هارپر به انتشار Charles M. ضربه را شیطان شما می دانید یک قدرت مانیفست

هارپر اعلام کرد که تاریخ انتشار فوریه 2, 2021 برای Charles M. ضربه را شیطان شما می دانید یک قدرت مانیفست. معام

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

هارپر اعلام کرد که تاریخ انتشار فوریه 2, 2021 برای Charles M. ضربه را شیطان شما می دانید یک قدرت مانیفست. معامله به صورت جهانی حقوق مذاکره شد دیوید کوهن از Aevitas خلاق مدیریت با هارپر رئیس جمهور و ناشر جاناتان برنهام و جنیفر برته معاون ارشد رئیس جمهور و سردبیر اجرایی است که در ویرایش این کتاب است.

تحسین مقاله نویس نیویورک تایمز هرگز می خواستم برای نوشتن یک "مسابقه کتاب است." اما به عنوان خشونت علیه مردم سیاه و سفید—هر دو جسمی و روانی—به نظر می رسید تنها به افزایش در سال های اخیر به اوج خود رسید در تاریخی همه گیر و اعتراضات تابستان سال 2020 ضربه احساس مجبور به نوشتن یک داستان جدید برای آمریکایی های سیاه و سفید. نقشه کشی در تاریخ سیاسی مشاهدات و تجربه شخصی به عنوان یک پسر از جنوب شیطان شما می دانید پیشنهاد چیزی کمتر از بی پروا ترین بازی قدرت توسط مردم در تاریخ این کشور و همچنین به عنوان یک نقشه راه برای برابری.

جاناتان برنهام گفت: "به عنوان دیرین طرفداران چارلز ضربه کار ما هیجان زده به انتشار شیطان شما می دانید در اوایل سال آینده. ما نمی توانیم صبر کنید برای به اشتراک گذاشتن این نوشته های رویایی کتاب با جهان است."

چارلز دهان هم رابطه گفت: "زمانی که من شروع به کار بر روی این کتاب سالها پیش از آن بر خاست از ظهور آمدن من به وضوح ببینید یک مسیر رو به جلو برای سیاه امریکا است که آیا نیاز به kowtowing قبل از سفید ساختارهای قدرت و یا بازی به همدردی. در پایه آن برابری است که در مورد قدرت: دسترسی برابر به آن برابر درمان توسط آن و برابر با کنترل بیش از آن. زمان است در پایان برای مردم گدایی و التماس راهپیمایی و شعار به صورت عادلانه سهام که در قدرت است. زمان آن رسیده است تا به سادگی فرض می کنیم آن را به استفاده از قانون اساسی خود را به عنوان وسیله نقلیه است. من نوشته این کتاب نه به عنوان یک مراقبه در مسابقه نه به عنوان یک protestation, اما به عنوان یک طرح. یک مانیفست."

درباره نویسنده:
Charles M. ضربه تحسین نگار و op-ed ستون نویس نیویورک تایمز که به نظر می رسد اغلب در سی ان ان. او نویسنده تحسین منتقدان نیویورک تایمز پرفروشترین خاطرات آتش خفه شو در استخوان من. او در آتلانتا.

در مورد HARPERCOLLINS:
HarperCollins Publishers دومین مصرف کننده و ناشر کتاب در رابطه با عملیات در 17 کشور جهان است. با 200 سال سابقه و بیش از 120 مارک چاپی در سراسر جهان هارپر کالینز منتشر حدود 10000 کتاب های جدید در هر سال در 16 زبان است و چاپ و دیجیتال فروشگاه از بیش از 200 ، 000 عنوان. نوشتن در سراسر ده ها تن از ژانرهای HarperCollins نویسندگان عبارتند از برندگان جایزه نوبل جایزه پولیتزر جایزه ملی کتاب جایزه نیوبری و Caldecott مدال و جایزه بوکر. HarperCollins که مقر آن در نیویورک است یک شرکت تابعه از اخبار پارسیان (Nasdaq: NWS, NWSA; ASX: NWS, NWSLV) و می تواند آنلاین بازدید در corporate.HC.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن