کره جنوبی مبارزه با ضعف جنسی جرم مجازات

بیش از سه سال پس از #MeToo جنبش را لرزاند, کره جنوبی یک سری از موارد قانونی باید یک بار دیگر تاکید کرد که چقدر

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

بیش از سه سال پس از #MeToo جنبش را لرزاند, کره جنوبی یک سری از موارد قانونی باید یک بار دیگر تاکید کرد که چقدر این کشور هنوز به رفتن. برخی اصرار دارند که تغییرات خواهد آمد به آرامی.

در بخش دوم از هفته گذشته صدها نفر از هزاران نفر از مردم امضا طومار در سایت ریاست جمهوری خانه آبی خواستار اقدام علیه قضات که تبدیل کردن یک درخواست از آمریکا برای استرداد 24-year-old Son جونگ-وو, اپراتور از بزرگترین پورنوگرافی کودکان سایت تا کنون کشف شده در وب.

پسر دستگیر شده در کره جنوبی در ماه مارس سال 2018 پس از بررسی به انجمن خوش آمدید تصویری وب سایت است که ایالات مقامات اجرای قانون از 19 کشورها از جمله آلمان.

پسر عملکرد سایت که تا به حال حدود 250,000 ویدئوها از کودکان مورد آزار قرار گرفته از ژوئن 2015 تا دستگیری او. این سایت تا به حال 1.28 میلیون مشترک و پسر تخمین زده شده است به دست آورده بیش از €290,000 ($331,691) در بیت کوین cryptocurrency.

حداقل 23 کودکانی که مورد آزار قرار گرفته توسط کاربران از سایت نجات داده شدند که در نتیجه این تحقیقات در حالی که 337 نفر دستگیر شده اند به تاریخ از جمله 223 در کره جنوبی.

سعی در سئول و محکوم به 18 ماه در زندان پسر خود را به اتمام مدت در مارس اما همچنان در بازداشت و پس از یک ما هیئت منصفه فدرال تحت تعقیب او در تعدادی از اتهامات از جمله پول شویی است که می تواند او را دیده و محکوم به 50 سال در زندان ایالات متحده.

ادامه مطلب: جنسی و فحشا حلقه نشان, ستاره های K-pop' dark side

استرداد را تکذیب کرد

یک پانل از سه قاضی در دادگاه عالی سئول را رد کرد درخواست استرداد اما بر این اساس که فرستادن او به ما خواهد مانع داخلی تحقیقات بیماریهای سوء استفاده از محتوا در وب است.

واکنش سریع بود با یک دادخواست باز در خانه آبی سایت روز بعد و خواستار آن شدند که منجر قاضی Kang Young-soo نمی شود مجاز به گرفتن یک کرسی در دیوان عالی کشور به عنوان برنامه ریزی شده است به اتفاق می افتد.

"من می ترسم به تصور کنید که چه نوع از این کشور تبدیل خواهد شد و اگر کسی این حکم می پیوندد دیوان عالی کشور" درخواست نوشت. "کسی که ترویج بهره برداری جنسی از کودکان در سراسر جهان ساخته شده و از آن تنها با توجه به 18 ماه حبس و در حال حاضر آزاد شده به جامعه است."

از بعد از ظهر دوشنبه طومار جمع شده بودند نزدیک به 499,000 امضا.

در رسانه های اجتماعی پست های Seo Ji-hyun دادستان که از طلایه داران #MeToo جنبش نیز محکوم کرد و گفت این تصمیم دادگاه است.

"من احساس عصبانی و ناامید زمانی که من خواندن حکم" او گفت:. "قاضی باید احساس شرمندگی که دادگاه موفق به کیفری یک مجازات مناسب نتیجه گیری عمومی می خواهید به ارسال او به ایالات متحده جایی که او دریافت کرده اند که فقط مجازات است."

ادامه مطلب: فیلیپین' پررونق سایبر صنعت

دیگران احساس به شدت در مورد این موضوع که آنها زمام امور را به دست خود با اپراتورهای دیجیتال زندان سایت با انتشار اطلاعات شخصی از پسر و شناسایی پانل از سه قاضی که تا به حال منتشر شده او است.

"من نا امید شده توسط سیستم قضایی ما را به نرمی به سوی باطل جنایتکاران" اپراتور سایت نوشت. "از آنجا که این نرمی جنایتکاران بدتر شده."

Leif-اریک ایزلی استادیار مطالعات بین المللی در دانشگاه های زن Ewha در سئول می گوید کره جنوبی سیستم حقوقی نیاز به تغییر است.

"آن را دشوار است به درک سئول عدم استرداد پسر در حالی که مجازات او به آرامی خود را برای جنایت علیه کودکان" او گفت: DW.

'زنگ خطری برای کره

"دیجیتال vigilantism است که پاسخ ندارد اما باید زنگ خطری برای دولت است," او اضافه شده است. "اصلاحات قانونی مورد نیاز به آدرس سیستماتیک تبعیض در سیستم عدالت به طوری که کره جنوبی تصویر های بین المللی است نه مخدوش توسط ادراک است که این بنادر جهانی فیلم مجرمان."

سرمقاله در چوسان Ilbo روزنامه تنها چند روز پس از پسر راه آزاد تکرار آن افکار این ادعا که "بسیاری از قضات در این کشور هنوز هم یک نقطه نرم برای عاملان جنایات جنسی."

برای اولین بار مجرمین را با یک جمله کوتاه; هر کسی که "توبه" پیاده روی دور "به سختی به یک سیلی در مچ دست است."

"متجاوزان داده می شود احکام تعلیقی در صورتی که یک همسر و فرزندان به خوراک در حالی که جوان مجرم جنسی باید جملات خود را با توجه به کاهش خود 'روشن آینده" ، " سرمقاله اعلام کرد. "هنوز مجرم جنسی بالاترین نرخ تکرار جرم در کره جنوبی. شاید نرمی نشان داده شده توسط قضات است چیزی برای انجام با این آمار دلسردکننده."

خشم میریزه به سیاست

خشم با هدف مردان قدرتمند است که سوء استفاده از موقعیت خود ریخته به قلمرو سیاسی با دیگر دادخواست به خانه آبی محکومیت تصمیم به اعطای شهردار سئول پارک برنده-به زودی اسراف پنج روز رسمی تشییع جنازه پس از خودکشی او در هفته گذشته. بیش از 560,000 مردم امضا کرده دادخواست آنلاین علیه این مراسم به دلیل پارک مواجه شد اتهامات نامناسب جنسی به روش یک عضو از کارکنان خود را هنگامی که او در زمان زندگی خود را.

زیر کره ای یک مورد است که به طور خودکار نسخ در مرگ کسی رو به اتهامات جنایی.

"مردم شوکه شده چون پارک معروف بود به عنوان یک وکیل حقوق بشر که دفاع و پشتیبانی از حقوق برابر برای زنان و برابری طلب جامعه" گفت: یک زن دانشگاهی که کاهش یافته است به نام. "من فکر می کنم که او خودش را کشته بود چرا که او نمی تواند تحمل لکه این اتهامات را در سمت چپ خود را حرفه ای است."

"اما من فکر می کنم که کره جنوبی برای جامعه در حال تغییر است," او گفت:. "ما نمی توانیم با مقایسه وضعیت زنان امروز به چگونه آن را در اینجا در 1980s و 1990s. در عین حال ما هنوز هم برخی از راه برای رفتن است. در آینده نزدیک قوانین خواهد بود تغییر کند تا منعکس کننده احساسات فعلی در جنایاتی از این قبیل."

ادامه مطلب: شهردار سئول پارک برنده-به زودی می میرد و در آشکار خودکشی در میان آزار و اذیت جنسی ادعا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب