دارای شواهد King Midas' وفات یافت شده است?

یکrchaeologists در ترکیه ممکن است در نهایت شناسایی بقایای یک شهر باستانی در قونیه دشت در جنوب کشور است. این کش

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

یکrchaeologists در ترکیه ممکن است در نهایت شناسایی بقایای یک شهر باستانی در قونیه دشت در جنوب کشور است. این کشف زمانی رخ داد که یک کشاورز محلی به آنها گفتم در مورد عجیب و غریب محاط سنگ بود که نیمه مستغرق در کانال آبیاری در این نزدیکی. سنگ بلوک ثبت اطلاعات حدود 3000 سال از پیروزی فراهم می کند که ملموس شواهد تاریخی برای وفات King Midas او معروف "Midas لمسی."

سنگ خود را کشف شده و ترجمه شده در تابستان گذشته توسط دانشمندان از دانشگاه شیکاگو شرقی موسسه به عنوان بخشی از یک پروژه بین المللی برای بررسی زیادی برنز و عصر آهن حل و فصل (3500-100 B. C.) در Türkemn-Karahöyük. باستان شناسان می دانستند که حل و فصل شد unexcavated شهر باستانی اما آنها نمی دانند آن اهمیت تاریخی و یا حتی کسانی که تا به حال زندگی می کردند وجود دارد. سنگ که شامل باستان نوشتن تا به حال بالقوه برای تغییر همه چیز.

شیکاگو پروفسور جیمز آزبورن توضیح داد که چگونه داشتن صحبت به کشاورز او و همکار میشل ماسا از موسسه انگلیسی در آنکارا با عجله به کانال و waded در کمر-آب های عمیق, به دنبال سنگ. "فورا" او گفت: "روشن بود که سنگ مصنوع باستانی." آنها فورا به رسمیت شناخته شده این کتیبه به عنوان Luwian (یک هیروگلیف زبان مورد استفاده در منطقه در طول برنز و آهن در سنین) و مجموعه ای در مورد تلاش برای حذف بلوک از آب است.

هنگامی که سنگ کشیده بود از کانال آبیاری توسط تراکتور تمیز و عکس آزبورن و شرقی موسسه همکاران رو به کار بر روی ترجمه بخشی از فرسایش کتیبه. آنها متوجه شدم که این یک اطلاعیه از پادشاه Hartapu را پیروزی نظامی بر این کشور پادشاهی همسایه Phrygia (شناسایی شده در بلوک سنگ و یا دستگیره به عنوان Muska), باستان پادشاهی بود که حکومت توسط King Midas. با توجه به ترجمه "طوفان خدایان تحویل [مخالف] پادشاهان به اعلیحضرت [Hartapu]." زبانی تجزیه و تحلیل مشخص شد که دستگیره بود و احتمالا ایجاد شده در اواخر قرن هشتم قبل از میلاد زمانی که Midas حکومت در Phrygia.

آزبورن فکر می کند که این شهرستان در Türkemn-Karahöyük بود که یکی از بزرگترین شهرهای باستانی در این دوره بود که پایتخت شاه Hartapu. Hartapu خود بود تا زمانی که این کشف بسیار رمز و راز برای دانشمندان است. او در اواخر پادشاه هیتی بود که برای ما شناخته شده از کتیبه اما هیچ کس مطمئن نبود که در آن پادشاهی او واقع بود. در حال حاضر به نظر می رسد ما می دانیم که در آن پادشاهی او بر اساس حتی اگر ما هنوز هم نمی دانیم دقیقا آنچه در آن نامیده می شد.

برای کسانی که علاقه مند در اساطیر این واقعیت است که دستگیره تاریخ به دم-پایان قرن هشتم دوره زمانی King Midas زندگی می کردند بسیار هیجان انگیز است. اگرچه سه نفر تاریخی اعضای Phrygian سلطنت شناخته شده به عنوان Midas معروف ترین است در ارتباط با ثروت و به ویژه طلا. با توجه به Ovid را دگردیسیMidas به دست آورد و قدرت خود را به عنوان یک هدیه از خدا Dionysus (همچنین به عنوان شناخته شده Bacchus) برای ارائه دیونیسوس " پدر خوانده Silenus مهمان نوازی. Silenus سرگردان بود در یک مستی بی حسی و بر داشت خود را در دادگاه King Midas, جایی که او صرف 10 روز نوشیدن و محبوب ، regaling دادگاه با داستان. زمانی که Silenus بازگشت به Dionysius, Dionysius گفت Midas او می تواند انتخاب خود را پاداش. Midas با عجله پاسخ داد که او می خواست هر چیزی او را لمس به نوبه خود به طلا است.

مشکل این بود که Midas قادر به خوردن هر چیزی. در Ovid نسخه یک پریشان و hangry Midas التماس Dionysus برای کمک و "هدیه" لغو شده است. در قرن 19 نسخه کودکان نوشته شده توسط ناتانیل هاتورن Midas به طور تصادفی تبدیل می شود دختر خود را به طلا. ارسطو کمتر است آمرزنده و می نویسد: در سیاست که Midas را حرص سیری ناپذیر منجر به مرگ از گرسنگی. در هر سه نسخه این درس روشن است: ثروت کمتر است و مهم تر از خانواده و مواد غذایی است.

نسخه های دیگر از Midas داستان نیز باید او را در حال مرگ ناخوشایند در راه است. با توجه به Hyginus روم-عصر نویسنده مجموعه ای از داستان فوق العاده را به نام FabulaeMidas نمی یاد خیلی از اجرا خود را با Dionysus. پس از از دست دادن خود را کیمیاگری قدرت او یک جانباز از نیم بز خدای پان. در یک مسابقه موسیقی بین پان و آپولو, Midas ابلهانه تلفظ که پان برنده بود. این خشم آپولو, punished, Midas با چرخش خود را به گوش کسانی که از یک خر. قادر به پنهان کردن خود, انحراف, Midas خودکشی با نوشیدن خون گاو.

اگر مرگ در این راه را غیر محتمل به نظر می رسد به یاد داشته باشید که خون گاو تصور می شد به کشته شدن یک آتن سیاستمدار یک فرعون مصر و البته Midas. طب باستان برگزار شد که گاو خونی سفت سرعت بیشتری نسبت به سایر اشکال از خون پس از نوشیدن این امر منجر به مرگ خفگی. در کتاب خدایان و روبات, Adrienne شهردار اشاره می کند که گاوی ترومبین (خون-لخته شدن آنزیم) استفاده شده است در عمل از 1800s و که در آن هنوز هم گاهی اوقات حمل خطر یک "کشنده صلیب واکنش است."

هیچ یک از این خوشحال بودند ways to die اما وقتی که می آید به مکان دفن Midas تا به حال آن را بسیار خوب است. یک آرامگاه در Gordium (مدرن Yassihüyük ترکیه) پایتخت باستانی Phyrgian امپراتوری شناخته شده است در دوره مدرن به عنوان آرامگاه شاه Midas. همچنین شناخته شده به عنوان بزرگ Tumulus گسترده آرامگاه به وضوح ساخته شده برای یک مرد از اهمیت زیادی آن مشخص نیست در صورتی که مرد واقعی Midas. اگر آن است که آرامگاه او سپس ممکن است ما حتی یک حس Midas ظاهر فیزیکی از باقی مانده از فرد به خاک سپرده شد وجود دارد. بازسازی چهره از روی جمجمه از Tumulus است بر روی صفحه نمایش در موزه تمدن های آناتولی در آنکارا.

اگر اخلاقی این داستان این است که مطمئنا این: مراقب باشید آنچه شما می خواهید برای هدایت روشن از گاو خون و بناهای تاریخی و حتی بزرگترین فاتحان در نهایت به خاک سپرده شد در خندق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن