تاریخچه! کنگره آماده برای دریافت آن QAnon مؤمن

مؤمن در یک تئوری توطئه FBI طبقه بندی به عنوان یک امکان داخلی تهدید تروریستی است که در یک موقعیت به زودی انتخاب

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

مؤمن در یک تئوری توطئه FBI طبقه بندی به عنوان یک امکان داخلی تهدید تروریستی است که در یک موقعیت به زودی انتخاب شود به کنگره پس از آمدن برای اولین بار در یک جمهوری خواه اولیه در گرجستان روز سه شنبه.

QAnon توطئه نظریه پرداز Marjorie گرین تیلور که اغلب ارسال پیام در مورد عجیب و غریب pro-مغلوب ساختن پیشی جستن تئوری توطئه در رسانه های اجتماعی به آسانی منجر اولیه میدان جمهوری خواهان در گرجستان به شدت جمهوریخواه 14 منطقه. گرین که ضرب و شتم او نزدیک ترین حریف بیش از 20 درصد خواهد سر به اوت اجرا-بعد از دریافت 41 درصد اولیه رای دادن.

گرین صریح حامی QAnon یک تئوری توطئه بر اساس یک سری از ناشناس پیام های ارسال شده آنلاین توسط یک رمز و راز شکل به نام "س" QAnon مؤمنان فکر می کنم که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که در سایه جنگ علیه یک دوز و کلک جهانی نخبگان از جمله حزب دموکرات و به زودی بازداشت و یا حتی اجرای بالا دموکرات در یک رویداد می دانند که به عنوان "طوفان است."

با وجود چنین مضحک ادعا گرین ستایش است QAnon. در ویدئویی ارسال شده از او به نام ناشناس "س" یک "وطن پرست" و گفت که پیش بینی شده بود دقیق.

"بسیاری از چیزهایی که او داده است سرنخ در مورد صحبت کردیم و در 4Chan و دیگر انجمن ها واقعا ثابت می شود درست است" گرین گفت.

گرین QAnon اعتقادات را متوقف نشده خود را از برنده شدن در حمایت از حداقل یکی از پرقدرت خواه. تشکر. جیم اردن (R-OH) تایید و پیشنهاد او خواستار او "دقیقا همان نوع از جنگنده مورد نیاز در واشنگتن به ایستادگی من در برابر رادیکال چپ." گرین نیز افزایش دلار 44,000 در هزینه و $78,000 در اختصاص سهم از خانه آزادی صندوق PAC به مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس ستاد علامت مراتع با توجه به کمپین مالی فدراسیون فوتبال در باز کردن اسرار است.

به دلیل عملکرد خود در دور اولیه گرین است که به شدت مورد علاقه را به نفع نامزدی. او باید بیش از 50 درصد از رای اولیه را رواناب او را یک شات بسیار عالی از پیروزی در انتخابات عمومی برای او خانه صندلی است که در حال حاضر برگزار بازنشستگی Rep. تام گور (R). او منطقه در شمال غرب گرجستان است تاریخ "R+27" توسط آشپز سیاسی گزارش به این معنی است که نامزد حزب دموکرات در برابر یک کار بسیار نیرومند برای گرفتن صندلی.

گرین پاسخ نمی دهند برای نظر. و نه ملی جمهوری خواه کنگره که با پشتیبانی جمهوری خواه مجلس نامزد.

اما او ظهور به عنوان حزب به احتمال زیاد نامزد به ناچار قرار داده و این کمیته در یک اتصال: مجبور به انتخاب بین حمایت خواهد خود را اولیه رای دهندگان و برچسب با یک نامزد که باورها در عمق حاشیه.

در جزئیات یادآور Pizzagate توطئه است که الهام گرفته از یک تیراندازی در واشنگتن پیتزا فروشی بسیاری از QAnon طرفداران معتقد هستند که پیشرو دموکرات مانند هیلاری کلینتون و جان پودستا به نحوی درگیر در روابط جنسی یا آدمخوار شکنجه کودکان است. QAnon مؤمنان به اتهام دو قتل یک حادثه تروریستی و دو کودک ربوده شدن توطئه های مرتبط با باورهای خود را در میان سایر جرایم است. اف بی آی در نظر QAnon یک منبع بالقوه از تروریسم داخلی.

گرین نیز در مورد ارسال QAnon در رسانه های اجتماعی به tweeting QAnon نامزدان به بازی گرفته و "اعتماد " طرح" و "#GreatAwakening" و ستایش یک QAnon سرنخ به عنوان یک "پست عالی" در سال 2018 است.

در حالی که گرین به نظر می رسد آماده به تاریخ به عنوان اولین پرسش مؤمن در کنگره دیگران آمده اند ، ده ها تن از نامزدهای این چرخه باید در مورد ارسال تئوری آنلاین. و در اورگان جمهوریخواه سنا نامزد جو Rae پرکینز باز است QAnon مؤمن که تشکر "س" هنگامی که او برنده جمهوری خواه نامزدی برای اجرا در ماه نوامبر برای صندلی های برگزار شده توسط سناتور. Jeff Merkley (D). پس از پرکینز کمپین تلاش برای ادعای نامزد خود را باور نمی کند در تئوری توطئه پرکینز اصرار او QAnon مؤمن و گفت که او "به معنای واقعی کلمه از لحاظ جسمی در اشک" با تلاش برای فاصله او از QAnon. پرکینز که در حال اجرا است به شدت دموکراتیک دولت می ایستد کمی شانس برنده شدن در انتخابات عمومی ،

گرین وحشی جهان بینی را متوقف کند در QAnon. با توجه به مرکز قانون فقر جنوب او گل رز به شهرت در سمت راست پس از ضبط یک سری از فیلم که در آن او مواجه های مختلف لیبرال ناسزا با مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان. در یکی از ویدئو های محبوب گرین بازدید این کنگره از کنگره Ilhan Omar (D-MN) و تکرار یک ادعای اثبات نشده است که عمر به طور غیر قانونی با او ازدواج برادر خود. او ممکن است به زودی قادر به درست راه رفتن پایین سالن به مقابله با Omar به جای حمل یک دوربین فیلمبرداری با خود به پایتخت.

در فیلم دیگری Greene, دنبال, پارک, تیراندازی بازمانده و کنترل اسلحه مدافع دیوید هاگ در خیابان خارج از واشنگتن دی سی گفت: در تصویری که هاگ است "ترسو" با "جورج سوروس بودجه."

گرین به دست آورده سرفصل ها و رسانه های اجتماعی توجه در هفته گذشته با یک کمپین تبلیغ جایی که او در اختیار داشت یک AR-15 تفنگ و هشدار داد جناح چپ antifascist "antifa" تظاهرکنندگان به "ماندن در جهنم از شمال غرب گرجستان است."

"شما نمی خواهد سوزاند کلیساهای ما غارت کسب و کار ما و یا از بین بردن خانه ما" گرین گفت: در آگهی.

Facebook کشیده آگهی به نقل از سایت قوانین در برابر ترویج استفاده از اسلحه گرم در برابر یک گروه خاص از مردم است. برای محافظه کاران, Greene, آگهی شد آخرین مدرکی است که رسانه های اجتماعی شرکت های مغرضانه علیه او و او را به دست آورده ظاهر در اوایل صبح فاکس نیوز نشان می دهد Fox & Friends اولکه در آن او را متهم به Facebook از "دفاع از تروریست ها است."

گرین نیز ترویج تئوری های توطئه در مورد 2017 لاس وگاس جرم تیراندازی, پیشنهاد در رسانه های اجتماعی پست که با تیراندازی همراه بود و یا به نحوی تحت پوشش توسط FBI برای ترویج کنترل اسلحه.

"این است که چرا در کشور جشنواره موسیقی مورد هدف قرار گرفت به دلیل آن خواهد بود که مردم که ما را مربوط به؟" گرین گفت: در یک ویدئو با توجه به مجله آتلانتا قانون اساسی. "آنها در تلاش برای ارعاب ما طرز فکر و تغییر ذهن ما در متمم دوم? این است که چه خبر است اینجا؟"

او ارادت به حقوق تفنگ است شاید او قابل توجه ترین سیاست های موقعیت. در میان قوانین گرین دارای برافراشته در برابر شامل ممنوعیت اسلحه در مدارس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن