور مقاومت به نفوذ شرکت های بزرگ و بخصوص به پلیس دخالت در این سال به عهده گرفت آشکار تمدید رزونانس.

"ما در حال ضربه زدن به یک دهه تقاطع" از گسترده تر جنبش های عجیب و غریب و حقوق کارتر گفت.

ترانس زنان از رنگ مارشا P. جانسون و سیلویا ریورا که از طلایه داران مدرن LGBTQ+ جنبش حقوق و حق فرض یک محل مرکزی در تاریخ آن در میان پیشگامان ارائه شده در تمثال قوی 20 فوت کردن زمین در پشت خستگی ناپذیر puppeteers.

کارتر همچنین با اشاره به این که بنیانگذاران سیاه و سفید زندگی می کند موضوع را شخصی روابط عجیب و غریب جامعه است. "این یک رابطه مداوم است که می رود به عجیب و غریب جبهه آزادیبخش همکاری با Black Panthers در '60s" کارتر گفت: روزانه وحش. "این همیشه intersectional."

نشانه خواستار عدالت برای Layleen Polanco, نینا پاپ جزی گزنه و دیگر ترانس زنان از رنگ گل رز بالاتر از جمعیت همراه با قدرتمند که با اشاره به اظهارات ضد نژاد پرستی به عنوان اساسی برای عجیب و غریب آزادی ("وجود دارد بدون غرور بدون, سیاه, ترانس زندگی").

در حالی که برخی از شرکت کنندگان در لباس های رنگارنگ و تحریک آمیز سنت غرور هوا بود و قطعا یکی از مقاومت و خواستار عدالت است.

"من اینجا هستم برای پیوستن به هر کس که در مبارزه برای ترانس زندگی به خصوص سیاه, ترانس زندگی"

Jordana, 26

"من اینجا هستم برای پیوستن به هر کس که در مبارزه برای ترانس زندگی به خصوص سیاه, ترانس زندگی" گفت: Jordana, 26 خنک کننده خاموش در سایه ای از یک سایه بان در نزدیکی Stonewall. "من یک ترانس و در این سال به تنهایی 16 از ما کشته شده اند توسط جنایات نفرت."

اگر کشورهای مستقل مشترک المنافع سفید گی مردان در معرض این نوع از خشونت "وجود دارد می تواند خیلی بیشتر توجه" گفت: Jordana نیویورک بومی است. "این بسیار مهم است برای ما برای دریافت اینجا حتی با وجود این ویروس به گسترش صدای ما و رسانه ها با توجه به مبارزات ما."

جمعیت در خیابان شعار می دادند: "آنها نمی توانند آن را انکار Stonewall شد یک شورش!"

"من شده است به بسیاری از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات و من یک فرد همجنسگرا و من احساس می کنم ما باید در خیابان و مبارزه برای حقوق, سیاه, ترانس مردم" گفت: Todd, 53, یک روستای شرق ساکن بوده است حضور غرور حوادث برای بیش از 20 سال است. "این چیزی است که عجیب و غریب غرور باید باشد."

در پارک میدان واشنگتن که در آن خسته و فراوان فعالان و وصل یک سخنران با یک میکروفون گفت: رشد جمعیت: "اگر شما در اینجا برای یک عکس opp شما در اینجا به دلیل اشتباه. اگر شما در اینجا برای قرار دادن منابع به سمت صرفه جویی در مصرف, سیاه, ترانس, بدن من در اینجا برای آن!" نیمکت پر و گروه های کوچک کنار هم نشستیم روی چمن ها شارژ در سایه.

"این واقعیت است که ما قادر به رالی با هم و نقش مهمی در حفاظت از پیشرفت های ساخته ایم و اصرار بر پیشرفت بیشتر—که دلیلی برای جشن"

جان کارتر

"این راهپیمایی نه تنها جشن اما با تمرکز بر مسائل ما هنوز در تلاش برای غلبه بر" گفت: Dylan, 20 آویخته در یک ترانس پرچم و انتظار برای ملاقات با دوستان.

"ما در حال زندگی در یک کشور که در آن عجیب و غریب زندگی است که به طور مستقیم تحت حمله توسط دولت ما" کارتر از اصلاح غرور گفت: روزانه وحش. "این واقعیت است که ما قادر به رالی با هم و نقش مهمی در حفاظت از پیشرفت های ساخته ایم و اصرار بر پیشرفت بیشتر—که دلیلی برای جشن," او گفت:. "ما آن را در قلب ما حتی در عمیق ترین تراژدی ما پیدا کردن راه را به امید و شادی را به زندگی ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن