سازمان ملل متحد: "من اول" رویکرد به کروناویروس باید پایان

در گسترده مصاحبه آمنه محمد گفت: DW جهان باید نشان دادن همبستگی در برابر coronavirus. او همچنین گفت: شورای امنی

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

در گسترده مصاحبه آمنه محمد گفت: DW جهان باید نشان دادن همبستگی در برابر coronavirus. او همچنین گفت: شورای امنیت سازمان ملل نیاز به اصلاحات و ارائه یک شاخه زیتون به ما در آن بن بست با که.

در 75 سالگرد تاسیس منشور ملل متحد آن معاون دبیر کل گفت: خود شده بود متمایز عدم همبستگی در مورد شیوع کروناویروس. آمنه محمد گفت: DW که تعدادی از کشورها به نمایش "من اول" نگرش زمانی که جهان "نیاز به گرد هم می آیند."

اما "این مشکل زمانی که شما قرار داده 193 کشور با هم و شما سعی می کنید برای رسیدن به توافق با منافع مختلف," او گفت:.

محمد رسمیت شناخته شده است که سازمان ملل نیاز به نگاه پس از منافع خود قبل از کمک به دیگران, اما در حال حاضر زمان آن رسیده است که با هم کار کنند. او گفت: "ما درک می کنیم که شما نیاز به قرار دادن ماسک اکسیژن قبل از اینکه شما می توانید رسیدن و کمک به دیگران" اما در حال حاضر وقت آن است که برای "کمک به در که واکنش جهانی."

بیشتر بخوانید: سازمان ملل متحد منشور: پس از 75 سال یک تست استرس برای جهانی آرمان

به دنبال راه حل

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بارها صادر تهدید به خروج ایالات متحده از سازمان ملل متحد سلامت بازوی سازمان بهداشت جهانی (WHO) اما محمد امیدوار است برای پیدا کردن یک راه حل است. او گفت: "زمانی که یک دولت عضو به عنوان مهم ایالات متحده است چالش با راه و شیوه ای که در سازمان ملل کار ما همچنان امیدواریم که ما می توانید صحبت کنید که از طریق چالش و پیدا کردن راه حل برای آن است."

او افزود: "این که آیا آن است که یا هر سازمان دیگر آنها یک عضو مهم از این خانواده و ما قصد داریم به تلاش برای نگه داشتن آنها در خانواده است. و من فکر می کنم که ما را دیده اند دبیر کل و خم شدن به جلو و سعی کنید به حل و فصل برخی از این چالش ها و نگرانی است."

بیشتر بخوانید: سازمان ملل متحد در 75: یک گل سرخ برای صلح

سازمان ملل متحد ارزش ها دست نخورده باقی می ماند

سازمان ملل متحد تشکیل شد 75 سال پیش با خاکستر جنگ جهانی دوم هنوز هم سوختن اما محمد معتقد است بدن "ارزش باقی می ماند امروز به عنوان معتبر آنها در سال 1945. و من فکر می کنم آن کسانی که ارزش ها و واقعیت این است که ما به عنوان یک نهاد تشکیل و در ادامه به دادن امید به آرمان های حفظ صلح است."

محمد گفت که لحظات در تاریخ خود که حفظ صلح سازمان می تواند داشته باشد "انجام بهتر" از جمله در رواندا میانمار و سوریه است.

اما محمد معتقد است که سازمان ملل متحد همواره حق نیت در برخی از ترین در جهان مملو مناطق.

"من فکر می کنم مردم از دست داده اند و زندگی خود را در تلاش برای انجام این کارها. و آنها این کار را با قصد و با ارزش است که ما را مقدس" محمد گفت.

ادامه مطلب: 'جامعه بین المللی به طور کامل شکست خورده در سوریه

اصلاحات در شورای امنیت

وقتی پرسید که آیا او را به حمایت از اصلاحات شورای امنیت سازمان ملل متحد محمد گفت: "البته من خواهد بود. هر چیزی که تبدیل به یک پاسخ بهتر به تلاش برای دستیابی به صلح در جهان امروز است."

اما محمد مشتاق شد به استرس شورا باید برخی از اعتبار. "ما ممکن است باید اجتناب شود جنگ جهانی سوم" او ادامه داد. "من فکر می کنم که اعتبار به سازمان ملل متحد و کاری که ما انجام داده ایم در شورای امنیت."

"اما امروز ما بسیاری از درگیری بیشتر. ما باید نیازهای مختلف. و بنابراین من فکر می کنم که یکی از نیاز به نگاه مناسب بودن برای هدف. و من می خواهم استدلال می کنند که ما می تواند انجام دهد بهتر است."

آخرین مطالب