هنگ کنگ: 'تظاهرات سکوت' مارس اهداف امنیت ملی قانون

صدها نفر از هنگ Kongers باید راهپیمایی در سکوت از طریق خیابان های شهر را در اعتراض به بلندی امنیت ملی قانون اج

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

صدها نفر از هنگ Kongers باید راهپیمایی در سکوت از طریق خیابان های شهر را در اعتراض به بلندی امنیت ملی قانون اجرا شده توسط سرزمین اصلی چین به دولت است.

پلیس ضد شورش مسلح با سپر و حاضر بودند در هنگ کنگ خیابان ها در روز یکشنبه به عنوان یک جمعیت از تظاهر کنندگان راهپیمایی از اردن به مونگ کوک در كولون منطقه.

پلیس و بازداشت بیش از 50 نفر پس از لغو کردند فوران در "تظاهرات سکوت" مارس که رفت و تا حد زیادی بدون معمول شعار و یا شعار و فریاد زدند.

اعتراض شد با هدف ابراز هنگ Kongers خشم بیش از یک امنیت ملی قانون اعمال شده در منطقه ویژه اداری توسط پکن — که ممنوعیت براندازی تجزیه طلبی و تروریسم و دخالت خارجی در این سرزمین است.

منتقدان می گویند که این قانون می تواند مورد استفاده برای سرکوب مخالفت و انتقاد از پکن است. آنها می گویند آن را نیز تهدید می کند "یک کشور دو سیستم" چارچوب پس از تحویل هنگ کنگ از بریتانیا به چین در سال 1997.

این رویداد یک روز پس از هنگ کنگ پلیس حاضر مجوز سالانه مارس که برگزار می شود در تاریخ 1 ژوئیه به مناسبت عبور از شهرستان از انگلیسی به چینی قاعده است.

پلیس گفت: یک مارس را نقض هنگ کنگ زمان ممنوعیت گروه از بیش از 50 نفر از جمع آوری و اندازه گیری در محل قرار داده به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بالا بردن سرعت قانون امنیت

روز یکشنبه چین بالا مقننه همچنین در ملاقات پکن برای اولین روز از همایش سه روزه است که انتظار می رود به منظور تسریع در تصویب جدید قانون امنیت برای هنگ کنگ قبل از این نتیجه گیری در روز سه شنبه.

ملی کمیته دائمی (NPCSC) بررسی پیش نویس طی یک نشست ویژه برگزار می شود در صبح روز یکشنبه دولتی صدای آمریکا خبر داد.

بیشتر بخوانید: یک سال از هنگ کنگ به معترضان تغییر تاکتیک

جزئیات منتشر شده در دوشنبه, توسط امور قانونگذاری کمیسیون ملی نشان می دهد که قانون امنیت را جایگزین دلار هنگ کنگ, قانون اساسی, سند, قانون اساسی.

قانون پیشنهادی همچنین اجازه می دهد تا برای سرزمین اصلی سازمان های امنیتی به کار در هنگ کنگ و خواستار ایجاد یک نیروی پلیس و دادستانی به دنبال امنیت ملی موارد خواهد شد که سعی کردم با قضات دست برداشت توسط رئیس اجرایی است.

به احتمال زیاد برای ادامه تظاهرات

با وجود شدت هل دادن قانون بالا هنگ کنگ رهبران چنین به عنوان رئیس اجرایی کری لام را دیده اند و نه یک پیش نویس از قانون شده اند و قادر به پاسخ به پرسش از کسانی که نگران آن محدود خواهد شد هنگ Kongers' آزادی های مدنی.

معاون وزیر دادگستری ترزا چنگ به خبرنگاران گفت: در اوایل این ماه که او نمی دانست که جزئیات این قانون فراتر از آنچه تا به حال گزارش شده در مطبوعات و گفت: "حدس می زنم خود را به عنوان خوب است به عنوان معدن" هنگامی که از او پرسیدند که این امر به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: یک سال از هنگ کنگ تظاهرات: پکن است در نهایت به دست آوردن کنترل کرد ؟

در سال گذشته هنگ کنگ شاهد عظیم و اغلب خشونت آمیز تظاهرات مردم به خیابان ها به صدای نگرانی خود را از یک بعد-خارج لایحه که اجازه داده اند به فرهنگ جامعه تبدیل سرزمین اصلی چین است.

در حال حاضر معترضان تبدیل شده است تا به مخالفت با این پیشنهاد امنیتی قانون است.

آغاز اعتراضات در سال گذشته حدود 9000 نفر دستگیر شده اند و بیش از 500 نفر به اتهام شورش.

روپیه/stb ("رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب