در اینجا حقیقت زشت پشت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن 'جوک'

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک سریال liar. اما وجود یک محیط که در آن تهمت می گوید حقیقت و تمام حقیقت و چیزی ج

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک سریال liar. اما وجود یک محیط که در آن تهمت می گوید حقیقت و تمام حقیقت و چیزی جز حقیقت: زمانی که او می گوید "جوک." این می رود برای مغلوب ساختن پیشی جستن واقعی تلاش در حال خنده دار همراه با آنهایی که در آن او بعدها ادعا می کند آن را یک "شوخی" از آنجا که سخن گفتن موجب یک واکنش. ما همه شنیده ایم عبارت "بسیاری از واقعی کلمه سخن گفته است در بذله گویی." خوب مغلوب ساختن پیشی جستن است و فقط در نظر گرفتن این ایده از باشگاه کمدی مرحله به مرحله جهان.

آخرین مثال آمد و در آنچه من می خواهم به تماس مغلوب ساختن پیشی جستن سفید زندگی موضوع تجمع روز شنبه که او صحبت از "شمشیر دو لبه" توده تست برای COVID-19 بیان کرد: "هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما می خوای پیدا کردن بیشتر مردم میخوای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد." مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس گفت: "بنابراین من گفت: من به مردم آهسته تست کردن لطفا." او سپس افزود: "مرد جوانی است که 10 سال است. او sniffles. او را بهبود می یابند در حدود 15 دقیقه است. که یک مورد!"

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین دفاع از این دیدگاه به عنوان یک شوخی است اما هنوز هم در واکنش به این سخن گفتن در طول مرگبار همه گیر شد و به حق سویفت با سی ان ان Brianna Keilar درخواست یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین رسمی شنبه اگر مغلوب ساختن پیشی جستن فکر می کند 120,000 مرده آمریکایی ها "خنده دار"? اما در اینجا چیزی است: تهمت بود و در واقع شوخی زمانی که او گفت این کار یا ایده خود را از شوخی به هر حال. تا آنجا که آن درد به من می گویند مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع می تواند عمدا خنده دار در زمان. نظرات تحویل داده شد در یک شیوه ای طراحی شده برای استنباط می خندد از جمعیت و در واقع انجام داد.

اما از همه مهمتر تهمت بود های حقیقت خود را با امریکا است. مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان آن را می بیند بیشتر تست—در حالی که آن را به صرفه جویی در زندگی می کند پس ما می توانیم قرنطینه بیمار—به نظر می رسد برای او بد سیاسی به دلیل آن را به معنی بیشتر مورد تأیید و جامد درک است که او به کار گرفته شده در این بحران به طرز وحشیانه ای. هر گونه شک حذف شد صبح روز سه شنبه زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته شده بود در مورد "شوخی" که او در پاسخ با صراحت "من نمی بچه."

مغلوب ساختن پیشی جستن معنا نیست که او می گوید هرگز جوک. او به سادگی است چرا که در لطیفه های خود را, او خود حقیقت است. و این حقیقت است که او بیشتر در رابطه با پیامدهای سیاسی بالاتر تعداد موارد تایید شده از COVID-19 در خاک ایالات متحده آمریکا از با صرفه جویی در زندگی آمریکایی است.

به عنوان یک یادآوری تهمت به ما گفت آن چیزی که بسیار در اوایل ماه مارس زمانی که بزرگ شاهزاده خانم کروز کشتی و رشته کردن سواحل کالیفرنیا با بیش از 3,500 در هیئت مدیره. با وجود این مسافران که عمدتا شهروندان مغلوب ساختن پیشی جستن و اظهار داشت: در مورد اجازه دادن به کسانی که مبتلا به کروناویروس پشت در خاک ایالات متحده آمریکا "من می خواهم به جای ماندن مردم [در کشتی]," اضافه کردن "من مانند اعداد [از تایید COVID-19 موارد] که جایی که آنها هستند. من لازم نیست به اعداد دو دلیل یک کشتی بود که تقصیر ما."

مثال دیگری از مغلوب ساختن پیشی جستن عمدا شوخی در حالی که به اشتراک گذاری این حقیقت بود که سخنان خود در مورد تمایل به رئیس جمهور برای زندگی است. در ماه مارس سال 2018 شام برای ایران اهدا کنندگان مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع تلاش می شود به خنده دار در مورد ایده های زیر چین مدل ساخت خود را رهبر پینگ رئیس جمهور برای زندگی به شوخی گفتن مخاطب "من فکر می کنم آن را بزرگ. شاید ما باید به آن یک شات روزی." اما پس از آن حداقل پنج بیشتر موارد تهمت صحبت کرده است—اغلب در بسیار جدی تن—در مورد ماندن به عنوان رئیس جمهور برای زندگی و یا حداقل به خوبی فراتر از دو دوره مجاز توسط 22nd متمم.

آیا کسی شک که تهمت که رهبران مستبد از روسیه ولادیمیر پوتین به عربستان را MBS به مصر عبدالفتاح السیسی, دوست دارم به unshackled از محدودیت های قانون اساسی ما اجازه می دهد او را به حکومت و در قدرت باقی می ماند مانند این چهره ؟ به عنوان استبداد کارشناس اموزش بن قیت توضیح داد: به من تهمت را "جوک" مورد باقی مانده در قدرت برای زندگی هستند در واقع محاکمه بالن و تلاش برای نخست پایگاه خود را به آنها را آماده برای زمانی که او ممکن است به طور جدی از آنها را به حمایت از او در این تلاش.

قیت اضافه شده است که دیگر authoritarians استفاده می شود "جوک" در همان راه و اشاره کرد که "زمانی که موسولینی بود که نخست وزیر یک دولت ائتلافی در ایتالیا او به شوخی در مورد تبدیل شدن به یک دیکتاتور و اقامت در اتاق برای 20 سال است."

"در این موارد تهمت بود شوخی نیست و در همه, او به سادگی های خود را كلیك كنید حقیقت است."

شما لازم نیست که به زیگموند فروید دریافت که تهمت جوک آشکار خود را كلیك كنید حقیقت است. اما اگر فروید زنده بود و او به ما بگویید که در نظر او, جوک, شبیه, رویاها, چیزی بیش از خواسته های برآورده نشده از ناخودآگاه است. در ذات خود به فروید, جوک هستند "تحقق آرزو." من تصور فروید کرده اید می تواند صرف کار خود را نوشتن در مورد تهمت, از وسواس خود را با او دست به خزنده رابطه با دختر خود را به لاف زدن در مورد گرفتن زنان با اندام تناسلی.

در شرایط فوق تهمت بود در واقع تلاش می شود به خنده دار--حداقل در اول اگر چه او گرفتار فلک برای نظرات خود را. پس از آن وجود دارد که تهمت می گوید همه چیز نه در تمام در نظر گرفته شده بود اما پس از آن خلوت به "من فقط شوخی" دفاع پس از اشتعال یک طوفان. یک مثال قابل توجه از این آمد و در مارس پس از مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد آمریکایی ها باید تزریق خود را با مواد ضد عفونی کننده برای مبارزه با COVID-19. در پاسخ به واکنش تهمت سپس ادعا کرد که او به سادگی به شوخی در مورد تزریق Lysol, آن را به عنوان معروف شد.

همان می رود برای زمانی که در سال 2017 مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: جمعیت زیادی از افسران پلیس برای جلوگیری از "خیلی خوب" زمانی که آنها بازداشت مردم است. چگونه ما می دانیم تهمت بود گفتن احساسات واقعی خود را به پلیس ؟ چند روز بعد پس از یک رشد واکنش کاخ سفید ادعا کرد این نظر بود که "شوخی است." ما بزرگسالان هستند—ما می دانیم که وقتی کسی شوخی و زمانی که آنها در حال جدی است. در این موارد تهمت بود شوخی نیست و در همه, او به سادگی های خود را كلیك كنید حقیقت است.

درس روشن است: هر کسی که رد مغلوب ساختن پیشی جستن "جوک" به عنوان به سادگی تلاش می شود خنده دار است و در خطر است. در واقع این "جوک" در حالی که هیچ خنده ماده هستند و فقط مغلوب ساختن پیشی جستن در اکثر راستگو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن