پیرسون رسانه های گروهی در عشق با ادوارد هنری از عشق که پر میکند و در سردترین منطقه از زمین

به عنوان نفر خط خورده یک آیتم در سفر خود bucket list, طبیعی است برای آنها را به احساس هیجان از به زودی-به-می ش

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

به عنوان نفر خط خورده یک آیتم در سفر خود bucket list, طبیعی است برای آنها را به احساس هیجان از به زودی-به-می شود-کشف دیدنی از شگفتی. اما برخی از سفرها در حال ملاقات با شیرین ترین serendipities است که فراتر از هر کسی مفهوم. نویسنده ادوارد هنری خود را نوشت و داستان برای به اشتراک گذاشتن سفر خود را به قطب شمال و کشف خود را از چیزی خاص است که به مراتب بیشتر از رضایت از عبور از یک آیتم در لیست خود سطل – "Nome قطبی شاهزاده خانم."

جودی مدیر پروژه پیرسون رسانه های گروهی گفت: "این دقیقا همان داستانی است که مردم می خواهید برای دیدن بر روی صفحه نمایش تلویزیون. این غیر قابل پیش بینی واقع بینانه طرح و واقعا می تواند درخواست تجدید نظر به طور موثر به بیننده است." آژانس سپس پس از سرمایه گذاری انرژی در این پروژه موفقیت.

در اینجا یک نمای کلی از داستان: اد برق از کالیفرنیا سفر تمام راه را به سردترین منطقه از زمین, Nome, با یک ذهن ثابت دیدن عظمت طبیعت و ماهیگیری و شکار. سرنوشت خوشحال بود به تلو تلو خوردن بر او – و او به سرنوشت – به عنوان جذاب شهوت انگیز, نورا, یک مربی به بومیان آمد به چشم.

هر دو رفت و در شش ماه نفسانی ماجراجویی. در نهایت تجربه جنسی خود را شکوفا و رابطه خود را عمیق تر. اما آن را نمی شود. پارک نورا های شوهر پیدا کردن در مورد امر و سوخت با خشم است که او ثابت شد در قتل اد. به عنوان داستان پیشرفت نورا آمد به حکم و می خواستم به ازدواج با هر دو پارک و اد. یک موج حیرت غلبه دو مرد یک عشق ممنوعه است که ممکن است در عین حال فقط مجاز با توجه به آنچه در بحث از سه گیج قلب اجازه می دهد.

می تواند از آن آغاز یک ازدواج را فروپاشی ؟ می تواند به پیشنهاد چند شوهری بود که جلاد تبر که کاهش اد دلبستگی عاطفی به نورا? پیدا کردن آنچه که اتفاق می افتد بعد شما به عنوان خامه ای از طریق sensually enthralling و اغلب انده فصل از ادوارد هنری "Nome قطبی شاهزاده خانم" یک سفر است که نویسنده نمی خواهد تجارت برای جهان است.

سلب مسئولیت: اسامی این افراد در داستان است تغییر داده شده است برای محافظت از هویت خود است.

"Nome قطبی شاهزاده خانم"
نوشته شده توسط ادوارد هنری
منتشر شده توسط Page Publishing, Inc.
تاریخ نشر: May 4, 2018
شومیز: $15.95



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب