هنگ کنگ مخالفت اولیه لگد کردن در میان قانون تامین سرکوب

اولیه انتخابات هنگ کنگ دموکراتیک اردوگاه را آغاز کرده اند که با وجود ترس از اقدامات تلافی جویانه تحت جدید امنی

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

اولیه انتخابات هنگ کنگ دموکراتیک اردوگاه را آغاز کرده اند که با وجود ترس از اقدامات تلافی جویانه تحت جدید امنیت ملی قانون است. بسیاری از رای گیری به عنوان یک محک برای مقاومت در برابر این قانون از پکن است.

هنگ کنگ حزب مخالف در شنبه لگد کردن اولیه انتخابات با هدف انتخاب دموکراسی نامزدها برای شهر آینده انتخابات پارلمانی.

رای گیری صورت گرفت کمتر از دو هفته پس از چین نهاد امنیتی جدید قانون است که بسیاری از ترس را تضعیف دموکراسی در نیمه خودمختار سرزمین است.

"اولیه انتخابات ما است اولین بار اجازه دهید به پکن می دانم هنگ Kongers هرگز تعظیم پایین به چین گفت:" دموکراسی فعال جاشوا وانگ در روز شنبه قبل از رای گیری آغاز شد. "ما می خواهیم جهان به قرار دادن هنگ کنگ تحت جهانی در کانون توجه است."

انتخابات برگزار شده توسط گروه قدرت برای دموکراسی به دنبال به امن اکثریت بیش از 35 کرسی — بیش از نیمی از تعداد کل -- برای دموکراسی نامزدها در هنگ کنگ شورای قانونگذاری انتخابات در ماه سپتامبر. این امر به دموکراسی نامزدهای قدرت بیشتر به وتو pro-استقرار قانون.

حمله پلیس نظرسنجی دفتر

در ماه نوامبر گذشته سه میلیون نفر رای دادند در هنگ کنگ انتخابات شوراهای ولسوالی ها توزیع یک پیروزی برای دموکراسی اردوگاه که برنده 17 از 18 شوراهای منطقه ای.

حمایت ناشی از مخالفت با یک پیشنهاد استرداد قانون است که اجازه داده اند که افراد بازداشت شده در هنگ کنگ فرستاده می شود و به سرزمین اصلی چین برای محاکمه یک لایحه است که از آنجا خارج شده است.

این لایحه موجب ماه از خشونت تظاهرات ضد دولتی که با مشکلاتی روبرو شده اند از نیروهای امنیتی دستگیر و بیش از 300 نفر در جولای 1, روز پس از جدید امنیت ملی قانون به اثر رفت.

منطقه گسترده انتخابات که اجرا از طریق یکشنبه نیز در پرتاب به سوال در روز جمعه هنگامی که پلیس هنگ کنگ حمله به دفتر یک شرکت-سازمان مسئول انتخابات رای گیری.

ادامه مطلب: می توانید مطبوعات آزاد در هنگ کنگ زنده ماندن امنیت ملی ،

رای گیری می تواند نقض پکن قانون

توجه بسیاری از مخالفان اصلی به عنوان یک محک بیشتر مقاومت به امنیت و قانون است. نهاد توسط چین در ماه گذشته قانون اهداف تجزیه طلبی براندازی تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی.

ادامه مطلب: نظر: چین به حکومت هنگ کنگ با ترس با قانون جدید امنیت ملی

هنگ Kongers در صورت عدم اطمینان بیش از آنچه به منزله نقض.

در یک دولت پخش در روز پنج شنبه وزیر برای سرزمین اصلی قانون اساسی امور Erick Tsang گفت: برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در انتخابات مقدماتی می تواند در تخلف از قانون جدید است.

او گفت که انتخابات ممکن است دستکاری شده به تداخل با انتخابات در ماه سپتامبر.

kp/mm (dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب