ما بلوک های سازمان ملل در coronavirus همه گیر

شورای امنیت سازمان ملل بود در آستانه رای گیری در یک لایحه است که باید با پشتیبانی آتش بس در جهانی درگیری بهتر

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

شورای امنیت سازمان ملل بود در آستانه رای گیری در یک لایحه است که باید با پشتیبانی آتش بس در جهانی درگیری بهتر به مقابله با COVID-19 شیوع. آمریکا مانع از رای سرزنش چین و این که.

ایالات متحده مانع از رای گیری شورای امنیت سازمان ملل در قطعنامه ای خواستار آتش بس در جنگ زدگان کشور به تمرکز منابع در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس به گفته دیپلمات ها.

"ایالات متحده نمی تواند حمایت فعلی پیش نویس" در این کشور هیئت گفت: 14 عضو دیگر شورای امنیت در روز جمعه.

دیپلمات ایالات متحده به خبرنگاران گفت: بعد از آن که در جریان اختلافات با چین شد یک عامل در این تصمیم گیری. چین تا به حال "بارها و بارها مسدود شده سازش را که اجازه داده این شورا را به حرکت به جلو" یک دیپلمات به خبرگزاری فرانسه گفت news agency.

ادامه مطلب: میانمار: درگیری های مسلحانه قرار می دهد ترمز در COVID-19 پاسخ

پیش نویس این روش را مجاز حامیان این لایحه فرانسه و تونس به آن را به رای می دهند. این پیش نویس به نام همه ملت به "افزایش هماهنگی" در مقابله با ویروس و به نام برای توقف در جنگ در سراسر جهان است.

"به نظر ما شورا یا باید ادامه با رزولوشن محدود برای حمایت از آتش بس و یا گسترش قطعنامه که به طور کامل آدرس نیاز برای تمدید کشورهای عضو تعهد به شفافیت و پاسخگویی در زمینه COVID-19:" ما از وزارت امور خارجه آمریکا نماینده.

ما رد ذکر است که

آمریکا نیز حاضر به حمایت از زبان است که شورای امنیت برنامه ریزی شده برای استفاده در این پیش نویس برای توصیف سازمان بهداشت جهانی (WHO). رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه گذشته اعلام کرد ما را تعلیق کمک های مالی به این که ساخت چین بزرگترین حامی مالی ژنو مبتنی بر بدن است.

پیش نویس روش برجسته "نیاز فوری به حمایت همه کشورها و همچنین تمام نهادهای مربوطه سازمان ملل از جمله تخصصی سازمان بهداشت و درمان." این دیده می شد به عنوان یک ضمنی اشاره به این که اما نه به طور مستقیم نام آژانس سازمان ملل متحد به منظور دلجویی از ما.

بیشتر بخوانید: کشورهای اروپایی اصرار "آتش بس بشردوستانه" در لیبی

به نظر می رسد که اشاره شد هنوز هم بیش از حد صریح و روشن برای ما. مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا متهم کرد که از کم اهمیت جلوه دادن جدیت از شیوع بیماری در ماه ژانویه به منظور حفاظت از چین و امتناع از علنا محکوم آسیایی ابرقدرت.

سازمان ملل متحد رئیس آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ شروع به هل دادن برای جهانی آتش بس از مارس 23. نگرانی برای پیامدهای یک شیوع کروناویروس در حال رشد در جنگ زده مانند مناطق ادلب در سوریه و یمن است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد ساخته شده از پنج عضو دائم و 10 غیر عضو دائم می تواند با تصویب قطعنامه را با حفظ صلح و امنیت است. به عنوان یک عضو دائم ایالات متحده می تواند از حق وتو و بلوک رای.

اد/mm (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب