بهترین شلوار جین مردانه به آخرین ساخته شده و طراحی شده برای اجازه پاهای خود را تنفس و حرکت

شلوار جین ضروری هستند — برخی از ما فکر می کنم که چنین چیزی وجود ندارد به عنوان بیش از حد بسیاری از آنها را. و

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

شلوار جین ضروری هستند — برخی از ما فکر می کنم که چنین چیزی وجود ندارد به عنوان بیش از حد بسیاری از آنها را. و در آن روح ما با هم قرار داده برخی از بهترین شلوار جین مردانه وجود دارد. اگر آن زمان را برای خداحافظی به جفت شما چسبیده به یا شما می خواهید برای ارتقاء به شلوار جین طراحی شده به طور خاص برای آب و هوای گرمتر و یا افزایش راحتی و تنفس از athleisure کلاس ما به شما کردم. یکی یا همه آنها را دریافت کنید اما مطمئن شوید که برای پیدا کردن جفت است که بهترین برای شما jean-نیازهای خاص. و خنک بماند.

برای انعطاف پذیر مناسب

DUER عملکرد جین باریک

من در حال حاضر دوست دارم DU/ER برای جدید خود را مقاوم در برابر هوا جین و این عملکرد جین ساخته شده با نام تجاری انعطاف پذیر و تنفس پارچه خواهد بود یک انتخاب عالی برای ماه های آینده. من در همه جای تعجب نیست بیش از 130 داوران چپ DU/ER جین زنانه 4.6 ستاره میانگین امتیاز.

برای آرام مناسب

لوی 559 آرام مستقیم ژان

لوی استاندارد طلا از شلوار جین. این آرام, مناسب, بنابراین شما می توانید آنها را در تمام طول روز به علاوه آنها می آیند در تن های مختلف شستشو و رنگ. آنها نشستن زیر کمر و ارائه یک اتاق اضافی کمی از طریق صندلی و ران بنابراین شما می توانید بنشینید و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد آنها را تبديل به نصف.

برای باریک مناسب

Everlane باریک مناسب ژان

این منابع جین طراحی شده است که با کمی کشش دو طرفه اجازه می دهد تا برای انعطاف پذیری بدون بیش از حد به من بدهید. حق بیمه 11-هر اونس پارچه احساس قابل توجهی باقی می ماند اما راحت است. بیش از 1300 داوران به باریک مناسب 4.7 ستاره متوسط است.

برای FAUX-جین

موز جمهوری باریک حرکت سریع جین ژان

طراحی شده برای حرکت در اطراف پارچه به نظر می رسد مانند جین است اما چسبناک برای راحتی و طیف گسترده ای از حرکت آن تشکیل شده عمدتا از پنبه با نزدیک به یک پنجم معین و لمس elasterrell و اسپندکس.

برای یک جفت کلاسیک

مخاصم Authentics کلاسیک 5 جیبی ژان

گرد اورنده احشام باعث می شود یک معنی جفت شلوار جین. این بسیار با دوام و نگه دارید تا از طریق تقریبا هر آنچه که شما را در راه خود را. به علاوه آنها به اندازه کافی راحت برای پوشیدن برای دوره های طولانی از زمان.

برای پایدار جفت

منچستر ژان

مشکلات ناسازگار بودن با 4.6-ستاره رتبه بندی متوسط از بیش از 160 بررسی منچستر ساخته شده است یک ترکیب آلی از کشش جین با لمس نام تجاری نسخه خود را از پلی استر و elastane سابق به طور خاص طراحی شده برای اضافه کردن طبیعی کشش در یک قاب با دوام — نه به ذکر است این پایدار ساخته شده است. گرفتن تخفیف برای پرانا با چک کردن کوپن های ما صفحه.

به صورت مخروطی پا

Rag & Bone مناسب 2 در آتش جزیره

من می خواهم به پوشیدن این شلوار جین هر روز اگر من می توانم. این جا 2 ترکیب کاملی از مخروطی اما نه بیش از حد تنگ است. جین می آید بیشتر یا کمتر از قبل شکسته و آنها را در آرایه ای از رنگ های بیش از حد. اینها ایده آل برای جین تازه کار.

برای کامل نزدیک ژان

مات و تعظیم مرسر باریک

پس از مات و تعظیم من فرستاده مرسر من بلافاصله به رسمیت شناخته شده یک مجموعه منحصر به فرد از شلوار جین. فوق العاده نرم و پارچه جناغی جین می دهد آنها را بسیار راحت و مناسب آنها نگاه dressy بنابراین شما می توانید لذت بردن از که به راحتی در هر نقطه که شما بروید. 2% elastane ساخت و ساز این ترک بسیار اندکی کشش است که پایمال کند محکم احساس از ژان. آنها همچنین نگاه واقعا خوب است.

برای دمای تنظیم نفس نفس زدن

خوش شانس 121 باریک میراث ژان

این شلوار جین در اینجا به شما را از صبح تا شب در راحت و تنفس فرمت. تیره و جین شستشو نیز به نظر می رسد به اندازه کافی خوب برای پوشیدن دارم به کار. از دست ندهید در تخفیف برای خوش شانس از ما کوپن صفحه.

برای ناهموار ژان

الماس سیاه و سفید مردانه جعلی ژان

Scouted نویسندگان جان براندون فکر می کند این یک گام بالاتر از بقیه است. "من پوشیده, انعطاف پذیر, شلوار جین ، اما هرگز چیزی مانند BD جعلی شلوار جین از الماس سیاه و سفید. من تحت تاثیر قرار گرفته بود از دقیقه اول.شلوار جین به هیچ وجه محدود من حرکت آنها راحت شد به معنای واقعی کلمه در هر موقعیت من می تواند به بدن من وارد شد و من حتی بیشتر و سرحال من مطمئن هستم که آنها را نگه داشته کشش."

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن