جک هنری کمک می کند تا بانک ها و اتحادیه های اعتباری مدیریت ریسک در حالی که بهینه سازی دیجیتال تجربه با NuData امنیت رفتاری تکنولوژی

در یک نگاه: همکاری با NuData امنیت مستر کارت شرکت فراهم می کند یک منفعل-biometrics و رفتاری-تجزیه و تحلیل راه

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

در یک نگاه:

  • همکاری با NuData امنیت مستر کارت شرکت فراهم می کند یک منفعل-biometrics و رفتاری-تجزیه و تحلیل راه حل یکپارچه به Banno پلت فرم های دیجیتال;
  • موسسات مالی دست آوردن دسترسی به بزرگترین رفتاری شبکه; و
  • تقلب را می توان کاهش می یابد بدون ایجاد غیر ضروری اصطکاک به صورت دیجیتال بانکی کاربران نهایی است.

Jack Henry & Associates, Inc.® (نزدک:JKHY) پیشرو در ارائه دهنده راه حل های فن آوری و خدمات پردازش پرداخت در درجه اول برای صنعت خدمات مالی امروز اعلام کرده است که همکاری با NuData امنیت Mastercard® شرکت به منظور افزایش Banno دیجیتال پلت فرم™ با رفتاری امنیتی است.

به عنوان بانک ها و اتحادیه های اعتباری حرکت به سوی یک تجربه دیجیتال آن است که به طور فزاینده مهم برای به حداقل رساندن خطر ابتلا به دقت شناسایی واقعی کاربران نهایی از آنهایی که جعلی. این Banno دیجیتال پلت فرم در حال حاضر ویژگی های رفتاری تکنولوژی برای شناسایی ریسک بالا کاربران در زمان واقعی در طول ورود به سیستم. این فن آوری طراحی شده توسط NuData امنیت در دسترس است برای هر موسسه مالی و اعمال نفوذ Banno پلت فرم های دیجیتال بدون در نظر گرفتن دیگر, کارت تجاری وابستگی.

با پرداختن به حساب خاص تهدیدات بدون ایجاد کاربر نهایی اصطکاک موسسات مالی می تواند به ارائه یک تجربه بهتر در حالی که کاهش هزینه های عملیاتی. فن آوری آمیزد پیشرفته دستگاه تکنولوژی تشخیص با تجزیه و تحلیل رفتاری منفعل بیومتریک و یک ابر مبتنی بر اعتماد کنسرسیوم. NuData امنیت تحليل 650 میلیارد رفتاری نقاط داده ها در سال 2019 به تنهایی ارائه برخی از بزرگترین علامت های تجاری با هوش به تایید کاربران قبل از تقلب رخ می دهد. این اهرم یادگیری ماشین به طور مداوم به روز رسانی ماژول های سیگنال و قوانین با آن میلیاردها تجزیه و تحلیل داده ها نقاط مسدود کردن بیش از 99 درصد از خودکار اعتبار-تست و حساب تصاحب تلاش است. نتایج کمک به جلوگیری از تصاحب حساب, مدارک تحصیلی چاشنی معامله تقلب, نرم افزار, تقلب, در میان تهدیدات دیگر و از همه مهمتر افزایش معتبر اعتماد کاربران و اعتماد به نفس.

گرگ Adelson chief operating officer از جک هنری اظهار داشت: "Cybercrime است پیچیده تر از همیشه و هزینه های در حال نصب است. با بیشتر مردم در حال حرکت به دیجیتال خود را به عنوان نقطه اصلی تماس با ما آن را ضروری است که موسسات مالی و خدمت به آنها را در یک راه است که محافظت از هویت خود را دارایی و وفاداری. ما در بر داشت یک رویکرد برای رسیدن به این تعادل از طریق رفتاری هوش طراحی شده توسط NuData. در نهایت این است که در مورد پاسخ به آنچه بیشترین اهمیت را به بانک ها و اتحادیه های اعتباری: حفاظت از خود مشتری و عضو روابط است."

میشل Hafner معاون ارشد رئیس جمهور از NuData امنیت گفت: "به عنوان صنعت همچنان به تغییر به دیجیتال و آنلاین خدمات و نقض و جرم همچنان به افزایش, بد, بازیگران, پیدا کردن فرصت برای استقرار حملات پیچیده است که دشوار است برای تشخیص. در 2019, NuData شناسایی یک در هر سه تلاش ورود به عنوان در معرض خطر تقویت نیاز برای موسسات مالی به اهرم دولت از هنر و فن آوری است که افتراق بین کاربران معتبر و بد بازیگران. این یک فرصت عالی برای کمک به موسسات مالی محافظت از مشتریان با استفاده از فن آوری های پیشرفته است که تاثیر نیست تجربه کاربر."

------

در مورد NuData

NuData امنیت مسترکارت شرکت. این کمک می کند تا کسب و کار شناسایی کاربران بر اساس تعاملات آنلاین و توقف همه اشکال خودکار تقلب. با تجزیه و تحلیل بیش از 650 میلیارد رفتاری حوادث تنها در 2019, NuData مهار قدرت تجزیه و تحلیل رفتاری و منفعل بیومتریک را قادر می سازد مشتریان خود برای شناسایی انسان در پشت دستگاه با دقت. این اجازه می دهد تا مشتریان به منظور بررسی کاربران قبل از تصمیم گیری های مهم, بلوک حساب تصاحب توقف خودکار حملات و کاهش مشتری توهین. NuData راه حل ها در حال استفاده توسط برخی از بزرگترین علامت های تجاری در جهان برای جلوگیری از تقلب در حالی که ارائه یک تجربه مشتری بزرگ.

در مورد Jack Henry & Associates, Inc.

Jack Henry (NASDAQ:JKHY) پیشرو در ارائه راه حل های فن آوری در درجه اول برای صنعت خدمات مالی. ما یک شاخص S&P 500 شرکت است که در خدمت حدود 9000 مشتریان در سراسر کشور از طریق سه بخش: Jack Henry بانکی® پشتیبانی از بانک ها اعم از جامعه بانک ها به چند میلیارد دلار موسسات; Symitar® فراهم می کند صنعت پیشرو راه حل برای اتحادیه های اعتباری از تمام اندازه ها و ProfitStars® ارائه می دهد راه حل های بسیار تخصصی به موسسات مالی از هر اندازه دارایی و همچنین متنوع اشخاص شرکت ها در خارج از صنعت خدمات مالی. با یک میراث است که اختصاص داده شده به باز بودن مشارکت و کاربر مداری با بیش از 40 سال ما به خوبی می چرخاند به عنوان یک رانندگی بازار نیروی در آینده آماده راه حل های دیجیتال و پردازش پرداخت خدمات. ما توانمند سازی مشتریان و مصرف کنندگان با انسان محور تکنولوژی رو به جلو و بینش مبتنی بر راه حل های دریافت خواهد کرد که آنها را به جایی که آنها می خواهند برای رفتن. آیا شما در آینده آماده است ؟ اطلاعات اضافی در دسترس است www.jackhenry.com.

****

اظهارات در انتشار اخبار این هستند که حقایق تاریخی هستند به دنبال اطلاعات. نتایج واقعی ممکن است مادی از آن پیش بینی شده در به دنبال اطلاعات. به طور خاص وجود دارد تعدادی از عوامل مهم است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از آن پیش بینی شده توسط به دنبال اطلاعات. اطلاعات بیشتر در مورد این و دیگر عواملی که می تواند بر شرکت های مالی, نتایج گنجانده شده در آن کمیسیون ارز و اوراق بهادار (SEC) براده در فرم 10-K و سرمایه گذاران بالقوه باید بررسی این اظهارات. در نهایت ممکن است عوامل دیگر ذکر نشده است و یا شامل در شرکت براده SEC است که ممکن است باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از به دنبال اطلاعات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب